Gå til innhold

Dating som 30 år gammel jomfru

Anbefalte innlegg

Jeg er 30 og fortsatt jomfru. Har aldri gjort noe med noen noen gang. Dvs ikke holdt hender, kysset eller hatt sex. Har bare turt å dra på en date i hele mitt liv, den endte ikke så bra. Men nå vil jeg forsøke på nytt. Noen som har noen gode råd til meg?

Burde jeg gå for dating app eller møte noen via hobby o.l?
Såfall hvilken app ville du anbefalt eller hvilken hobby?
Burde jeg være ærlig om hvor uerfaren jeg er? Eller er det turn off?

Anonymkode: 28bf5...8e1

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444367-dating-som-30-%C3%A5r-gammel-jomfru/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Overskriften burde vel egentlig heller vært "Dating og sex som 30 år gammel jomfru". For jeg lurer også veldig på det med sex... alle forventer jo at man skal ha massevis av erfaring når man er såpass gammel. 

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Hi er mann. Hva han gjør her aner jeg ikke, dette er et mammaforum. Det er litt vanskelig å være mamma og jomfru liksom.

Anonymkode: 9c62d...d89

Jeg er kvinne? Måtte le litt av kommentaren din. Jeg bruker bare skravle forumet. Er ikke mamma... 

Annonse

Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Hi er mann. Hva han gjør her aner jeg ikke, dette er et mammaforum. Det er litt vanskelig å være mamma og jomfru liksom.

Anonymkode: 9c62d...d89

Man må ikke ha sex for å ha barn.

Anonymkode: f133c...3ac

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Man må ikke ha sex for å ha barn.

Anonymkode: f133c...3ac

Man må heller ikke ha barn for å være her. 

Hi, jeg har ikke noen råd til deg, men jeg syns du er tøff som tar tak og heier på deg! Når du treffer den rette så vil det at du er jomfru ikke bety noen ting. Lykke til. 

Anonymkode: 1e2ee...b0a

Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Man må heller ikke ha barn for å være her. 

Hi, jeg har ikke noen råd til deg, men jeg syns du er tøff som tar tak og heier på deg! Når du treffer den rette så vil det at du er jomfru ikke bety noen ting. Lykke til. 

Takk for det! Det blir spennende.

Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Ikke gå for dating apper hvertfall. Ville heller møtt noen ved å være sosial på ulike arenaer. 

Anonymkode: 9acc1...a3b

Hvorfor ville du ikke gått for dating apper? Og hvilke sosiale arenaer ville du anbefalt? Jeg har dessverre ingen venninner her i byen jeg bor så må dra alene såfall.

Er du kristen? Jeg vil tro at i kristne miljøer er det større forståelse for å være 30-årig jomfru enn i mange andre miljøer. Og så er vel kristne miljøer inkluderende overfor nykommere, vil jeg tro? Siden det skorter litt på rekrutteringen. 

Bare utfra nysgjerrighet (du behøver selvfølgelig ikke svare på dette hvis du ikke vil): Hva er grunnen til at du aldri har hatt en seksuell relasjon i godt voksen alder?

Anonymkode: f576d...3c7

Annonse

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Vi er der ja. Der er ikke jeg så da får du ha en riktig god dag.

Anonymkode: c8b7c...c81

Er det ingen andre måte en singel kvinne kan få barn på? Hørt om inseminasjon? 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Men single får ikke adoptert så jo, faktisk.

Anonymkode: c8b7c...c81

Jo, det får de da. Jeg har en singel kollega som har to adopterte barn, som hun altså adoptere alene. 

Anonymkode: f5060...03c

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Er du kristen? Jeg vil tro at i kristne miljøer er det større forståelse for å være 30-årig jomfru enn i mange andre miljøer. Og så er vel kristne miljøer inkluderende overfor nykommere, vil jeg tro? Siden det skorter litt på rekrutteringen. 

Bare utfra nysgjerrighet (du behøver selvfølgelig ikke svare på dette hvis du ikke vil): Hva er grunnen til at du aldri har hatt en seksuell relasjon i godt voksen alder?

Anonymkode: f576d...3c7

Jeg er ikke kristen. Grunnen til at jeg aldri har hatt en seksuell relasjon er at jeg er redd for å gjøre meg selv sårbar, å bli såret osv. Denne redselen er ganske lammende.

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg er ikke kristen. Grunnen til at jeg aldri har hatt en seksuell relasjon er at jeg er redd for å gjøre meg selv sårbar, å bli såret osv. Denne redselen er ganske lammende.

Skyldes det traumer eller personligheten din?

Anonymkode: 649f5...84a

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Skyldes det traumer eller personligheten din?

Personligheten. Jeg er ganske sikker på at jeg har unnvikende personlighetsforstyrrelse.

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Hvorfor ville du ikke gått for dating apper? Og hvilke sosiale arenaer ville du anbefalt? Jeg har dessverre ingen venninner her i byen jeg bor så må dra alene såfall.

Hva er du interessert i? Idrett, Røde Kors, kor, språkkurs? Møter du noen over en felles interesse er du jo langt på vei. Og alt det andre kommer av seg selv. På samme måte som det gjorde for oss som starta i tenåra. Ikke lat som du er eller ønsker noe annet enn det som faktisk er tilfelle, hverken av interesser eller erfaring. Lykke til! Heier på deg!

Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Personligheten. Jeg er ganske sikker på at jeg har unnvikende personlighetsforstyrrelse.

Mobbing eller omsorgssvikt ligger i blant i bunn av en slik personlighetsforstyrrelse. Da blir nærhet og tillit veldig vanskelig ❤️. Har du vurdert behandling for det? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...