Gå til innhold

Dock boots hele vinteren

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Min nekter votter. Har aldri brukt det. Han er som din også sinnsykt kresen på luer. Og generelt klær. Er en sinnsykt kamp !

Anonymkode: b303f...6a3

Då gir du han strikkehansker, det gjorde jeg da min heller ikke vil ha votter.

Nå bruker han vanlige strikkehansker da han får eksem hender på vinteren, og ser endelig at det hjelper

Anonymkode: 82ada...1d3

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Då gir du han strikkehansker, det gjorde jeg da min heller ikke vil ha votter.

Nå bruker han vanlige strikkehansker da han får eksem hender på vinteren, og ser endelig at det hjelper

Anonymkode: 82ada...1d3

Prøvde AAAAALT. NEKTET. Selv om hendende var ildrød og kald

Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Min nekter votter. Har aldri brukt det. Han er som din også sinnsykt kresen på luer. Og generelt klær. Er en sinnsykt kamp !

Ja votter også, han tar bare hendene inni dressen hvis han blir kald. Skjønner deg godt. Min er snart 8. 

Anonymkode: b499c...ac9

Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Ja votter også, han tar bare hendene inni dressen hvis han blir kald. Skjønner deg godt. Min er snart 8. 

Anonymkode: b499c...ac9

Min er 6 år. Vært en kamp i alle år

Har ikke lest alle innleggene har så mulig jeg spør om noe som er sagt før: er ikke Dock boots varme og beregnet for vinter da? Og sønnen din trenger vel ikke bli svett og klam på føttene fordi om du selv blir det? Jeg er en sånn som lett fryser på føttene, og aldri blir fuktig fordi det er varmt. Mannen min derimot, må skifte sokker gjennom dagen for han sier han blir klam og ekkel. Han har aldri i livet kunnet gå med de vinterskoene jeg (endelig) har funnet meg og som holder meg varm: de er av gummi, med tykk ull inni.  Vi er forskjellige, og han opplever det kanskje annerledes enn deg ettersom han bare vil gå med de bootsene?

Anonymkode: 593fb...4fa

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Har ikke lest alle innleggene har så mulig jeg spør om noe som er sagt før: er ikke Dock boots varme og beregnet for vinter da? Og sønnen din trenger vel ikke bli svett og klam på føttene fordi om du selv blir det? Jeg er en sånn som lett fryser på føttene, og aldri blir fuktig fordi det er varmt. Mannen min derimot, må skifte sokker gjennom dagen for han sier han blir klam og ekkel. Han har aldri i livet kunnet gå med de vinterskoene jeg (endelig) har funnet meg og som holder meg varm: de er av gummi, med tykk ull inni.  Vi er forskjellige, og han opplever det kanskje annerledes enn deg ettersom han bare vil gå med de bootsene?

Anonymkode: 593fb...4fa

Ja. Helt sikkert. Han får bare gå med de ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...