Gå til innhold

Hvordan får man følgere på instagram nå for tiden?

Anbefalte innlegg

Hvordan får man følgere på instagram nå for tiden? Fikk ikke sove i natt og bestemte meg for å opprette en anonym instagram for å dele om ett spesifikt tema. Er det bare det å bruke hashtags, følge andre og kommentere andres poster som gjelder for å få følgere? (Jeg bryr meg ikke sååå mye om følgere altså, tenkte bare det hadde vært litt morro og mer motiverende med "publikum").

Anonymkode: c68df...51b

Fortsetter under...

Ja, det over stemmer.

bare IKKE kommenter med ting som «følg meg» osv. sånne folk blokkerer bare jeg.

Kommenter ting som faktisk er relatert til bildet du ser på. 

Anonymkode: a9638...0cd

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Ja, det over stemmer.

bare IKKE kommenter med ting som «følg meg» osv. sånne folk blokkerer bare jeg.

Kommenter ting som faktisk er relatert til bildet du ser på. 

Anonymkode: a9638...0cd

Oki, da vet jeg. Hadde aldri kommentert med spørsmål om noen kunne følge meg, det er litt vel... 

Det hun over sa og i tillegg dele innlegg relativt hyppig og ikke sende repriser på gamle innlegg. Har opp gjennom årene fulgt noen som hadde innlegg som gikk viralt for så å gå over til å lage bare innlegg som lignet på det som ble populært og så ble de helt uinteressante. 

Anonymkode: a3f8d...a45

Er vel på samme måte som med alt annet her i verden, enten har man det som skal til, eller så har man det ikke. Siden du ikke helt vet hva som skal til, kunne du kanskje hatt det som eget innhold, i tillegg til det andre du er opptatt av. Prøve deg frem med ulike måter og legge merke til hva som trekker folk.

Humor og gjenkjennelse er jo en slager. Vær litt jordnær. Si at du lurer på hva de andre ville ha sett på, fremfor bare å prøve å få de til å se det du tilbyr.

Anonymkode: d7b8b...5be

Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Det hun over sa og i tillegg dele innlegg relativt hyppig og ikke sende repriser på gamle innlegg. Har opp gjennom årene fulgt noen som hadde innlegg som gikk viralt for så å gå over til å lage bare innlegg som lignet på det som ble populært og så ble de helt uinteressante. 

Anonymkode: a3f8d...a45

Skjønner. Det hadde jeg ikke tenkt å gjøre i alle fall.

Annonse

Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Er vel på samme måte som med alt annet her i verden, enten har man det som skal til, eller så har man det ikke. Siden du ikke helt vet hva som skal til, kunne du kanskje hatt det som eget innhold, i tillegg til det andre du er opptatt av. Prøve deg frem med ulike måter og legge merke til hva som trekker folk.

Humor og gjenkjennelse er jo en slager. Vær litt jordnær. Si at du lurer på hva de andre ville ha sett på, fremfor bare å prøve å få de til å se det du tilbyr.

Anonymkode: d7b8b...5be

Lurt. Det er ikke sånn at det er kjempeviktig for meg med følgere altså, hadde bare vert artig å ha noen å poste til. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...