Gå til innhold

Ikke rart at det skjer ulykker

Anbefalte innlegg

I Trondheim nå er det vinter og jeg kjører deretter. Kjørte i en 40 sone i stad. Jeg kjørte i 40. Bak meg lå en tesla. Plutselig setter han opp farten og suser forbi meg i full fart. Det er sånne som han som skaper ulykker om vinteren 

Anonymkode: f2dfa...4ef

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444258-ikke-rart-at-det-skjer-ulykker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel ikke bare om vinteren det er farlig. Blir nesten daglig forbikjørt i 30 sonen der der er smal vei og skolevei uten gangfelt.

Ble nesten påkjørt fordi en idiot glemte å se seg for da han kjørte ut fra en bensinstasjon på mandag. Det var to biler foran meg og 2 bak meg samt at det kom biler i andre terning også. Bare kjørte på. 4 biler måtte bråbremse. Heldigvis er det 40-sone der, så da var det kort bremselengde, men likevel. Er sånne nestenulykker her ute daglig. Ser rett på en utkjøring fra butikk på jobben, og det er mange nestenulykker hver dag. Folk har så dårlig tid at de ikke klarer å bruke hodet

Anonymkode: fca92...756

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Er vel ikke bare om vinteren det er farlig. Blir nesten daglig forbikjørt i 30 sonen der der er smal vei og skolevei uten gangfelt.

Ble nesten påkjørt fordi en idiot glemte å se seg for da han kjørte ut fra en bensinstasjon på mandag. Det var to biler foran meg og 2 bak meg samt at det kom biler i andre terning også. Bare kjørte på. 4 biler måtte bråbremse. Heldigvis er det 40-sone der, så da var det kort bremselengde, men likevel. Er sånne nestenulykker her ute daglig. Ser rett på en utkjøring fra butikk på jobben, og det er mange nestenulykker hver dag. Folk har så dårlig tid at de ikke klarer å bruke hodet

Anonymkode: fca92...756

Mange idioter på veiene ja

Jeg er ekstra forsiktig på vinteren. Er lett miste fester. Og det irriterer mange 

Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

I Trondheim nå er det vinter og jeg kjører deretter. Kjørte i en 40 sone i stad. Jeg kjørte i 40. Bak meg lå en tesla. Plutselig setter han opp farten og suser forbi meg i full fart. Det er sånne som han som skaper ulykker om vinteren 

Nei, det er deg. 

Anonymkode: 3c6e6...3c5

Annonse

Det er dessverre mange idioter på veien. Jeg kjørte bak en varebil i dag som lå og skjente fra side til side. I det ene øyeblikket var han utenfor veien og i det neste hadde han kryssa midtlinja. Han holdt sikkert på med mobilen. Jeg bor også på et sted der de fleste veiene ikke er brede nok til å ha midtstripe. Det tolker mange som at de kan ligge midt i veien. Jeg fatter ikke at de tør. Midt i veien over bakketopper og rundt svinger i 70-sona. Idioter. Hadde det enda bare gått ut over dem selv om det smeller.

Anonymkode: e3e45...251

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...