Gå til innhold

Blir dere sur om dette skjer?

Anbefalte innlegg

Får en snap iløpet av en dag fra daten og han åpner alle de andre. (Vi har datet i 2 mnd) Jeg ville ringe litt før vi la oss men han har ikke tid pga barn. Er det hel OK av meg å bli litt lei? Burde jeg være litt "off" fremover? 

Anonymkode: 850e8...5e4

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444360-blir-dere-sur-om-dette-skjer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du høres litt masete ut synes jeg.

Hadde jeg fått mange snap og telefon fra noen hver dag hadde jeg fått litt klaus.

Det er en selvfølge at han prioriteter barna sine altså, det er ikke et negativt tegn.

Anonymkode: 6c27a...cf0

MissSaigon skrev (8 minutter siden):

Nei, jeg blir ikke sur for at andre har et liv det ikke alltid er plass til å prioritere meg. Selvsagt skal han prioritere barna sine. Men hvor mange snapper eller meldinger har du sendt i dag? 

2 ...har bare vært den som har vært på de siste to ukene og jeg merker jeg henger meg mer og mer opp i det. Får ikke sove av dette 

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Får en snap iløpet av en dag fra daten og han åpner alle de andre. (Vi har datet i 2 mnd) Jeg ville ringe litt før vi la oss men han har ikke tid pga barn. Er det hel OK av meg å bli litt lei? Burde jeg være litt "off" fremover? 

Hva mener du med at han åpner alle de andre? Hvor mange har du sendt han i dag?

Anonymkode: d3b73...8a3

Annonse

Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Han burde ikke satse på deg. Du er drama på to ben. 

Anonymkode: 1f515...572

Anonym bruker skrev (1 time siden):

2 ...har bare vært den som har vært på de siste to ukene og jeg merker jeg henger meg mer og mer opp i det. Får ikke sove av dette 

Alle de andre er altså to snapper? Som han har åpnet? Og sendt deg én snap. Hvordan kan dette ta nattesøvnen fra deg? 

Anonymkode: 161ed...13d

Du kommer alltid til å være nr 2.

Du har ikke barn skjønner jeg? Ungen min sovna nå, jeg er dødssliten. Hadde ikke orka å snakke med en date nå. Passer ikke. Betyr ikke at folk ikke bryr seg. De er opptatte. 

Anonymkode: 68328...7a7

Høres ikke ut som du er klar for et forhold hvor barn er involvert. Barna vil alltid komme først. 

Har dere avtalt en date, og barnet blir syk. Da avlyses daten. Har dere avtalt en kinotur, og det kræsjer plutselig med en avslutning eller oppvisning. Da avlyses kinoturen. Har dere avtalt en helgetur og barnet har håndballcup. Da utsettes helgeturen. 

Dette er veldig viktig at du virkelig forstår før du velger å bli samen med en alenefar. 

Anonymkode: d07a5...476

Jeg skjønner, var litt itvil på min egen oppførsel derfor spurte jeg her. Jeg spurte om jeg skulle lage middag til han på tirsdag som kommer, vår "treffedag", men han sa neida trenger ikke det. Normalt sett vil han jo ha, men han kunne ta kaffe. Er det meg som overtenker eller ligger det noe i det at han sier neitakk til middag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...