Gå til innhold

Liker du Rituals produkter?

Anbefalte innlegg

Synes de fleste variantene lukter for mye, men den turkise er ok. Og den rosa håndkremen.

Men alt av duftlys etc er kvelende, og også de fleste andre variantene. Men så er jeg veldig var på sterke lukter også da.

Fortsetter under...

Elsker The Ritual of Ayurveda serien, lukter veldig, veldig godt syntes jeg. Men det koster såpass mye at det ikke blir så ofte. Men drar med meg en flaske dry oil når den går tom, også ønsker jeg meg det ofte til jul. Har også duftpinner av samme merket, og handbalmen.

Men så er jeg også en av de som elsker å gå på Lush for å lukte på alle de artige badebombene og såpene de har.

Anonymkode: 2b3d4...414

Annonse

Jeg liker dusjskummet fordi det er mykt. Liker bare den hvite og den lyseblå, de andre lukter for mye. Har romspray og skyllemiddel. Elsker å sniffe på klærne 😂 mannen skulle spraye romspray på badet og kjørte på med 3 spray. Det trengs ikke. Det lukter mer enn nok med én😂😂

Anonymkode: 61c19...785

Har aldri prøvd dem for jeg blir uvel bare av å kjenne lukta. Går en omvei på kjøpesenteret for å slippe å gå forbi. Vi fikk til jul et år, husker ikke hva det var, for jeg orket ikke å åpne esken.  Så om noen skulle finne på å gi meg noe, vil jeg takke pent, pakke den godt inn igjen og gi den videre til noen som kan bruke det eller i verste fall kaste det i søpla. Men heldigvis har det fleste rundt oss endelig oppfattet at vi liker gode kremer og såper, men da må de ikke stinke parfyme. 

Anonymkode: a0a43...b66

Lei av den lukta egentlig, lukter altfor mye. Men håndkremene, de røde de er gull verdt. På vinteren blir jeg så tørr på hendene, sandpapir aktig og de hjelper meg veldig, smører meg på hendene når jeg skal legge meg, og hendene er myke. Har prøvd alle slags mulige håndkremer men ingen hjalp, men Rituals 👍

Anonymkode: 11637...f30

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...