Gå til innhold

Hva er dine tre største gleder akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Mine et

- barna mine er friske og glade

- jeg har endelig hengt opp stjerner og fått adventsstakene i vinduene. 

- i morgen begynner den deilige adventstiden (jeg vet at første advent er på søndag, men vi tyvstarter den 1. desember. 

Anonymkode: a1558...754

Fortsetter under...

Ungene mine har det bra, og også andre rundt meg sånn jevnt over. 

Jeg har god mat og kan velge akkurat det beste jeg vet, og måltider er hellige for meg.

Jeg har det generelt bra, men jeg er ihvertfall takknemlig for det! Ekte og oppriktig. 

Anonymkode: 6983f...de5

Jeg har masse energi, pågangsmot, idéer og god helse

Barna, mannen og de andre nære har det bra og jeg elsker dem (føler også det er gjensidig)

Jeg nærmer meg 60 år men har en rykende karriereutvikling, tar steget for å realisere noen drømmer som har ligget latent. Jeg lever et vanvittig spennende og givende liv!

Anonymkode: fae43...f1c

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Ekstremt små gleder her, men for bare noen månder siden klarte jeg bare å se det negative. 

Første julefilm i dag. 

Fri helg før 12 dager på jobb. 

Anonymkode: 1aaea...f71

Håper jeg klarer å holde dette sporet. 

Anonymkode: 1aaea...f71

Det er 1. desember og i kveld skal vi tenne utelys og henge opp lys i vinduene og pynte til advent. Adventstida er full av så mange fine ting.

Svigermor har vært syk og det har en tid sett skummelt ut. Nå har det tatt en sving og ser ut til å gå bedre. 

Yngstemann har strevd en periode med litt forskjellig. Nå får han så god hjelp av NAV og ting ser ut til å ordne seg. 

Anonymkode: 3d09f...21d

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...