Gå til innhold

Jeg blir så provosert av folk som ikke tror på at det ikke finnes kløfri ull for folk som ikke tåler ull.

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Haha, jeg er 49 år og ser det for meg.

Strømpebukser i alle regnbuens farger, med to "streker" bak og en foran (altså sømmer).

Jeg hadde mange røde husker jeg.

Og jeg er enig, jeg hadde selvfølgelig hjemmestrikka gensere osv, men hadde alltid bomull innerst.

Anonymkode: 6a7ab...8b5

Samme her, og jeg er 39. Hjemmestrikka gensre var ikke ull heller, bare billiggarn. Og strømpebukser med skrittet midt på lårene husker jeg også 😂

Anonymkode: e62b0...6af

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Haha, jeg har blitt provosert av det samme selv. Det verste var på en strikkeside på FB der jeg ba om anbefalinger til garn av bomull, bambus ol. og presiserte at jeg klør av både merinoull, drops air og andre såkalte kløfrie garn. Da var det en som svarte " Drops Air, det klør ikke!", jeg responderte med at joda, for meg klør det, men i stedet for å enten ikke svare mer eller noe i retning av forståelse, fortsatte damen med å krangle med meg om at HUN hadde aldri hørt om noen som kunne klø av det garnet, så der tok jeg feil. Selv da jeg forklarte at jeg hadde en genser strikket med det garnet (før jeg visste at jeg ikke tålte det, dessverre), og at jeg klør veldig av den, fortsatte hun å påstå at det ikke gikk an. Altså, hallo? Noen mennesker, altså 😂

Anonymkode: ec2e5...a51

Haha, må være selve definisjonen på «å snakke for døve ører». Da er det jo ikke så rart de «aldri» har hørt om det 😆

Anonymkode: 68218...243

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...