Gå til innhold

Vil jeg klare meg?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Det er da en kjensgjerning at nettopp økonomi stopper mange skilsmisser 

Anonymkode: 9f40a...291

Om du lar økonomien stoppe deg når du har din egen (gode) inntekt så har du det ikke ille i forholdet.  Det er greit, det, men ikke legg det frem som at du er bekymret for å ‘ikke klare deg’. 

Anonymkode: 07281...d63

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Du bor et sted hvor det ikke er kaldt?

Anonymkode: 1224d...7ee

Jeg vet ikke hvor hun bor, men her kan det fort bli minus 15 om vinteren, og man kommer langt med vintersko med ullubber og en varm dress. Trenger ikke dun for å holde seg varm, altså. Jeg nekter å ha på klær som dyr har lidd for å produsere. Jeg er likevel helt varm vinteren gjennom. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Som jeg sa: her jeg bor. Om jeg ser meg rundt på jobb, på foreldremøte på skolen, på fotballtrening, eller på kiwi spiller vel ingen rolle. Ungdommene(jentene) bruker "fake" uggs fra shoeday. Guttene bruker Nike sko året rundt. Noen bruker den type sko jeg la ut mange bilder av lenger opp. Ingen bruker goretex vintersko etter fylte 14. Men skulle behovet vært der så hadde de ikke kjøpt de til 1500 kr. 

Her handler vi på HM, vero moda, lindex bla. Sport outlet, xxl og stadium outlet har vi mtp uteklær. 

Ingen på jobben min har dunjakker til over 1000 kr. Hvorfor skal vi det? 

Anonymkode: 451bf...7e3

Jeg vet jeg er heldig som har en gutt som vil ha goretex til 1500 og ikke Nike til 6000. Her i Tromsø har alle skikkelige dunjakker, fordi det faktisk er nødvendig, og Bergans er et billig alternativ. 

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Jeg vet ikke hvor hun bor, men her kan det fort bli minus 15 om vinteren, og man kommer langt med vintersko med ullubber og en varm dress. Trenger ikke dun for å holde seg varm, altså. Jeg nekter å ha på klær som dyr har lidd for å produsere. Jeg er likevel helt varm vinteren gjennom. 

Men her er det nå -11, og det blir gjerne mye kaldere enn det, over tid. Da er det bare frekt å anta at alle har det såpass enkelt som en selv. Eller å kalle noe for skikkelige klær, når det er tilpasset et helt annet klima.

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Dessuten, det er svært få voksne som vil gå rundt med parkdress utenom når de er på jobb i barnehage. For ikke å snakke om 16 år gamle gutter.

Ingen av dere skal få meg til å tro at deres sønn på 16 går med parkdress!

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Jeg vet jeg er heldig som har en gutt som vil ha goretex til 1500 og ikke Nike til 6000. Her i Tromsø har alle skikkelige dunjakker, fordi det faktisk er nødvendig, og Bergans er et billig alternativ. 

Helt riktig.

Bergans er et rimelig merke, sammenlignet med f.eks. Norrøna. Så har man f.eks. Stormberg, men det er ikke i det hele tatt samme kvalitet. 

Annonse

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Dessuten, det er svært få voksne som vil gå rundt med parkdress utenom når de er på jobb i barnehage. For ikke å snakke om 16 år gamle gutter.

Ingen av dere skal få meg til å tro at deres sønn på 16 går med parkdress!

I stedet for å svare som en furten liten frekkas, så kunne du spurt hva slags sko og klær jeg bruker som koster det. Men det er vel ikke like gøy som det er å komme med tåpelige påstander.

Anonymkode: f43b0...69d

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

I stedet for å svare som en furten liten frekkas, så kunne du spurt hva slags sko og klær jeg bruker som koster det. Men det er vel ikke like gøy som det er å komme med tåpelige påstander.

Ellers takk, vi spurte hun andre om hvor hun bodde og hun stakk heller av.

Og du bor jo et sted hvor det er fire usle grader kaldere om vinteren enn det er her jeg bor, nå i dag.

Vil du så gjerne fortelle, så fortell. Men henvend deg til HI.

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ellers takk, vi spurte hun andre om hvor hun bodde og hun stakk heller av.

Og du bor jo et sted hvor det er fire usle grader kaldere om vinteren enn det er her jeg bor, nå i dag.

Vil du så gjerne fortelle, så fortell. Men henvend deg til HI.

Det var meg du spurte, jeg har ikke stukket noen vei. Svarte deg siden du svarte meg med en drøss grinete kommentarer, oppfører deg som hi sin lille vaktbikkje. Du har fremdeles ikke lært deg å skille koder fra hverandre, bare ute etter å krangle, helt utrolig.

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Det var meg du spurte, jeg har ikke stukket noen vei. Svarte deg siden du svarte meg med en drøss grinete kommentarer, oppfører deg som hi sin lille vaktbikkje. Du har fremdeles ikke lært deg å skille koder fra hverandre, bare ute etter å krangle, helt utrolig.

Ute etter å krangle? Du nekter å si noe om klimaet der du bor, snakker kun om skikkelige klær, stikker av fra innlegg til deg, svarer på innlegg til andre, etc. Hvem er ute etter å krangle?

Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Ute etter å krangle? Du nekter å si noe om klimaet der du bor, snakker kun om skikkelige klær, stikker av fra innlegg til deg, svarer på innlegg til andre, etc. Hvem er ute etter å krangle?

Du. 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...