Gå til innhold

Hva syns du om vesken?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Kjedelig og ekstremt overpriset. Tam farge og ser ikke ut til å ha plass til en pc. Jeg kan ikke tenke meg at noen vil bruke den i mer enn 2 uker før de begynner å se etter noe annet.

Anonymkode: 1732d...f6a

Jeg har selvsagt sjekket at den har plass til PC. Den er brun, hva er tamt med det?

Anonymkode: 29274...525

Annonse

Et lite tips ☺️ Jeg kjøpte min Bayswater brukt på finn til under den prisen. Pusset over skinnet, og den er så god som ny.

Jeg kjenner ikke til merket du linker til. Men hvis det er god kvalitet på skinnet synes jeg ikke prisen var ille. Vesken var fin, det eneste jeg ikke likte så godt var glidelåsen på toppen. 

Har Fendi 2jurs til jobb og den er ca samme størrelse. Får plass til mye og er enda ikke alt for stor. Ville sjekket bruktmarkedet også, mye kupp på litt store vesker siden det er små vesker som er i vinden nå 😊 Veldig bra det når man trenger ny jobbveske. 

Anonymkode: d5b3a...f3d

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Kjedelig og ekstremt overpriset. Tam farge og ser ikke ut til å ha plass til en pc. Jeg kan ikke tenke meg at noen vil bruke den i mer enn 2 uker før de begynner å se etter noe annet.

Kjedelig, og tam farge? Vil du ha bling, glidelås og sjokkrosa veske så kan nok denne være kjedelig.

Jeg syns den var klassisk og tidløs, og likte den godt 

Anonymkode: 9214e...d2c

Annonse

Jeg synes den er fin, men jeg er veldig glad i Bayswater. Jeg ville lett litt på bruktmarkedet og håpet å finne en Bayswater med pc-lomme, de hadde en som het for Mac for noen år siden. De dukker av og til opp, ikke så lenge siden jeg så en på finn. 
Bayswater får du på skulderen, det er også en fordel, jeg vet ikke hvordan Decadent-vesken er? Og vekten ville jeg sjekket. Det kan være tungt med håndholdt veske når de blir såpass store, avhengig av hva du har med deg, selvfølgelig. 

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Ville ikke brukt så mye penger på en veske uansett, men er en prioriteringssak.

Så håper du klarer deg fint når det gjelder lån, strøm, mat og andre regninger…..

Anonymkode: cb0fb...18c

For en tåpelig kommentar 😂snakk om passiv agressiv 🙄vi som kjøper vesker til den prisen ofrer nok neppe middagen. Herlighet, hva man skal lese. 

Anonymkode: 9214e...d2c

Det er rett og slett smak og behag.

I mine øyne en helt ordinær veske, ikke oppsiktsvekkende på noen som helt måte, ville ikke lagt spesielt merke til den i hverken positiv eller negativ retning om jeg møtte noen med den.

Personlig ville jeg ikke valgt den da. Jeg liker skuldervesker bedre enn håndverker, og den var kjedelig og ikke spesielt fin.

Men liker du den velger du den....

Anonymkode: 87a64...42a

Jeg synes at det å investere så mye i en veske som ser ut som den like gjerne kunne vært kjøpt på H&M er vilt. Den er helt vanlig. Ikke noe spesiell, ikke noe spennende med den. Og syk pris for det. Men.. har man for mye penger, så kjør på.

Anonymkode: ec1d1...d6c

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Jeg synes at det å investere så mye i en veske som ser ut som den like gjerne kunne vært kjøpt på H&M er vilt. Den er helt vanlig. Ikke noe spesiell, ikke noe spennende med den. Og syk pris for det. Men.. har man for mye penger, så kjør på.

Slike passiv agressive kommentarer er så teite! Om man kjøper en veske, eller hva det skulle være, til den prisen så er det jo fordi man setter pris på kvalitet og håper at den skal vare lenge. En plastveske fra HM kan aldri måle seg med ekte skinn. 

Man trenger ikke å ha for mye penger for å kjøpe dyre ting, det holder å ha nok. 

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

At den ikke finnes verdt pengene.

Anonymkode: f42a8...7e8

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Kjedelig, uformelig og grusom pris. 

Anonymkode: 8e444...035

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Enig. Forferdelig stygg var den faktisk. Ville ikke hatt den om jeg fikk den engang. 

Anonymkode: 2a404...82f

Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Stygg og ekstremt overpriset.

Anonymkode: 558f0...a6c

Jeg lurer litt på hvordan folk som svarer slik som dette føler seg når de har trykket send... Føler de seg modige som sier meningen sin på en slik måte, er de misunnelige på at noen faktisk har råd til en slik veske eller er dette måten de faktisk kommenterer på når det er noe de ikke liker?

Det er selvsagt helt greit å ikke like vesken, men å svare på måten de over gjør er ikke noe jeg opplever at normale, voksne folk gjør. 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ville ikke brukt så mye penger på en veske uansett, men er en prioriteringssak.

Så håper du klarer deg fint når det gjelder lån, strøm, mat og andre regninger…..

Anonymkode: cb0fb...18c

Kvalsheim, eller?

Anonymkode: 0352c...1e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...