Gå til innhold

Plutselig tok dama kokain og knulla en enna en

Anbefalte innlegg

Ja, dere leste overskriften riktig.

Vi er begge 35 og har en datter sammen på 5 år. Det ble slutt ett par-tre år og vi hadde bestemt oss for å se om det kunne bli oss to igjen etter en del profesjonell terapi hver for oss.

Jeg vet hun elsker meg. Hun har forsøkt å få meg tilbake i tre år og jeg har sluppet henne inn for å avvise henne hele tre ganger ila disse tre årene. Dette har jeg ikke gjort med vilje, men redselen for å miste henne igjen ble for stor å takle.

Før denne hendelsen hun utførte, så hadde vi holdt på en liten stund og vi sa fredagen før hun dro bort den helgen, at vi ikke driver med noen andre og finner ut hva det her er. Noe var annerledes. Fint. Det var gått en god tid og vi er begge mer modne.

Vi tok hverandre i hånda, ga hverandre en klem og gråt i den gode følelsen før jeg dro. Det siste hun sa var "jeg kommer ikke til å røre noen andre" (hun er veldig flørtete av seg som singel og ender ofte opp med å ligge med noen på et nach om hun er singel, men det er ingenting galt i det foruten at mine synspunkt på det å gi bort kroppen sin til alt og alle, er annerledes).

Så dro hun. Jeg lar henne gjøre akkurat som hun vil. Spør ikke hvor hun er eller hvor hun sover. Har full tillit utad, men en magefølelse som skurrer fælt den søndagen.

Hun ringer meg mandag og spør om vi kan treffes.

Når jeg kommer til henne, så spør jeg henne rett ut om hun har ligget med noen. Hun ber meg sette meg ned.

Hun fortalte at hun hadde tatt kokain hele helga og endte opp med å knulle en fyr i ca to minutter på et nach.

Hun brukte noe stoff som tenåring, men ikke rørt noe på 18-20 år.

Jeg ble helt satt ut. Du? Kokain? Hæ? Du? Utro? Hæ?

Etter all den tilliten vi har å bygge opp, så kommer hun med dette.

Hennes forklaring er at hun ble livredd for at jeg skulle skyve henne fra meg igjen og at hun dissosierte og ruset seg, samt sex for å rømme fra oss og seg selv.

Jeg har aldri rørt sånne stoffer. Hun fortalte at hun tok en del, ca en stripe en gang hver andre time den helga. Blir man så borte på kokain at alt bare forsvinner på den måten? Jeg har sett et par kompiser ta det en hel natt, men de var absolutt med og tilstedeværende.

Hun har aldri vært utro og jeg tror henne 99% på at hun aldri vil det igjen, samt at jeg vet det er meg hun vil ha. Og for å ha sagt det, sexlivet vårt er helt sinnsykt bra.

Men jeg har en forferdelig forbannelse som haunter meg. Jeg ser for meg i bilder alt som skjer. Kroppen hennes, han, stønning, ordbruk, blikk hun gir han, at en annen er inni henne, at han tar henne bakfra og ser på rumpa hennes - ja dere skjønner tegninga. Hun er særdeles lidenskapelig seksuelt og vil gjerne ha seks to ganger med meg hver dag etter hennes initiativ. Jeg får ikke ro før jeg vet alle detaljer, men samtidig vil jeg ikke det heller. Om de to minuttene egentlig er en time, vet jeg ikke.

Når jeg tar det opp, noe jeg har gjort på en veldig moden måte tror jeg, så er det for å forstå. Jeg forteller henne at jeg føler tristhet og meget frustrasjon rundt dette. Hun sier hun forstår det godt og griner. Samtidig ender samtalen alltid med at det dro opp vonde ting fra ungdomstiden hennes (rus og sex) og det ender med å overskygge alt og det ender i støy og sinne fra henne som jeg tolker som "jeg er offeret her, sånn egentlig" hun sier sånn som gjort er gjort get over it (1mnd siden bare).

Selv om vi ikke var offisielle kjærester, så føles dette ut som utroskap fra hennes side. 

Tanker pls?

