Gå til innhold

Hva kjøper dere til en 7 åring og en 10 åring?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 åringen fikk sykkel i oktober. Det var hans julegave. Får en liten ting fra oss på julaften.

10 åringen vet vi ikke ennå. Han ønsker seg tlf. Men han bruker den  kun til YouTube så det er ikke aktuelt. 

Anonymkode: 53987...0d8

Vår 11 åring ønsker seg morgenkåpe, ManU ting og utstyr, lego, mobil (får av oss), bøker, spill til PC og VR, alpintbriller- og hansker, kule klær og sikkert mer som jeg ikke kommer på nå. 

Akematte er også en fin gave. 

Anonymkode: 16d3d...a07

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Lego, bøker, morgenkåpe ønsker min gutt seg. Får mye Lego og har selv spart til det nye Avengers tårnet 🤩

Anonymkode: e75f6...a58

Leker 10 åringene deres med lego? Min ønsker seg også lego, men det lekes ikke med. Bare står til pynt

Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Leker 10 åringene deres med lego? Min ønsker seg også lego, men det lekes ikke med. Bare står til pynt

Ja, vår leker med Lego , bygger å filmer til YouTube kanalen sin

Anonymkode: e75f6...a58

Vi har kjøpt ny sparkesykkel til 7 åringen, han ønsket seg det 😊. Så får han litt småting, slik at han har litt pakker å pakke opp 😊. Blir rundt 1000-1500 til sammen. 

Anonymkode: 809aa...81f

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Men når man ikke får noe svar fra verken unger eller foreldre hva de ønsker seg så er det ikke så lett🙈

Anonymkode: 79c49...f7a

Hva liker de da? Hva snakker de om når du treffer dem? Hvilke aktiviteter deltar de på? Hva leker de med, gjør de når du treffer dem?

Anonymkode: c81fb...852

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...