Gå til innhold

Har du opplevd å bli elsket?

Anbefalte innlegg

Jeg blir elsket her og nå, ungene og hunden elsker meg så høyt at det noen ganger tar over. 
Jeg ble elsket enda høyere av mannen min, helt til han døde.
Jeg antar at jeg fortsatt er elsket av mine foreldre, selv om de er gamle nå og ikke lenger passer på meg eller duller med meg. De sender sikkert en kjærlig tanke i ny og ne.

Og så opplever jeg vel at kjærlighet er noe annet enn det å motta oppmerksomhet fra andre. Kjærlighet er en livsinnstilling. 

Anonymkode: 583a7...314

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Blir elsket av barnet mitt. Utover det er det ingen som elsker meg og jeg har aldri opplevd slik kjærlighet. 

Anonymkode: 6fcaf...d95

Vel, da er du heldigere enn mange. 

Jeg er og føler meg elsket av min mann❤️ Han gjør alt for meg, viser det på alle måter og takk Gud for at jeg har han.

Føler meg ikke elsket av mine foreldre, sees sjeldent selv om vi bor i samme gate, kommer sjeldent på besøk osv, føler som om jeg er ingens datter.

Anonymkode: 8aaca...310

Annonse

Jeg er elsket av min far. Min mor er død men hun elsket meg også. Min bror er glad i meg - elske er et stort ord. Min mann og barn elsker meg og min hund elsker meg så mye at han syns det er tøft når jeg går på do 😄. Mine venner er glad i meg og jeg i dem. 

Når det er sagt skjønner jeg ikke vitsen med slike tråder. De er laget kun for å forsterke en dårlig tanke man har. 

Anonymkode: 20c3c...387

Annonse

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Elsker barnet mitt! 

Anonymkode: c551a...a97

Da bør du slutte å lage slike tråder bare for å dyrke og opphøye din egen følelse av å være et "offer"!

Anonym bruker skrev (På 4.12.2023 den 4.30):

Tenk å være så heldig å oppleve å bli elsket sånn og elske noen sånn. 

Anonym bruker skrev (På 3.12.2023 den 16.39):

Heldige ❤️

Eksakt like heldige som deg. 

Anonym bruker skrev (På 3.12.2023 den 6.01):

Naturligvis har jeg det... 

Anonymkode: 29413...bc1

Det er litt stygt å skrive naturligvis, for da tråkker du litt på de som faktisk ikke har opplevd det. F eks har hatt en kjærlighetsløs barndom😒

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...