Gå til innhold

Dock boots hele vinteren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mine har hatt perioder hvor de nekter enkelte ting. Ulltøy, ullsokker, vintersko osv. De får bare gå med/uten det så lenge det ikke er fare for helseskader. Neglsprett osv. Jeg tar ikke den kampen. Da de var helt små og ikke forstås det, så tok jeg den så klart, men fra de var 9-10 år, så sluttet jeg

Anonymkode: da087...c24

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Blir han klam om han har på ullsokker også? 

Ellers er jeg jo for tvang, jeg da, når situasjonen krever det. Er ikke doc boots bra for han så må han ha andre sko. Det bestemmer faktisk de voksne. 

Anonymkode: ce71d...be7

Han nekter ull også. Han bruker ikke ull. Ja, det er voksne som bestemmer, men det går ikke med sønnen min.

Anonymkode: b303f...6a3

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Mine har hatt perioder hvor de nekter enkelte ting. Ulltøy, ullsokker, vintersko osv. De får bare gå med/uten det så lenge det ikke er fare for helseskader. Neglsprett osv. Jeg tar ikke den kampen. Da de var helt små og ikke forstås det, så tok jeg den så klart, men fra de var 9-10 år, så sluttet jeg

Han er svært rigid, få dette er ikke bare en periode. Men da bare leverer jeg inn vinterskoeme.. er ikke helseskadelig 

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Han nekter ull også. Han bruker ikke ull. Ja, det er voksne som bestemmer, men det går ikke med sønnen min.

Det kan jo bli en spennende oppvekst med en mor som har resignert og som lar barnet bestemme. 

Anonymkode: ce71d...be7

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Han er svært rigid, få dette er ikke bare en periode. Men da bare leverer jeg inn vinterskoeme.. er ikke helseskadelig 

Du gjør jo motsatt. Pælm dock bootsa og sett fram vinterskoene. Lever ham på skolen uten sko og sett skoene i en pose om du må, forklar saken til læreren først selvsagt. Veldig spesielt å la ungen bestemme dette. 

Anonymkode: b3baa...676

Regner jo med det er diagnoser i bildet her, og da må man velge sine kamper 

Jeg hadde kjøpt ullsåler og lagt i, det varmer litt. Om han ikke vil ha raggsokker er det kanskje greit kombisokker som trysilsokk/ulvangsokk?

Anonymkode: 8a5a3...877

Vi har hatt flere vintre i Dock boots her på Vestlandet, og det går helt fint. Min er også svært rigid, har ingen diagnose, men burde hatt det. Det er mange, mange ting jeg er mer opptatt av en skotøy. 

Anonymkode: a8a5f...e12

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Du gjør jo motsatt. Pælm dock bootsa og sett fram vinterskoene. Lever ham på skolen uten sko og sett skoene i en pose om du må, forklar saken til læreren først selvsagt. Veldig spesielt å la ungen bestemme dette. 

Anonymkode: b3baa...676

Det kommer ikke til å fungere

Annonse

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Regner jo med det er diagnoser i bildet her, og da må man velge sine kamper 

Jeg hadde kjøpt ullsåler og lagt i, det varmer litt. Om han ikke vil ha raggsokker er det kanskje greit kombisokker som trysilsokk/ulvangsokk?

Anonymkode: 8a5a3...877

Takk for tips 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Vi har hatt flere vintre i Dock boots her på Vestlandet, og det går helt fint. Min er også svært rigid, har ingen diagnose, men burde hatt det. Det er mange, mange ting jeg er mer opptatt av en skotøy. 

Anonymkode: a8a5f...e12

Da går det seg til. Og penger spart. Godt å høre at flere sliter...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

ungene mine brukte dock boots leenge. null problem. og vil du ikke ha vinterskoene jeg tilbyr så får du gå i joggesko og være kald og  før eller senere lære av det..

Anonymkode: 10964...25e

Oh yes

Enig

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Gutten min nekter alt annet enn Dock Boots. Han blir klam på beina og holder seg ikke varm og tørr gjennom vinteren.. det tror jeg ivertfal. Flere med samme erfaring?? Hva skal jeg gjøre?

Samme her, gutten min bruker vanlige Viking overgangssko.Gutten min nekter også å bruke lue, den siste uken har det vært 6- men han sier at han ikke fryser og er varm. Det får han finne utav selv. Har luer i mange forskjellige varianter men alle "klør"  😉

Anonymkode: b499c...ac9

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Samme er det her. Sønnen nekter ull og nekter sko høyere enn ankelen. Og de skal ikke ha tykt for. Vi endte med en tett fjellsko i år. Ble veldig dyrt, men får grunnstønad, så de holdes av til klær. 

Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Samme er det her. Sønnen nekter ull og nekter sko høyere enn ankelen. Og de skal ikke ha tykt for. Vi endte med en tett fjellsko i år. Ble veldig dyrt, men får grunnstønad, så de holdes av til klær. 

Ull nekter gutten min også. Er under utredning, men det tar lang tid. 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ikke verst at du får grunnstønad. Godt å høre at vi er flere

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Samme her, gutten min bruker vanlige Viking overgangssko.Gutten min nekter også å bruke lue, den siste uken har det vært 6- men han sier at han ikke fryser og er varm. Det får han finne utav selv. Har luer i mange forskjellige varianter men alle "klør"  😉

Min nekter votter. Har aldri brukt det. Han er som din også sinnsykt kresen på luer. Og generelt klær. Er en sinnsykt kamp !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...