Gå til innhold

Snart julegensertid!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kira skrev (2 timer siden):

Jeg har ikke julegenser, men det burde jo være et must i disse tider. Vis meg gjerne deres eller noen morsomme dere har sett, for nå skal jeg på julegenser-jakt 🤶

Jeg elsker kjolene, strikkede julekjoler. Fantastisk i adventstiden.

Denne f.eks

https://sillysanta.no/collections/julekjole/products/reinsdyr-julekjole

Anonymkode: 7edfb...e9c

Jeg har flere, noen fine og noen schtøgge. De styggeste er gøyest. Jeg har alltid på meg en 1.desember, så en ny hver fredag i desember og til sist den fæleste på siste arbeidsdag før jul.

Man får ikke mer moro enn man lager selv :) 

Annonse

LillaGorilla♥♥ skrev (3 timer siden):

Jeg har flere, noen fine og noen schtøgge. De styggeste er gøyest. Jeg har alltid på meg en 1.desember, så en ny hver fredag i desember og til sist den fæleste på siste arbeidsdag før jul.

Man får ikke mer moro enn man lager selv :) 

Herlig! Livet er for kort til å ikke ha det litt morro i hverdagen ☺️

Mannen min har en med et reinsdyr på, bakfra, det det står "Jingleballs" med to bjeller strategisk plassert. Det beste er at under flappen med bjellene er det en flaskeåpner. 

Selv har jeg ikke funnet den optimale genseren enda og tar gjerne imot forslag!

Anonymkode: 8c324...fd5

Elina skrev (14 timer siden):

Jeg vil gjerne ha en men alle jeg har sett hittil har vært i akryl og polyester så da står jeg heller over. Om det finnes noen i bomull eller ull så hadde jeg kjøpt en 😊

Akrylstrikk vil ikke jeg ha heller. Jeg har noen som er collegegensermateriale, mine er i hvert fall halvt bomull. Zizzi har noen liknende, ser jeg.

Anonymkode: 87fad...009

Elizabeth skrev (8 timer siden):

Julegenser med baller😄17008122171833548325267582852672.thumb.jpg.7159454edf182f3379ece962aff2e7ae.jpg

Jeg ELSKER den. Hvor fant du denne, lille skatten av ett plagg? Jeg vil ha en sånn til min siste arbeidsdag i desember, det ville vært tidenes avslutning 🤩

Anonymkode: 9167b...86e

Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Jeg ELSKER den. Hvor fant du denne, lille skatten av ett plagg? Jeg vil ha en sånn til min siste arbeidsdag i desember, det ville vært tidenes avslutning 🤩

Anonymkode: 9167b...86e

Kjøpte den på Sparkjøp for 4-5 år siden. Det er absolutt ikke meg, så tenkte det var midt i blinken😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...