Gå til innhold

Forbli gift etter å ha vært separert.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, flere.

Et par ble skilt, og kjøpte en hybel, så flyttet foreldrene ut og inn annenhver uke mens ungene bodde i samme huset hele tiden. Der ble foreldrene helt tullete i hodet av flyttingen, samtidig som ene barnet slet med angst osv, så alt i alt var det bedre å fortsette sammen enn å takle alt sammen hver for seg, så de ble sammen igjen.

Et par var bare skilt en stund, også ble de sammen igjen.

Siste paret er slet begge psykisk, og de taklet dårlig å bo sammen. De ble separert og flyttet fra hverandre, men fortsatte egentlig å være mye sammen. Dette er flere år siden nå og de er fremdeles særboere og separert, men har aldri blitt skilt og er sammen nærmest daglig. Det at de kan ta en pause fra hverandre og bo hver for seg gjør at de "holder ut" med hverandre ;)

Anonymkode: ffa1e...34b

Jeg kjenner til to par.

Det ene paret har flyttet herfra så der vet jeg ikke hvordan det gikk tilslutt, men de var separert i ca et års tid, mener jeg, før de flyttet sammen igjen og bodde sammen noen år før de flyttet. 

Det andre paret var separert i mange år, men tok aldri ut skilsmisse. De levde hver sine liv og hadde andre kjærester. De hadde barn sammen så de traff hverandre i familiesammenkomster og etter mange år falt de for hverandre igjen og opphevet skilsmissen. Dette er noen år siden og de bor fortsatt sammen.  

Anonymkode: 138b7...4f4

Det har gått dårlig, og i ett tilfelle bra. Det kommer jo helt an på hvorfor man separeres. Er det et problem som har blitt løst, så bør det kunne fungere igjen. Det samme om en har blitt tilgitt noe. Er det følelser i bildet, men likevel samme problem så sier det seg selv at det ikke går bra. 

Anonymkode: d9488...821

Kjenner og kjenner, men jeg vet om et par. Vi har tre barn på samme alder, så barna våre har gått i samme klasser, gått på samme fotballtreninger osv. og vi har derfor pratet litt sammen når vi møtes, men jeg kjenner dem ikke noe særlig godt. De ble i hvert fall separert for en 6-7 år siden der de bodde hver for seg et års tid. Så var de plutselig sammen igjen og opptrådte veldig kjærlig overfor hverandre. Jeg så dem senest sist uke, og de er fortsatt sammen og ser ut som de trives sammen. 

Anonymkode: 08c5d...2ab

Annonse

Kjenner et par som har holdt på frem og tilbake i mange år. Usikker på om de er gift, separert eller skilt da, men fryktelig slitsomt for barna å aldri vite om foreldrene er samme eller ikke.

Et annet par. De var aldri gift, men samboere i mange år og har to barn. De var fra hverandre i 5 år før de forsøkte på nytt. Det varte veldig kort. Maks et år.

Anonymkode: 4bf50...fdb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...