Gå til innhold

Det evigvarende problemet; hva skal man ha til middag?

Anbefalte innlegg

• Kira endret tittelen til Det evigvarende problemet; hva skal man ha til middag?

Fortsetter under...

I dag skal vi ha pytt i panne, ungene elsker det.

Kokte for mye poteter med vilje i går, da hadde vi fiskegrateng, også steker jeg de potetene sammen med noe pølse jeg fant i fryseren og serverer med speilegg i dag.

Anonymkode: 314ce...bff

Annonse

tante grusom master of law skrev (8 minutter siden):

Vi gjorde det enkelt og kjøpte de crispy kyllingburgerne til rema, i tillegg til burgerbrød og tilbehør. Kjapp middag på en travel dag. 

Var de kyllingburgerene gode?

Anonymkode: df6b7...e4c

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Var de kyllingburgerene gode?

Anonymkode: df6b7...e4c

Jeg synes de er helt ok, men noe mektige. Mannen og ene ungen liker dem skikkelig godt. 

Annonse

Jeg bruker HelloFresh. Var så ulidelig lei av hva man skal ha til middag. Hver dag. Dag inn. Dag ut. Så i dag var det panamatstekt ørret 😁 

Må slutte med det snart, blir lei av det og😂 men var greit å få ny input. Blir ofte det samme vi lager 

Anonymkode: 5d972...9ee

Vi hadde kylling i form med kremet saus, karri og grønnsaker. Fant en oppskrift som jeg synte hørtes god ut. Bare så synd at jeg "glemte" av vi egentlig ikke er så glad i den type mat...  eller rettere sagt: vi er ikke så glade i fløtebasert saus...  Da må det i alle fall være masse krydder til.  Det var spisenes, men ikke noe mer.  Men det er sikkert godt for dem som liker det. 

Anonymkode: b1e52...35d

Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Vi hadde fiskeboller i hvitsaus.

Anonymkode: 36836...3ec

Fint. Da vet jeg hva jeg skal ha i morgen! Har både bacon og gulrøtter igjen fra i dag, så det blir bra. Jeg er den eneste voksne jeg vet om som elsker fiskeboller på burk. De som smaker minst men best likevel! 

Anonymkode: b25f4...2ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...