Gå til innhold

Hvor mange nære venner av motsatt kjønn har du?

Anbefalte innlegg

Jeg har fire nære mannlige venner, som jeg gjør ting sammen ( med av typen kafebesøk, ut å spise, bartender, skravling - akkurat som med mine venninner. Min mann har også et par venninner som han henger med innimellom. Nå var det en av hans bekjente som hadde reagert da mannen nevnte at jeg var ute med en kamerat. Mannen bare flirer av det, da. Vi et vant til at man omgås mennesker, ikke kjønn.

Hva med dere?

Anonymkode: 3b88a...15b

Fortsetter under...

Jeg har hatt mannlige venner, men jeg tror at menn bare venter på en anledning til å prøve seg. Det fins unntak, men det er ikke vanlig at menn bare vil være venner uten å ønske mer. 

Anonymkode: 59b82...f62

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Jeg har fire nære mannlige venner, som jeg gjør ting sammen ( med av typen kafebesøk, ut å spise, bartender, skravling - akkurat som med mine venninner. Min mann har også et par venninner som han henger med innimellom. Nå var det en av hans bekjente som hadde reagert da mannen nevnte at jeg var ute med en kamerat. Mannen bare flirer av det, da. Vi et vant til at man omgås mennesker, ikke kjønn.

Hva med dere?

Anonymkode: 3b88a...15b

Jeg har aldri møtt noe kjønn. Jeg har bare møtt mennesker. Så hva "vi et (sic!) vant til at man omgås mennesker, ikke kjønn", skal bety aner jeg ikke? Men mennesker kan flørte og ting kan gå for langt med mennesker. Og mennesker har kjønn, mennesker er ikke kjønn.

Personlig har jeg ingen nære mannlige venner. Jeg har ikke inntrykk av at menn forstår meg så godt. Det gjør meg ingenting.

Anonymkode: 1605d...d39

Nå har jeg få nære venner, men bestevennen min gjennom snart 30 år er mann. Aå har jeg en nær venninne jeg har kjent i rundt 10 år. Liker ikke å slippe mennesker så bær meg. Båter jeg singel også, men hvis en evt kjæreste hadde reagert på deg, eller vennene hans hadde reagert på det, så hadde jeg begynt å le. Når det ikke har vært noe annet enn vennskap mellom oss i 30 år, hvorfor skulle det plutselig skje noe når jeg får en kjæreste liksom?

Anonymkode: 2755c...84a

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg har aldri møtt noe kjønn. Jeg har bare møtt mennesker. Så hva "vi et (sic!) vant til at man omgås mennesker, ikke kjønn", skal bety aner jeg ikke? Men mennesker kan flørte og ting kan gå for langt med mennesker. Og mennesker har kjønn, mennesker er ikke kjønn.

Personlig har jeg ingen nære mannlige venner. Jeg har ikke inntrykk av at menn forstår meg så godt. Det gjør meg ingenting.

Anonymkode: 1605d...d39

De fleste skjønte hva hun mener, og så har vi ikke lyst å avspore tråden. Tips til deg?

Jeg har ingen nære venner av motsatt kjønn. 

Anonymkode: d7e57...5f4

Annonse

Jeg har to nære mannlige venner. Hadde tre, men den ene kom plutselig en dag og sa at han var blitt forelsket i meg. Vi var begge gift. Det kom som lyn fra klar himmel, og satt en støkk i meg. Vennskapet vårt tok slutt, men mest fordi han var ufyselig mot konen sin, som også var en nær venninne.

Anonymkode: 2b715...034

To som er helt platoniske venner med meg og som jeg innimellom treffer for en kopp kaffe eller en kartong med rødvin.

En som bor i et annet land nå, og som jeg har kjent i 25 år. Vi møtes aldri, men skriver sammen.

Tre-fire som er friends with benefits. 

Anonymkode: cb7e2...752

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...