Anonym bruker Skrevet 3. desember 2023 #26 Skrevet 3. desember 2023 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Og jeg forstår ikke hva godt sånne tråder som dettte er for. Anonymkode: 2989b...dea Få svar på ting som Hi lurer på. Du lurer ikke på det, derfor er det ikke relevant for deg. Vet du hva du gjør da? Du går ut av tråden og finner i stedet en tråd som faktisk er relevant for deg. Anonymkode: c77c3...fe8
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2023 #27 Skrevet 3. desember 2023 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Få svar på ting som Hi lurer på. Du lurer ikke på det, derfor er det ikke relevant for deg. Vet du hva du gjør da? Du går ut av tråden og finner i stedet en tråd som faktisk er relevant for deg. Anonymkode: c77c3...fe8 Jo, jeg lurer oppriktig på hvorfor hi gjør det. Jeg trenger ikke din tillatelse for å svare i tråder. Anonymkode: 2989b...dea
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2023 #28 Skrevet 3. desember 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jo, jeg lurer oppriktig på hvorfor hi gjør det. Jeg trenger ikke din tillatelse for å svare i tråder. Anonymkode: 2989b...dea Det var flaks, for jeg har ikke brydd meg om tillatelse eller ei. Jeg ga deg en løsning på ditt problem, du svarer i en tråd du ikke skjønner meningen med. Alt blir så mye letter for deg om du heller svarer i tråder du ser poenget med å svare i. Anonymkode: c77c3...fe8
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2023 #29 Skrevet 3. desember 2023 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Det var flaks, for jeg har ikke brydd meg om tillatelse eller ei. Jeg ga deg en løsning på ditt problem, du svarer i en tråd du ikke skjønner meningen med. Alt blir så mye letter for deg om du heller svarer i tråder du ser poenget med å svare i. Anonymkode: c77c3...fe8 Du bekrefter bare det jeg sier om at hi har laget en krangletråd. Anonymkode: 2989b...dea
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2023 #30 Skrevet 3. desember 2023 Det bekrefter vel mer at det likes å krangle. Ikke skyld på tråden. Forklar heller hvorfor. Anonymkode: 4862c...0b1
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2023 #31 Skrevet 3. desember 2023 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Det bekrefter vel mer at det likes å krangle. Ikke skyld på tråden. Forklar heller hvorfor. Anonymkode: 4862c...0b1 Fordi vi er drita leie av sytepaver som bare klynker over at vennene deres sender snap/ikke sender snap eller ber dem med på konsert/ikke ber dem med på konsert og over at foreldrene ber dem på hytta i feil uke, og at alle som sier noe hyggelig bare lyver. Derfor elsker vi krangletråder. For da kan vi bruke litt krutt. Sytepavene ender bare med å grine, det er ikke mulig å krangle med dem, de legger et vått, tungt ullteppe på all humor og sier 100 ganger at de skal forlate tråden - bare for å returnere igjen med mer syting. Yes! We love it: krangling, der er det futt og fart og moro! Syting? Nei, nei, nei. Det er kjedelig. FORNØYD??????? Anonymkode: d9054...dfc
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2023 #32 Skrevet 3. desember 2023 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Du bekrefter bare det jeg sier om at hi har laget en krangletråd. Anonymkode: 2989b...dea HI elsker å fortelle at verden tar feil og at alle andre er så dumme atte. Jeg har ikke hjerte til annet enn å bekrefte det for henne. Verden blir ikke bedre av det, men da kan hun sitte hjemme og nikke over at hun har rett. Anonymkode: d9054...dfc
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2023 #33 Skrevet 3. desember 2023 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Fordi vi er drita leie av sytepaver som bare klynker over at vennene deres sender snap/ikke sender snap eller ber dem med på konsert/ikke ber dem med på konsert og over at foreldrene ber dem på hytta i feil uke, og at alle som sier noe hyggelig bare lyver. Derfor elsker vi krangletråder. For da kan vi bruke litt krutt. Sytepavene ender bare med å grine, det er ikke mulig å krangle med dem, de legger et vått, tungt ullteppe på all humor og sier 100 ganger at de skal forlate tråden - bare for å returnere igjen med mer syting. Yes! We love it: krangling, der er det futt og fart og moro! Syting? Nei, nei, nei. Det er kjedelig. FORNØYD??????? Anonymkode: d9054...dfc Hvem snakker du om her? Anonymkode: 4862c...0b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå