Gå til innhold

Finner det noe magisk måte å få penger fort?

Anbefalte innlegg

Jeg hadde aldri i mitt liv trodd jeg skulle havne her, med 78,- på konto. Men det ble trekt ett par regninger før jeg fikk sukk for meg og vipps så var det tomt. Men finnes det en plass man kan få lånt penger fort? Sånn på dagen nesten? Jeg har god kredittscore, så tenkte kanskje det gikk ann å få kredittkort fort? Jeg er ikke fattig, bare skikkelig uheldig med mye utgifter denne høsten. Venter god lønn på fredag og kan da selvfølgelig betale tilbake det jeg eventuelt har brukt på kreditt. 
Noen som har tips? Så hadde jeg blitt superglad! 

Anonymkode: edca5...970

Fortsetter under...

For en så kort periode hadde jeg spurt noen nære om å låne en tusenlapp. Jeg tror ikke at du får kredittkort så kjapt. Men bestill et likevel, det er alltid greit å ha liggende. 

Anonymkode: 1ebd5...b10

Joda, vi klarer oss med mat frem til helga. Og godt å få tømt ut av skapene nå før jul. 
Godt tips om coopkort, men det tok jeg ut forrige måned for å fikse bilen. Hadde håpet det gikk ann å få kredittkort fort, for jeg trenger litt bensin for å komme meg på jobb ut uka. Men det ser dårlig ut. Jeg får pønske ut noe annet. Takk for svar alle 😊

Annonse

Annonse

Anonym bruker skrev (På 26.11.2023 den 0.08):

Joda, vi klarer oss med mat frem til helga. Og godt å få tømt ut av skapene nå før jul. 
Godt tips om coopkort, men det tok jeg ut forrige måned for å fikse bilen. Hadde håpet det gikk ann å få kredittkort fort, for jeg trenger litt bensin for å komme meg på jobb ut uka. Men det ser dårlig ut. Jeg får pønske ut noe annet. Takk for svar alle 😊

Går det ann å ta ut sum på coop-kort nå?

Anonymkode: 14e91...e9e

Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Ikke for dette året men hvis du har fra tidligere år så kan du det

Anonymkode: a7f85...6d0

Anonym bruker skrev (På 26.11.2023 den 0.08):

Har du ikke et mastercard? Kanskje bare min bank som tvinger det på en for å få et visa kort.

Hva må du ha på ei uke da? Ei uke er knapt for å få et kredittkort, jeg vet ikke hvor lang tid de trenger på å sende det. Men bulder bank har digitale kort, om de ikke bruker en uke på å behandle søknad så kan du prøve det? Eller pante flasker, selge noe eller evt ta ut noe fra Coop- eller trumfkonto?

Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Man kan ta ut Coop pengene når man vil? Eller har jeg bare hatt flaks å tatt de ut akkurat når man kan?

Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Ikke for dette året men hvis du har fra tidligere år så kan du det

Ah, skjønner. Det går fort 4-5 år mellom hver gang jeg tar ut penger der. 

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Ah, skjønner. Det går fort 4-5 år mellom hver gang jeg tar ut penger der. 

Da kan du ta ut de. Du burde uansett ikke la de stå der lenger enn de må, det er jo null rente på de der, men samtidig så er det greit å ha litt bortgjemt i en knipe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...