Gå til innhold

Flere som har katter som klikker på kvelden?

Anbefalte innlegg

Jeg friker jo helt ut her. 

Det virker som om katten ser noe/lukter noe og han går helt berserk.

Alltid på kvelden når vi skal legge oss 

Vi har to katter, bare den ene som er sånn. 

Han er 16 år, så det kan jo være synet eller noe, at han ikke ser alt helt tydelig og blir utrygg. Men på kveld/natt og mannen et på nattevakt føles det mer sannsynlig at det spøker her 😅

Anonymkode: 1e879...3d1

Fortsetter under...

Ja 😅 

Jeg har hatt katt hele livet, de kan være alt fra redd for mørket og været til bestialsk seriemorder som både voldtar og skader hverandre for å være på feil side av gjerdet. 

Disse firbeinte psykopatene av noen seriemordere er nå heldigvis ganske forutsigbare. Spøkelser er oppspinn, en hver fysiker kan bekrefte akkurat det. Men om du har ett skadedyr i veggen eller fugler som har bosatt seg ett sted i huset ditt, det vil nok påvirke den firbeinte. Jeg har opplevd invasjon av mus i ventilen til kjøkkenvifte. Alt større enn en femøring er åpent for mus. En periode klikket den ene katten på badet, kan du gjette hva som gjemte seg i sluket når de jobbet med vann og avløp i området her? De reagerer av en grunn, du gjør nok lurt i å sjekke ut hva. 

Anonymkode: 9f9ea...0f8

Ja! Det er så gøy å se på når hun klikker helt :D Med vår katt virket det som det skjer bare fordi hun har mye energi,særlig nå når hun ikke vil gå ut fordi det er minusgrader. 

Anonymkode: d6258...6e6

Vår katt klikker rett som det er. Spesielt nå som det er så kaldt ute at hun kun er ute noen minutter av gangen. Jaktinstinktet blir så lite brukt at hun klikker etter å ha vært inne en hel dag. Hører henne raide huset etter jeg har lagt meg.

Anonymkode: 1209e...c14

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Vår katt klikker rett som det er. Spesielt nå som det er så kaldt ute at hun kun er ute noen minutter av gangen. Jaktinstinktet blir så lite brukt at hun klikker etter å ha vært inne en hel dag. Hører henne raide huset etter jeg har lagt meg.

Anonymkode: 1209e...c14

Hehe sånn er det her også 😂😂

Anonymkode: d6258...6e6

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...