Anonymkode: 2f7f4...bfd

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Det er tatt. 

Har du tanker om det andre som står? :)

Noen ganger kan folk rope løøøøp, med en gang, men må det være sånn i dette tilfelle? (denial much...) 

Anonymkode: 2f7f4...bfd

Hun respekterer deg ikke. Så lenge hun ikke gjør det kommer hun bare til å bruke deg. For du er kjekk å ha som en bruk og kast person som hun kan bruke når hun trenger selskap, men kaste når hun føler for noe mer, på samme måte som et barn kaster maten når barnet har tilgang på is og har lyst på noe.

Hvorfor skal hun forandre seg? Fordi du sier det? Hvis du sier hun skal hinke på et ben, skal hun da gjøre det? Så hvorfor skal hun forandre på seg? Så lenge der ikke er noe som motiverer henne til å endre på seg så vil hun heller ikke gjøre det.

Anonymkode: f20d3...b49

Annonse

Jeg skjønner dere begge to. Jeg tror ikke hun er utro igjen, hvis dere blir enige om å satse på hverandre, ordentlig. Hun kom til og fortalte det. Du sier selv at du har skjøvet henne vekk flere ganger, kan hun stole på at du aldri gjør det igjen da? 

Anonymkode: eadca...ff0

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Stakkars lille barn oppi alt dette! Du må vokse opp og ta ansvar for å gi barnet en trygg og stabil barndom. 

Anonymkode: b9738...f62

Han må vokse opp?? Du klarte å føre en negativ slengbemerkning mot han som prøver å ordne opp etter beste evne. Typisk dib. 

Anonymkode: 7e666...0a8

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Han må vokse opp?? Du klarte å føre en negativ slengbemerkning mot han som prøver å ordne opp etter beste evne. Typisk dib. 

Han kan bare ta ansvar for seg selv, og å ha et av/på forhold til moren til barnet i tre år er ikke bra. Barnet trenger stabilitet og det er det visstnok kun far som har sjans til å gi. Derfor må ha vokse opp og gi barnet en trygg barndom.

Å ta hensyn til barna er typisk DIB, absolutt. 

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Han kan bare ta ansvar for seg selv, og å ha et av/på forhold til moren til barnet i tre år er ikke bra. Barnet trenger stabilitet og det er det visstnok kun far som har sjans til å gi. Derfor må ha vokse opp og gi barnet en trygg barndom.

Å ta hensyn til barna er typisk DIB, absolutt. 

Det er alltid mannens feil, uansett hva det gjelder. 

Annonse

Er dette første gang hun har vært utro mot deg?

Jeg blir litt overrasket over den kategoriske «LØP» som kommer fra forumet her. Jeg har vært her i veldig mange år, og den gjengse oppfatning blant forumdeltagere her synes å være at utroskap kan tilgis. Spesielt hvis det er et engangstilfelle. Det finnes da flust av kvinner og menn som har tilgitt utroskap og som klarer å stable et godt parforhold på beina igjen når stormen har lagt seg. Jeg vet ikke om det er kombinasjonen med kokain som får gardina til å gå ned for folk her inne, eller om det er at du forteller at mora til barnet ditt er en lidenskapelig kvinne som er glad i sex. Hvis «kåtskap» er en risikofaktor for utroskap, så bør jo kvinner flest nærmest forvente at mennene deres er utro, da menn flest er mye kåte…

Anonymkode: 9ab53...488

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Er dette første gang hun har vært utro mot deg?

Jeg blir litt overrasket over den kategoriske «LØP» som kommer fra forumet her. Jeg har vært her i veldig mange år, og den gjengse oppfatning blant forumdeltagere her synes å være at utroskap kan tilgis. Spesielt hvis det er et engangstilfelle. Det finnes da flust av kvinner og menn som har tilgitt utroskap og som klarer å stable et godt parforhold på beina igjen når stormen har lagt seg. Jeg vet ikke om det er kombinasjonen med kokain som får gardina til å gå ned for folk her inne, eller om det er at du forteller at mora til barnet ditt er en lidenskapelig kvinne som er glad i sex. Hvis «kåtskap» er en risikofaktor for utroskap, så bør jo kvinner flest nærmest forvente at mennene deres er utro, da menn flest er mye kåte…

Anonymkode: 9ab53...488

Jeg vil vel tippe at det er kraftig bruk av kokain gjennom hele helgen som får frem varselflaggene hos de fleste. Tåler man det er det ikke første gang man bruker narkotiske stoffer. 

