Gå til innhold

Bare for moro skyld. Hvis du måtte velge...

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Sjokolade og da hadde jeg valgt Fruktnøtt. Sjokolade, nøtter og rosiner kan man sikkert leve på en stund. 

Anonymkode: ddd61...a6e

Ja, også har vi Kvikk Lunsj, som nesten er et måltid, marsipanbrød, sjokolade med ris og mais og frukt, med gele og jeg vet ikke hva. Mange næringsgrupper. Greit at man ikke kan spise så mye sjokolade av gangen, men hvor mange tørre knekkebrød uten pålegg orker man å gnage i seg i slengen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Himmel og hav skrev (43 minutter siden):

Ja, også har vi Kvikk Lunsj, som nesten er et måltid, marsipanbrød, sjokolade med ris og mais og frukt, med gele og jeg vet ikke hva. Mange næringsgrupper. Greit at man ikke kan spise så mye sjokolade av gangen, men hvor mange tørre knekkebrød uten pålegg orker man å gnage i seg i slengen?

Du argumenterer overbevisende😂😂

Skrevet

Sjokolade, alltid. Elsker sjokolade. ❤️

Skrevet
Himmel og hav skrev (1 time siden):

Nei nei. Ren sjokolade, kan ikke ta helt av😄

Hi 

Anonymkode: cf649...6bc

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Nei nei. Ren sjokolade, kan ikke ta helt av😄

Hi 

For seint å endre premissene nå. 😂

Skrevet

Uten tvil: sjokolade!!

Knekkebrød lager alt for mye lyd i hodet mitt når jeg tygger, så det spiser jeg svært sjelden.

Anonymkode: 4381c...7fd

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 1.12.2023 den 19.20):

Ingen her som tenker på hvordan det vil være å gå på do tydeligvis. Bare Himmel og Hav og Elisabeth som tenker det samme som meg😄 Selv hadde jeg også gått for sjokolade. Greit å ikke få forstoppelse. 

Jeg får ikke forstoppelse av knekkebrød. Ville også valgt det, da jeg faktisk synes knekkebrød med riktig pålegg smaker bedre enn sjokolade. Din stund med havsalt og chiafrø, peanøttsmør og eple. Det er nok noe jeg fint kan leve på resten av livet, god sammensetning av karbohydrater, fiber, protein og sunt fett. Drikker du nok vann, vil ikke en normal tarm gjøre det om til en murstein på veien ut. 

Anonymkode: 31ea7...40e

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg får ikke forstoppelse av knekkebrød. Ville også valgt det, da jeg faktisk synes knekkebrød med riktig pålegg smaker bedre enn sjokolade. Din stund med havsalt og chiafrø, peanøttsmør og eple. Det er nok noe jeg fint kan leve på resten av livet, god sammensetning av karbohydrater, fiber, protein og sunt fett. Drikker du nok vann, vil ikke en normal tarm gjøre det om til en murstein på veien ut. 

Pålegg? Å nei du, kun knekkebrød. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Tror ikke det var knekkebrød med pålegg akkurat. Da ville man jo kunne hatt sjokopålegg i ulike varianter på det!! 

Anonymkode: bd6a0...ea8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...