Gå til innhold

Betaler dere mer i tannlege når dere må tilbake etter feil fyll i tann?

Anbefalte innlegg

Da mener jeg at de må fikse på tanna de har borret igjen pga vondt og ikke passer i bittet med de andre tennene og fyllingene er for høyt.
Litt dumt å betale mye penger igjen for noe tannlegen har gjort feil på? 

Anonymkode: 71af7...180

Fortsetter under...

Å pusse ned hvis det er noe er litt for høyt har ikke jeg betalt noe for. Men hva er vondt, hva mener du tannlegen har gjort feil? Smerter kan sitte i en stund etter, uten at det er noe galt.

Anonymkode: daa6a...e95

Hvor lenge er det siden du gjorde det da? Smerter kan sitte i ihvertfall en måned uten at det er noe galt.

Å pusse ned en for høy fylling har ikke kostet noe hos min/vår tannlege. Har ikke gjort det selv, men gubben fikk en fylling mellom to tenner som tanntråden og allverdens mat festet seg i for den var ikke helt jevn, den ble pusset til uten betaling.

Anonymkode: 50520...a05

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Det er en garantisak du ikke betaler for.

Anonymkode: 55ed7...e3e

Ikke nødvendigvis 

Noen ganger er et hull så stort/dypt at det er på grensen mellom fylling og rotfylling. Da kan tannlegen prøve en vanlig fylling først, men går ikke det og fyllingen klemmer mot nerve så det må rotfylles likevel slipper du ikke helt unna betaling.

Anonym bruker skrev (På 28.11.2023 den 22.36):

Hvor lenge er det siden du gjorde det da? Smerter kan sitte i ihvertfall en måned uten at det er noe galt.

Å pusse ned en for høy fylling har ikke kostet noe hos min/vår tannlege. Har ikke gjort det selv, men gubben fikk en fylling mellom to tenner som tanntråden og allverdens mat festet seg i for den var ikke helt jevn, den ble pusset til uten betaling.

Gjør foresatt små vondt mellom tennene. Vat helt fint før jeg fikk fyllingen hadde ikke noe problemer og gjorde ikke vondt men etter fyllingen begynte det.

var innom i går, de fikset bare bittet mitt som gjorde det vondere, joda nå gjør det ikke vondt når jeg presser sammen men forsatt vondt mellom tennene når tanntråd kommer inn der, og tror kanskje litt ømt tannkjøtt rundt der

Anonymkode: 71af7...180

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...