Gå til innhold

Burde ikke Italia bare tatt det litt roligere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

https://www.nrk.no/sport/sportsnyheter-1.14660227?festet=1.16645521#festet

Eller er det greit å valse over Ukraina? 

Anonymkode: 49735...1b7

Hm? Det er sport vi snakker om her

Annonse

Barnet som må hele tiden få vinne pga sympati vil til slutt bli mislikt av de andre barna som er med på spillet. Ukraina vant Grand Prix i 2022 på sympati. De kan ikke gjøre det i alt. Tåler de ikke tape bør de unnlate å delta…

Anonymkode: 96a62...09f

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Barnet som må hele tiden få vinne pga sympati vil til slutt bli mislikt av de andre barna som er med på spillet. Ukraina vant Grand Prix i 2022 på sympati. De kan ikke gjøre det i alt. Tåler de ikke tape bør de unnlate å delta…

Anonymkode: 96a62...09f

Selvsagt tåler de å tape. Slik misforstått sympati ødelegger mer enn det gir. 

Anonymkode: a5d5e...d45

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jojo, men hadde Italia bare sluppet inn ett mål, hadde Ukraina gått videre. Det er et lite offer for Italia med tanke på alt Ukraina går igjennom.

Hvorfor skal de det? Antakelig spilte de 0-0 med vilje. De kunne vunnet overlegent når som helst. Men de trengte bare uavgjort for å gå videre. Skal man la Ukraina være verdensmester i alt fordi de er i krig?

Anonymkode: 4e3d8...92d

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jojo, men hadde Italia bare sluppet inn ett mål, hadde Ukraina gått videre. Det er et lite offer for Italia med tanke på alt Ukraina går igjennom.

Det hadde blitt fullstendig feil. Ukraina kan kun gå videre hvis de spiller god fotball.

Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Hvorfor skal de det? Antakelig spilte de 0-0 med vilje. De kunne vunnet overlegent når som helst. Men de trengte bare uavgjort for å gå videre. Skal man la Ukraina være verdensmester i alt fordi de er i krig?

De lot Ukraina vinne Eurovision. Hvordan er dette annerledes?

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

De? Hvem ‘de’? I Eurovision stemmer folk på dem man vil vinne. Hvordan klarer du å sammenligne det med en fotballkamp? 

Annonse

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Nå er det ikke en gjeng med folk som ser på og deres smak og behag som avgjør kampen. 

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

De? Hvem ‘de’? I Eurovision stemmer folk på dem man vil vinne. Hvordan klarer du å sammenligne det med en fotballkamp? 

Hvordan jeg klarer å sammenligne det med en fotballkamp? Akkurat slik jeg gjorde, vel.

Folket lot Ukraina vinne Eurovision, da burde det italienske fotballandslaget vært like solidariske med folk i krig og latt Ukraina fått denne. En liten glede i hverdagen for ukrainerne. ❤️

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan jeg klarer å sammenligne det med en fotballkamp? Akkurat slik jeg gjorde, vel.

Folket lot Ukraina vinne Eurovision, da burde det italienske fotballandslaget vært like solidariske med folk i krig og latt Ukraina fått denne. En liten glede i hverdagen for ukrainerne. ❤️

:roll:

Anonymkode: 45ddc...ba0

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Tviler sterkt på at noe land vil ønske å gå videre pga sympati. 

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Jeg håper du tuller, men med alle idiotene rundt om er jeg jammen ikke sikker 🙈

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Landslaget til Ukraina er vel ikke en gjeng småbarn. Er de vel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...