Anonym bruker Skrevet 29. november 2023 #26 Del Skrevet 29. november 2023 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Jeg bor også på bygda, her ble jeg møtt av en av bygdedyrene på butikken som kunne fortelle meg at hun var så lei seg for at vi skulle gå fra hverandre, det var så forferdelig det min mann hadde gjort. Jeg så ut som et spørsmålstegn og hun kunne da fortelle meg (!) at mannen min hadde vært utro i byen. Hun hadde nemlig sett det. Hun hadde sett min mann i Oslo med en annen, det stemmer, det var min bestevenninne og han som planla min 40-årsdag. Jeg er nå 54 og vi har ikke gått fra hverandre enda, man må jo bare le. Det er tragisk med sånt, men jeg kan ikke styre slike damer.. Anonymkode: 46cb8...1c8 Ja, det er bygdedyr. Veldig utrivelig opplevelse du hadde også, men vi får se om det avtar etter hvert. takk for at du svarte seriøst, og jeg ser at det ikke var særlig lurt å legge dette her på forumet, så jeg lar det bli med det. Anonymkode: f3ea6...af9 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444350-en-veldig-bommert-av-mor/page/2/#findComment-150037163 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. november 2023 #27 Del Skrevet 29. november 2023 Siterer: ‘ Hun sier nemlig at det er så hyggelig å overrekke ringen, for hun fikk den selv av faren til jenta da hun var på samme alder som henne, altså 14 år’ og videre: ‘Han ga henne ringen kun av vennlighet og helt tilfeldig siden han hadde funnet den på stranden mens flere var der sammen’ Hva sa hun som ikke stemmer? Hun fikk ringen av jentas far. Jentas far ga mor ringen. Søt historie og sikkert fint for jenta❤️ Anonymkode: bd317...dec Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444350-en-veldig-bommert-av-mor/page/2/#findComment-150037206 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå