Gå til innhold

Dere som jobber i vgs, har barn i vgs eller i det hele tatt har kjennskap til vgs :-)!

Anbefalte innlegg

Jeg vet at datoer for muntlig eksamen ikke er satt ennå. Men saken er følgende: 

Jeg har lyst til å ta med sønnen min på et arrangement lørdag 15. juni, og dette krever bortreise. MEN så kom jeg til å tenke på om det kan være mulighet for at det vil bli satt opp muntlig eksamen mandag 17. juni, selv om skolen avsluttes 20. juni? Jeg tenker selv at eksamen mest sannsynlig ikke vil bli satt opp såpass sent, men ble veldig i tvil. Har kun erfaring fra ungdomsskole.

Dersom det skulle være mulig å ha muntlig eksamen såpass tett opp mot avslutning, vil jeg selvsagt ikke ødelegge dette ved å bestille billetter til noe han ikke kan delta på. 

Så da lurer jeg på: Er det noen som vet noe om dette, som har erfaring med at muntlig eksamen kan komme såpass sent? Har vært i kontakt med skolen, men jeg fikk aldri noe godt svar derfra, kun at "de ikke hadde datoer tilgjengelig ennå". 

Anonymkode: f1e01...c8b

Fortsetter under...

Her ble det delt opp i flere puljer i våres (hadde russ i år)

Noen var ganske tidlig, og noen ganske sent. Noen fag visste de tidlig, andre fag fikk de vite sent om de kom opp i muntlig i, og noen av dem var veldig sene.

Husker ikke datoene, min sønn hadde ingen så sent, men jeg kan ikke garantere at det ikke var noen så sent.

Anonymkode: 173f6...c7d

Ja, det kan dessverre komme så sent. Det er også delvis avhengig av antall sensorer tilgjengelig, men det er alltid noen som må være sist ute. Vi har hatt 17.juni som siste eksamensdato tidligere, så det skjer. 

Anonymkode: ade2c...843

Vg3? Helt sikkert muntlig siste uke. Vg2 og vg1 varierer mer. Og heller ikke sikkert han skal opp muntlig. Jeg vil tro eksamenskontoret har planene klare. 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...