Gå til innhold

2 dager igjen til 1. desember...

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 dager igjen til 1. desember, hvordan ligger dere an med julekalendre?

Jeg ble ferdig nå i kveld 😀

Anonymkode: 5da03...3c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pakket inn 48 små gaver tidligere i dag.

Eldste er gutt på 19 år, ikke så mye småtteri som frister lenger så han får kinder-kalender som allerede er kjøpt og en liten flax-kalender som jeg kjøper i morgen. 

Anonymkode: 879b0...b91

Skrevet

Her er det flax kalender og sjokolade kalender til mine. Ikke pakkekalender her. 

Anonymkode: 277e2...d70

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

2 dager igjen til 1. desember, hvordan ligger dere an med julekalendre?

Jeg ble ferdig nå i kveld 😀

Anonymkode: 5da03...3c9

Ok

Anonymkode: 51e2c...464

Skrevet

Litt på etterskudd her, men vi fikser det i morgen. 

Anonymkode: c5a66...b60

Skrevet

Kalenderen henger klar mrd noen pakker. Flere fikses imorgen 

Anonymkode: 7d650...e51

Skrevet

Har sendt avgårde en pakkekalender og to flaxkalendre, har igjen noen pakker på den siste kalenderen, men den skal ikke sendes noe sted så det er greit.

Skrevet

Skal hente min på posten, ingen andre her i huset vil ha pakkekalender lenger. jeg får fra foreldrene mine! og barna har ikkekommet med ønsker så det ser jaggu litt tynt ut.. kjøper vel en sjokoladesak på butikken da...

Anonymkode: 1ceac...3b5

Skrevet

Her er 4 kalendere unnagjort. 96 pakker. Var ferdig i god tid i år. Så ungene har kunnet kikke på og glede seg i en uke allerede. 8-åringen er nesten elektrisk:)

Anonymkode: 26f59...b4e

Skrevet

96 pakker her også + helgekalender til lillebroren min. Var ferdig i oktober 

Anonymkode: 8dc58...b26

Skrevet

Så alle har pakke kalendere? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ok

Anonymkode: 51e2c...464

Misunnelig?

Anonymkode: a540f...478

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Nix, jeg har barn som foretrekker flax og barn som foretrekker pakker. Jeg skulle ønske det var pakkekalender over hele linja, for det er kos å finne på gaver og kos å gjøre i stand, men på den annen side, hvis noen av dem blir millionær er jo ikke det feil heller.

Skrevet

Her får sønnen en Pokemon kalender. Datter på 11 år er så nøktern. Blir glad for en liten sjokoladekalender. 😊

Siden bror fikk en dyr kalender, handlet jeg inn sminke, hårstrikker og ansiktsgreier på makeup mekka. 

Har en tom Goodiebox kalender jeg har tenkt til å legge ting inni. 

Ferdig er jeg ikke.. Skulle vært ferdig med alt forrige helg.. Men alle er syke. Må kave meg ut for å hente pakken med gavene i. 

! Vi hadde pakkekalender for ett par år siden, men det ble for mye. De var lei før luke 12. Men vet at sminkekalender blir stas, hun sminker seg bare hjemme. 

Anonymkode: a540f...478

Skrevet
sug lut skrev (5 minutter siden):

Nix, jeg har barn som foretrekker flax og barn som foretrekker pakker. Jeg skulle ønske det var pakkekalender over hele linja, for det er kos å finne på gaver og kos å gjøre i stand, men på den annen side, hvis noen av dem blir millionær er jo ikke det feil heller.

Koselig å forberede. Og som du sier ikke å forakte det heller om de vant. 

Skrevet

Julen = sinnsykt opplegg ! Pengene flyr... skjønner ikke hva det har med Jesus å gjøre. Jesus er ikke født en gang i desember 

Anonymkode: c5ade...174

Skrevet

Har en pakkekalender, en vippskalender og en som ikke vil ha kalender. Aner ikke hva jeg skal gjøre, for den som ikke vil ha er den yngste. Og han ønsker seg aldri noe, liker ikle sjokolade, og bryr seg ikke om penger…

Anonymkode: a4084...83f

Skrevet

Mine får pakken i en strømpe, så jeg er langtifra ferdig. Pakker inn noen om gangen. Blir småting vi har liggende på loftet etter eldre søsken. Tidligere år her det vært mye Brio tog, duplo, legeutstyr og lekemat. I år blir det mer lekemat/kjøkkenutstyrog så er jeg spent på hva jeg ellers finner. Synes gjenbruk er supert og har unnlatt å ta fram leker før for å spare dem til kalenderen. 

Anonymkode: 9f9e1...b08

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Nei, har fire barn og bare to av dem ønsker pakkekalender.

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Nei, har fire barn og bare to av dem ønsker pakkekalender.

Velger de selv hva de vil ha? Og har du en vis sum? 

Skrevet

Mine har valgt bort pakkekalender til fordel for "vanlig" kalender med figurer de samler på. I tillegg har de godterikalender. Selv går jeg for Flax-kalender, og satser på å bli millionær til jul :) 

Skrevet
Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Velger de selv hva de vil ha? Og har du en vis sum? 

Ja, egentlig.

De to eldste på 20 og 23 år har ikke noe ønske om pakkekalender lenger (men strømpe på julaften vil de ha så lenge de kan få da ;)), og de ber ikke om noe spesielt så da får de sjokoladekalender og flaxkalender.

De to yngste synes det er kjempegøy med pakkekalender og er ikke klar for å slutte med det. Jeg har ikke noen spesiell sum, men bortsett fra nr 1 som alltid er julepysj blir resten av kalenderen billigere enn mange andre kalendere. Vil tro snittprisen pr dag ligger på 8-10 kr. Det er små sjokoladenisser, tyggis, en hårstrikk, fairy lights til 10 kr, en 3-pk med pastiller fra Rusta fordelt på 3 dager osv. Jeg pakker inn sammen med en krøll avispapir, pakker det inn i kjøkkenpapir før gavepapir osv for at de ikke skal se hva det er. De fryder seg og får ha den lykken helt til de selv sier de ikke vil ha det lenger.

Skrevet

Har ikke pakkekalender på mine 3 jenter. Hatt det en gang, når de bare var to, og for et styr. De får uansett så mange pakker på julaften så ser virkelig ikke vitsen med 24 pakker før jul. Unødvendig stress for mor. Selv om man kjøper billige ting, så flyr det fort flere hundre pr barn uansett. Alle 3 ønsket seg Smarties kalender i år. 

Anonymkode: ddf9b...604

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...