Gå til innhold

Hadde dere blitt irritert på mannen for dette - facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både mannen og jeg har Facebook.

For noen uker siden fant mannen ut at han ikke gadd å være der lenger, greit nok, det er hans valg.

Men alt av bursdagsinvitasjoner til både oss og barna, en del julebord invitasjoner, informasjon fra FAU, arrangementer barna kan delta på kommer KUN på Facebook. 

Det som jeg er irritert over er at han ikke fortalte meg at han ikke gadd lenger. Her har jeg gått rundt og trodd i flere uker at han i likhet med meg har oversikt over ting som skjer nå utover uten at han har hatt det.

Hadde han sagt i fra kunne jeg ha holdt han oppdatert.

Hadde dere blitt irritert om mannen ikke hadde sagt i fra?

Anonymkode: 1e55f...c14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere misset noe på grunn av dette? Hvis ikke, så spiller det jo ingen rolle. Nå vet du, så legg det bak deg, og ja, jeg ville spurt hvorfor han ikke tenkte det var greit å si fra, men jeg hadde knapt vært irritert mer enn de to sekundene det tok å spørre. Han vet vel også at du følger med og er der oftere enn ham? 

Anonymkode: c247a...4d8

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

For noen uker siden fant mannen ut at han ikke gadd å være der lenger, greit nok, det er hans valg.

Men alt av bursdagsinvitasjoner til både oss og barna, en del julebord invitasjoner, informasjon fra FAU, arrangementer barna kan delta på kommer KUN på Facebook. 

Det som jeg er irritert over er at han ikke fortalte meg at han ikke gadd lenger. Her har jeg gått rundt og trodd i flere uker at han i likhet med meg har oversikt over ting som skjer nå utover uten at han har hatt det.

Nei, det tror jeg ikke. Er jo ikke noe å bli irritert over sånn egentlig. Mannen min og jeg har heller ikke Facebook. Får invitasjon etc på andre medier. 

Anonymkode: 1f7fe...b7b

Skrevet

Jeg ville blitt irritert. Han regner med at du følger opp alle disse invitasjonene uten at han behøver å løfte en finger. Dette er en del av det som kalles "det tredje skiftet", kvinner blir sittende med en haug kjedelig og utakknemlig administrasjonsarbeid i hjemmet. 

Anonymkode: 45c93...cf3

Skrevet

Næh, irritert hadde jeg ikke blitt, uansett jeg som overfører alle arrangementer fra Facebook til kalenderen på veggen på kjøkkenet. 

Men jeg hadde sagt det til han, det hadde jeg 

Anonymkode: 3c392...fcb

Skrevet

Det er en uting at slike ting kun informeres om på sosiale medier. Mange vil ikke være på sosiale medier. Ingen grunn til å bli sint på mannen for å ta det valget, det har han rett til.

Anonymkode: 487a6...f3e

Skrevet

Ja, det er noe jeg tenker at man kan gi beskjed om. I tillegg er det ikke greit å overlate alt dette til partneren uten å avklare det først. Det er jo barna det eventuelt går utover.

Anonymkode: cfe76...514

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Det er en uting at slike ting kun informeres om på sosiale medier. Mange vil ikke være på sosiale medier. Ingen grunn til å bli sint på mannen for å ta det valget, det har han rett til.

Tror du skal lese det jeg skrev en gang til. Jeg er IKKE irritert over at han ikke er på Facebook lenger, det som irriterer meg er at han ikke fortalte meg det, at jeg ikke viste at han ikke lenger fikk med seg ting.

HI

Skrevet

Jeg hadde blitt irritert. Like irritert som jeg ville blitt om han plutselig slettet / sluttet å sjekke Fronter, Showbi, mappa i sekkene og postkassa. Å ikke gi beskjed om at ‘nå gidder jeg ikke lengre følge med og fra nå av er det kun ditt ansvar’ hadde irritert meg veldig. 

Anonymkode: e885a...f00

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

100% enig. 

Anonymkode: 1f7fe...b7b

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Ja, det må jo sies i fra om. Og det hadde heller ikke vært aktuelt å ikke være på facebook, som du sier så er mye info der, og jeg gidder ikke være adm dir alene i familien. Mannen får værsågod delta han og. Og kommunisere! 

Anonymkode: 15320...224

Skrevet

Jeg blir irritert over ting mannen glemmer å fortelle, men det er sånn han er. Jeg kjefter, han sier sorry og så går det over - til neste gang. Alle har vi vel vårt. 

Anonymkode: 1a202...2dd

Skrevet

Helt latterlig at det fortsatt brukes FB til sånn informasjon. Er vel flere og flere som ikke bruker der. Blir feil å presse folk inn på en svindel presse. Bare spam og svindel

Anonymkode: 527d8...335

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...