Gå til innhold

Noen som har blitt diagnostisert med PTSD?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er i jobb. 100%. Men sliter mye egentlig. Har lite energi, lite livsglede, sliter med søvn, har mareritt, tankekjør, panikkanfall, flashbacks og mye fysiske smerter. Men bedre enn hva det var.

Anonymkode: 8fc41...d2d

Jeg har kompleks PTSD, fikk diagnosen tidligere i år. Mye falt på plass da.
Jeg er  ikke i jobb nå (går på AAP) og har vært langtidssykemeldt ved flere anledninger tidligere også. Sliter med utnattelse , store konsentrasjonsvansker mye deprimert, høyt stressnivå for «småting» og smerter i kroppen. Går til behandling hos psykolog annenhver uke.

Anonymkode: 5b134...15b

På papiret har jeg angst, depresjon, ocd og ptsd. 

Angsten kjenner jeg ikke så mye på egentlig, så den kunne like gjerne blitt fjernet. Depresjonen ligger stadig å lurer, men jeg har lært meg å kjenne de tidlige tegnene så jeg klarer å holde den i sjakk.

Ocd kjenner jeg på hver dag. Hver kveld. Den tar større plass en ønskelig, og er ganske slitsom til tider.

Ptsd er i gitte situasjoner, der de rundt meg drikker alkohol. 

Jeg jobber 80%. Har tre barn. Følger opp, og gjør det jeg skal. Er ikke så sosial som jeg var før, har rett og slett ikke ork. deltar på arrangementer osv, men kaffe-besøk blir det lite av.

Vil si jeg klarer meg ganske godt, til tross for alt det nevnte. Man finner en måte å leve med det på ❤️ 

Anonymkode: 43fea...f2b

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...