Gå til innhold

Inspirert av julekos-tråden

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Flax-kalendere. Jeg og mannen har den med 2mill i gevinst, barna den med 1mill. Også har vi den klausul at så lenge vi kjøper kalendere så skal barna dele premien sin om de vinner over 10 000. Altså, de må dele seg mellom ikke på oss alle fire. Jeg og mannen beholder vår premie, men blir det betydelig sum så går det i det store sluket som vedlikehold hus, sparing ny bil eller sparing hytte. Alt etter størrelse. Men tviler på at det er noe fare for at det skjer da. :) Moro alikevel! Barna får i tillegg en sjokoladekalender til 13,90. De som kostet 9,90 tidligere.....

Anonymkode: 15529...d5f

Tekla123 skrev (1 time siden):

Flax, Snøfall 2, godiskalender og en "gjør eller si noe hyggelig" - kalender fra 10-åringen. 

Du har en veldig smart 10- åring! 

Tror alle burde hatt en sånn kalender.

Jeg har ingen. 

Anonymkode: e8544...684

Jeg har en lang liste gjøremål som dkal være ferdig til jul. Kjøpe gaver, vaske stekeovnen, bake, pusse sølv og kobber, lage juledekorasjoner, vaske tak osv, osv. Når alt er krysset av på listen kan jeg ta juleferie.

Anonymkode: 78093...55c

Annonse

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg har en lang liste gjøremål som dkal være ferdig til jul. Kjøpe gaver, vaske stekeovnen, bake, pusse sølv og kobber, lage juledekorasjoner, vaske tak osv, osv. Når alt er krysset av på listen kan jeg ta juleferie.

Anonymkode: 78093...55c

En sånn kalender har jeg også. Eneste julekalenderen hvor det er lov å åpne morgendagens luke dagen i forveien 🙂 Og så skal jeg og mannen dele en ølkalender. 

Anonymkode: 23320...a3b

Jeg har til vanlig ikke kalender. Men etter par sikkelig uflaks år hvor absolutt alt som kan gå gale har gått galt så unner jeg meg en After Eight adventskalender i år. Er bare i jula jeg spiser den sjokoladen og denne gleder jeg meg til ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...