Gå til innhold

Hvordan kvitte meg med olje?

Anbefalte innlegg

Matolje, altså. Jeg har ryddet i matskapet, og blant kakestrøssel fra 2017 og vaniljeekstrakt anno 2019 sto det to flasker matolje som også var vel over dato. Det er glassflasker som jo skal kastes i container, men hva gjør jeg med oljen? 

Anonymkode: ee5fe...025

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444289-hvordan-kvitte-meg-med-olje/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Anonym bruker skrev (59 minutter siden):

Matolje, altså. Jeg har ryddet i matskapet, og blant kakestrøssel fra 2017 og vaniljeekstrakt anno 2019 sto det to flasker matolje som også var vel over dato. Det er glassflasker som jo skal kastes i container, men hva gjør jeg med oljen? 

Jeg slår ut gammel olje i matsøpla, men da er det best om der allerede er mye tørt i posen. F eks kjøkkenpapir, kaffefiltre med grut osv.

Men ellers kan du sikkert brenne oljen. Finn en trygg måte å gjøre det på, f eks i oljelampe.

Anonymkode: c4b8b...64b

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Heller over i en gammel melkekartonger og kaster i søpla.

For all del, IKKE hel ned i sluken

Anonymkode: 7c03d...bc5

Sikkert et dumt spørsmål, men hvorfor skal det ikke i sluken? Hva skjer om det tømmes i sluken?

Anonymkode: 2016c...31b

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Sikkert et dumt spørsmål, men hvorfor skal det ikke i sluken? Hva skjer om det tømmes i sluken?

Anonymkode: 2016c...31b

Les linken i toppen her. Det tetter rørene og mater rottene

Anonymkode: 63f52...945

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Du kaster flaske + olje i restavfall.

Anonymkode: dd1c7...cef

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...