Gå til innhold

Burde ikke Italia bare tatt det litt roligere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 0-0 å valse over Ukraina? 

Er de med på spillet så må de tåke å tape. Selv om situasjonen er som den er.

Anonymkode: 58e23...6f8

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Er 0-0 å valse over Ukraina? 

Er de med på spillet så må de tåle å tape. Selv om situasjonen er som den er.

Skrevet

Valse over? Spilte de ikke 0-0?

Uansett er det greit å konkurere med full innsats så lenge reglene følges.

Anonymkode: 1780c...146

Skrevet

Valse over? De kunne antakelig vunnet glatt. Driver vi fortsatt med dullingen med Ukraina? Lar de vinne alt fordi det er synd på dem?

Anonymkode: 4e3d8...92d

Skrevet

Barnet som må hele tiden få vinne pga sympati vil til slutt bli mislikt av de andre barna som er med på spillet. Ukraina vant Grand Prix i 2022 på sympati. De kan ikke gjøre det i alt. Tåler de ikke tape bør de unnlate å delta…

Anonymkode: 96a62...09f

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Barnet som må hele tiden få vinne pga sympati vil til slutt bli mislikt av de andre barna som er med på spillet. Ukraina vant Grand Prix i 2022 på sympati. De kan ikke gjøre det i alt. Tåler de ikke tape bør de unnlate å delta…

Anonymkode: 96a62...09f

Selvsagt tåler de å tape. Slik misforstått sympati ødelegger mer enn det gir. 

Anonymkode: a5d5e...d45

Skrevet

Jojo, men hadde Italia bare sluppet inn ett mål, hadde Ukraina gått videre. Det er et lite offer for Italia med tanke på alt Ukraina går igjennom.

Anonymkode: 49735...1b7

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jojo, men hadde Italia bare sluppet inn ett mål, hadde Ukraina gått videre. Det er et lite offer for Italia med tanke på alt Ukraina går igjennom.

Hvorfor skal de det? Antakelig spilte de 0-0 med vilje. De kunne vunnet overlegent når som helst. Men de trengte bare uavgjort for å gå videre. Skal man la Ukraina være verdensmester i alt fordi de er i krig?

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Det hadde blitt fullstendig feil. Ukraina kan kun gå videre hvis de spiller god fotball.

Skrevet
Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Hvorfor skal de det? Antakelig spilte de 0-0 med vilje. De kunne vunnet overlegent når som helst. Men de trengte bare uavgjort for å gå videre. Skal man la Ukraina være verdensmester i alt fordi de er i krig?

De lot Ukraina vinne Eurovision. Hvordan er dette annerledes?

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

De? Hvem ‘de’? I Eurovision stemmer folk på dem man vil vinne. Hvordan klarer du å sammenligne det med en fotballkamp? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Nå er det ikke en gjeng med folk som ser på og deres smak og behag som avgjør kampen. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

De? Hvem ‘de’? I Eurovision stemmer folk på dem man vil vinne. Hvordan klarer du å sammenligne det med en fotballkamp? 

Hvordan jeg klarer å sammenligne det med en fotballkamp? Akkurat slik jeg gjorde, vel.

Folket lot Ukraina vinne Eurovision, da burde det italienske fotballandslaget vært like solidariske med folk i krig og latt Ukraina fått denne. En liten glede i hverdagen for ukrainerne. ❤️

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan jeg klarer å sammenligne det med en fotballkamp? Akkurat slik jeg gjorde, vel.

Folket lot Ukraina vinne Eurovision, da burde det italienske fotballandslaget vært like solidariske med folk i krig og latt Ukraina fått denne. En liten glede i hverdagen for ukrainerne. ❤️

:roll:

Anonymkode: 45ddc...ba0

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Tviler sterkt på at noe land vil ønske å gå videre pga sympati. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Jeg håper du tuller, men med alle idiotene rundt om er jeg jammen ikke sikker 🙈

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Landslaget til Ukraina er vel ikke en gjeng småbarn. Er de vel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...