Gå til innhold

Når jeg ser slike ting tenker jeg, gud så mange dumme mennesker det er på denne planeten

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (På 27.11.2023 den 8.50):

"Mattilsynet kommenterer ikke trender" Var vel ikke akkurat så intelligent respons det heller? 

Men det skal sies at heller det svaret enn alle influensere og ernæringseksperter pluss barnematprodusenter som er livredde for å miste omsetning og inntekt, "raser" over diverse ufarlige trender. 

Det er ikke noe poeng med denne ideen. Ja, det er dumt. Som med så mye annet. 

Anonymkode: 7fcff...ca2

Det synes jeg er en utmerket respons, hvis de skulle si noe for eller mot ville de jo måtte gjort en ordentlig vurdering, sett hvordan fettsyrene i smøret ble påvirket av varmen, om det oppsto sotpartikler og så videre. Mye bedre å bare holde seg unna.

Jeg tenkte umiddelbart på brannfare, særlig om man dypper brød i brennende smør. Jeg vet ikke om det faktisk er farlig, men det er jo noe man også måtte tatt med i vurderingen. 

Anonymkode: d646e...bdd

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Tenker vi fint kunne latt evolusjonen gå sin gang. Fjerne advarsel er ett sted å starte 😆🤭

Anonymkode: 991ed...7c2

Evolusjon ser ut til å føre til dummere og dummere mennesker. "Survival of the fittest", ikke, "survival of the smartest". Det er faktisk en fordel å være dum fremfor intelligent.

Anonymkode: 2323c...0a7

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Men man får vel ikke kjøpt spiselig veke i Norge, så da er det jo på sin plass at de informerer ut i fra det folk får kjøpt her.

Anonymkode: 87803...6bf

Da kan Dagbladet uansett informere om det da, gi beskjed om at folk ikke må lage det med vanlige veiker til lys og fortelle om hva man skal bruke. I tillegg så kan man kjøpe slike veiker på nett å få det sendt til Norge 😊 Går helt fint det også. 

Jeg tenker daglig "Gud så mange dumme mennesker det er i verden", men ikke fordi noen smelter smør på en litt rar måte.

Sant å si tenker jeg det mest når jeg er her inne.

Anonymkode: 8c68c...6bd

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Jeg tenker daglig "Gud så mange dumme mennesker det er i verden", men ikke fordi noen smelter smør på en litt rar måte.

Sant å si tenker jeg det mest når jeg er her inne.

Anonymkode: 8c68c...6bd

Du sier noe. Er egentlig enig med deg. 

Anonymkode: 68007...91b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...