Så spekulasjoner om at man ikke tåler kvinners kåtskap er bare idioti 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg vil vel tippe at det er kraftig bruk av kokain gjennom hele helgen som får frem varsellampene hos de fleste. Tåler man det er det ikke første gang man bruker narkotiske stoffer. 

Så spekulasjoner om at man ikke tåler kvinners kåtskap er bare idioti 

Rettet det for deg. 

Det er synd på dere begge. Men du kan ikke binde deg til et synkende skip. Dette, både utagerende festing, stoffmisbruk og sex som flukt, bærer hun i seg muligheten for hele tiden. Det er langt mer alvorlig med stoffmisbruket enn at hun lå med en annen, selv om det er det som plager deg mest (det skjønner jeg) i øyeblikket. Småbarnsforeldre som velger kokain er ikke noe å satse en fremtid på. I tillegg er det ikke en person man vil skal ta vare på barn. Hun har sin fortid - men den skal du ikke lide mer under, alle voksne må bære sin egen fortid, men du kan ikke gå inn igjen i noe så ustabilt. Jeg sier ikke LØP, jeg sier bare at dette må du ende med som et mest mulig vennskapelig og avklart forhold til ditt barns mor og ikke som et nært kjærlighetsforhold og partnerskap i voksenlivet. Vurder også nøye hvordan barnet ditt har det oppi dette, for det er ikke gitt at det blir med denne ene gangen med rus.

Endret av sug lut
Skrivefeil

Det å ta inn og så avvise gang på gang er veldig manipulerende fra din side. Hvor mange ganger har hun måtte endre på noe før du tok henne inn igjen? 

Dere har et usunt og ustabilt forhold med absolutt null tillit. Dere er langt ned på minussiden. At dere har sinnsykt bra sex to ganger om dagen, er fordi det er den måten dere kommuniserer på.  Par som har følelser for hverandre, uansett hvor messed up det er, og har av den grunn ustabile forhold,har gjerne "sinnsyk bra sex".

Endret av ReneRene
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Hun respekterer deg ikke. Så lenge hun ikke gjør det kommer hun bare til å bruke deg. For du er kjekk å ha som en bruk og kast person som hun kan bruke når hun trenger selskap, men kaste når hun føler for noe mer, på samme måte som et barn kaster maten når barnet har tilgang på is og har lyst på noe.

Hvorfor skal hun forandre seg? Fordi du sier det? Hvis du sier hun skal hinke på et ben, skal hun da gjøre det? Så hvorfor skal hun forandre på seg? Så lenge der ikke er noe som motiverer henne til å endre på seg så vil hun heller ikke gjøre det.

Det er jo han som har kastet henne hele tre ganger på få år. 

Du tar henne inn og ut av forholdet, hun har tatt kokain og hatt sex med en annen. Jeg tror dere begge to har godt av å roe kraftig ned, leve litt som singel. Gi barnet den stabiliteten barnet trenger. Sett fra utsiden ser dette veldig usunt ut, både for dere og for barnet.

Anonymkode: 9a377...56a

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Det er jo han som har kastet henne hele tre ganger på få år. 

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Ikke så rart kanskje. Hun er jo totalt ustabil. 

Det vet vi ingenting om. Vi har kun hørt hans versjon. Han kan også være ustabil, en som ikke klarer å være i et forhold over tid...

Til trådstarter, dette er utelukkende hypotetisk. Du kan være verdens beste kjæreste, for alt vi vet, men det er umulig å vite noe, hverken den ene eller den andre veien.

Anonymkode: 9a377...56a

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Dette er en ustabil dame. Ligger rundt og ruser seg. Nei, ikke noe å samle på. Du må ta vare på barnet som enslig forsørger. 

Dette ! 

Så får du få deg ei skikkelig dame etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...