Gå til innhold

Utroskap å snakke om sex?

Anbefalte innlegg

Tenker du det er utroskap å snakke om sex med andre? F.eks kollega eller venn av motsatt kjønn. Tenker ikke på seksuell snakk om hva man vil gjøre med hverandre, men hva man liker, har gjort av seksuelle aktiviteter, synes er gøy/deilig/spennede, etc.

Anonymkode: 5522c...484

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444232-utroskap-%C3%A5-snakke-om-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Tenker du det er utroskap å snakke om sex med andre? F.eks kollega eller venn av motsatt kjønn. Tenker ikke på seksuell snakk om hva man vil gjøre med hverandre, men hva man liker, har gjort av seksuelle aktiviteter, synes er gøy/deilig/spennede, etc.

Nei, det er ikke utroskap det du beskriver. Men utroskap er en subjektiv menneskeskapt sak. Så er helt innafor at ikke du tolererer det. 

Anonymkode: 45cdb...c4e

Nei, jeg mener at det ikke er utroskap

Men jeg hadde ikke vært komfortabel med at mannen min hadde diskutert sånt med en kvinnelig kollega. Egentlig ikke en mannlig heller, men det hadde jeg kanskje i større grad akseptert som typisk gutteprat.

Anonymkode: 0687e...7f3

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Hvorfor i huleste skal man snakke med andre om dette? Hva man syns er spennende osv.? Snakker du med ei venninne på café, greit. 

Men å snakke med det motsatte kjønn om dette.. Nei. 

Hadde manen min snakket om sånt med en kvinnelig kollega.. Jeg hadde blitt lei meg. Hvorfor skal de snakke om det sammen? 

Anonymkode: f4562...b46

Annonse

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Utroskap 😳? Selvfølgelig ikke. 

Anonymkode: 02690...42b

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Sier som dr Phil hadde du gjort det med partneren din i rommet så går det fint. Ellers så er det ikke greit

Anonymkode: 12e05...510

Dr. Phil er en klin gæren kristenfundamentalist som har mistet lisensen.
Det er ikke utroskap bare fordi man ville oppført seg annerledes eller valgt andre ord om partneren var i rommet. Hjelp. 

Anonymkode: 25d5e...791

jeg har en kamerat som jeg snakket med om alt, altså i detaljer ift sex. Nå har jeg kjæreste og snakker ikke med kameraten om sånt lenger, det er respektløst overfor kjæresten min å utlevere ham og å snakke om sex, hva jeg liker osv) med en annen mann.

Det stiller seg nok litt annerledes med venninner, og det er jeg sikker på at kjæresten synes også

Anonymkode: 9f105...20b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...