Anonym bruker Skrevet 1. desember 2023 #26 Skrevet 1. desember 2023 Dere er ikke bra for hverandre, dere har ingen felles tillit, og hun har problemer som gjør at hun tar stoff og ligger med andre. Det er ikke et sunt forhold. Avslutt det. Anonymkode: ccd50...0a1
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2023 #27 Skrevet 1. desember 2023 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Det er jo han som har kastet henne hele tre ganger på få år. Anonymkode: b9738...f62 Ja, med god grunn. Anonymkode: ccd50...0a1
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2023 #28 Skrevet 12. desember 2023 Takk for mange innspill. Bare for å presisere, så bor vi hver for oss og har gjort det siden bruddet, så barnet er ikke med hit og dit. All tid mellom oss har vært mens hun har vært i bhg eller hos familie. Men selvfølgelig gjør det noe med henne også, når humøret til foreldrene blir ustabilt. Ser den. Dette er ekstremt vondt å stå i. Egentlig aldri opplevd sånn smerte. Det føles ut som et svik som stikker så altfor dypt. Hun vil nå ha noe som hun kaller "pause". Det vil si at hun har gjerne sex, jeg kan hjelpe henne i hverdagen og kos og klems, men pause fra konsekvens og prat om hendelsen. Slik jeg tolker det. Hun skal ut i helga alene. Noe jeg kjenner hele følelsesregisteret vrenger seg når jeg bare skriver det. Synes dere det vil være kontrollerende og forlange et svar om at selv om vi har en såkalt pause og at hun oppfører seg som en kjæreste, så er det å bare flørte med andre menn totalt uakseptabelt? Selvfølgelig er det ikke det, når jeg nå leser det selv. Når man virkelig er glad i noen, sånn langt der inne, så er det ufattelig vondt å stå i limbo og føle på det her. Man utsletter seg selv, spesielt når hun ber meg "å komme over det, det var bare sex. Vi var jo ikke sammen da, selv om vi bestemte oss for å prøve" etc. Det får meg til å føle meg forvirra og tro at det er meg det er noe galt med. Jeg er i utgangspunktet en bestemt mann med ganske greie grenser for hva jeg tolererer og ikke. Men denne gangen forsøker jeg å la egoet ikke vinne, men tre tilbake og reflektere. Samtidig merker jeg at jeg føler meg utnyttet og satt ut i kulda. Som å ha fått grisejuling og kasta i grøfta, men får en kos nå og da, samt at hun dekker sitt behov for sex. Hva som skjer nå i helga, har jeg ingen aning om. Og det river meg i fillebiter. Anonymkode: 2f7f4...bfd
Gjest Danida Skrevet 12. desember 2023 #29 Skrevet 12. desember 2023 Dette er ikke en "pause i forholdet", dette er en annen type forhold. Hun vil ha alle fordelene som følger med å være kjæresten din, kos og nærhet, det at du hjelper henne osv., men hun vil ikke overholde den delen av overenskomsten som inneholder dine betingelser. Du vil at dere skal være eksklusive, hun vil ha et forhold som er åpent (i den ene enden i alle fall). Spørsmålet er jo ikke hva som er rett eller rimelig, men hva DU kan leve med og trives med. Og du ser ikke ut til å trives med å se på hennes affærer fra avstand. Avslutt dette.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2023 #30 Skrevet 12. desember 2023 Danida skrev (39 minutter siden): Spørsmålet er jo ikke hva som er rett eller rimelig Enig med deg. For dette er både urett og urimelig. Jeg forstår ikke at dette er til å leve med. Anonymkode: f20d3...b49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå