Anonym bruker Skrevet 3. desember 2023 #1 Skrevet 3. desember 2023 Sitter her og venter på toget, og gleder meg til å se mer en 40 mil av Norge i dag. Det er snø og mange har pyntet til jul både ute og i vinduer, så det blir nok mye fint å se på turen. Og så har jeg med nydelig mat- biffsalat og hjemmebrygget øl, vafler og popcorn. Gleder meg til å hoppe av toget om noen timer også. Da blir det rett på pub for å møte venner, og så til verdens koseligste hotell. Ha en fin dag! Nyt den og vær hyggelig mot hverandre 🇧🇻🎅🚂 Anonymkode: dbee5...419
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2023 #2 Skrevet 3. desember 2023 Ha en fin adventssøndag du også. Jeg skal rydde, vaske og pynte før jeg skal på konsert og hente barn fra jobb. Anonymkode: 34157...c9b
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2023 #3 Skrevet 3. desember 2023 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Ha en fin adventssøndag du også. Jeg skal rydde, vaske og pynte før jeg skal på konsert og hente barn fra jobb. Anonymkode: 34157...c9b Takk for det! Konsert ser veldig fint ut. Anonymkode: dbee5...419
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2023 #4 Skrevet 3. desember 2023 Her er det tradisjonell julegateåpning i dag. Det blir hyggelig! Anonymkode: 82037...f02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå