Gå til innhold

Bad og valg av farge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Badet blir fliset med 60*60, beige lun farge. Møbler blir i en type litt mørk tre.

Hvilken farge hadde du valgt på vask, list rundt dusj, sluk, dusjhode, stikkontakter o.l ?

Hvit og krom eller svart?

Takker for svar 😊

Anonymkode: 1bff3...6b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går for tradisjonelle valg på bad, iom at man pusser opp for de neste 20 år. Svarte detaljer er veldig i tiden, og jeg tror man snart er lei av det. 

Jeg hadde uansett aldri valgt svart vask og toalett, det må tørkes over hver dag om det skal se ok ut. 

Anonymkode: 0632b...a4b

Skrevet

Hvit

Sort synes alt på, tannkrem, støv osv. Vet om flere som angrer på det valget.

Anonymkode: df958...812

Skrevet

Sort hadde utvilsomt blitt finest, mens hvitt er mest praktisk. 

Anonymkode: d513b...018

Skrevet

Vi har hvit vask og toalett, med svart tappekrap, spyleknapp og svart omramming på dusjhjørnet og på dusjarmatur. Det har holdt seg fint og er lett å holde rent. Ville ikke hatt svart vask for eksempel, da det nok fort hadde sett grisete ut. Lys grå fliser, badet er to år nå.

Anonymkode: da197...1aa

Skrevet

Definitivt hvitt. Ville aldri gjort valg på badet som skriker 2020.

Anonymkode: d4496...841

Skrevet

Hvitt. Ikke bare fordi det er mer tidløst og klassisk, men også fordi du etter hvert som årene går trenger mer og bedre lys for å se. Å ha et bad fult av svarte detaljer, svart vask osv suger lys. Har noen venner som pusset opp badet sitt for et år siden og falt for fristelsen til å ha bad i mørke farger, benk i betong, sort vask og dusj osv. De angrer allerede. Badet er lekkert som bare det, men når du skal stelle deg om morgenen trenger du lys. Ikke følelsen av spa i regnskogen. Fruen i huset har begynt å sminke seg i gangen, for der er lyset bedre til tross for fancy speil med masse innstillinger. 

Anonymkode: a3c7b...797

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...