Gå til innhold

Nå i disse virustider, hvordan hadde du reagert?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (1 time siden):

For det første så syns jeg det er rart at de vet at de er syke med korona. Hvorfor gidder de å teste seg? Er null poeng. Men, sånn bortsett fra det, så hadde jeg ikke brydd meg så lenge gjesten er frisk. 

Anonymkode: 2cb63...c3a

Her har både jeg og mannen hatt luftveisinfeksjoner og trengt å besøke lege. Vi har ulike leger og begge ble bedt om å ta en coronatest og ringe tilbake med resultatet før vi fikk time. Vi tester oss uansett i og med at vi har et familiemedlem som absolutt ikke bør få corona nå. 

Anonymkode: fe9c7...f78

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Her har både jeg og mannen hatt luftveisinfeksjoner og trengt å besøke lege. Vi har ulike leger og begge ble bedt om å ta en coronatest og ringe tilbake med resultatet før vi fikk time. Vi tester oss uansett i og med at vi har et familiemedlem som absolutt ikke bør få corona nå. 

Anonymkode: fe9c7...f78

Jeg har halsbetennelse og ble og spurt om koronatest når jeg ringte legen for å få time.

Anonymkode: 1a973...fbb

Hvis en god venninne, ville jeg ikke blitt irritert, hun er ikke syk. Men jeg ville satt pris på at hun ga meg ett varsel, for en god venninne i min gjeng vet at jeg har en pappa med hjertesvikt, så jeg ville gjerne likt å vite at det er lurt å teste seg før jeg skal møte han. Akkurat det gjør jeg uansett, men de rundt meg vet at jeg tar litt ekstra hensyn der og synes det er fint med en liten advarsel først. Så jeg kan være litt ekstra obs på symptomer. 

Er ikke utsatt selv, så for min del kommer korona når den gjør det, det er nå prisen for å delta i dette samfunnet. 

Anonymkode: 39efe...f99

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

For det første så syns jeg det er rart at de vet at de er syke med korona. Hvorfor gidder de å teste seg? Er null poeng. Men, sånn bortsett fra det, så hadde jeg ikke brydd meg så lenge gjesten er frisk. 

Anonymkode: 2cb63...c3a

Jeg måtte ta en test, siden jeg hadde en legetime samme dag som det brøt ut.

Anonymkode: 4c75d...c6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...