Anonym bruker Skrevet 21. november 2023 #51 Del Skrevet 21. november 2023 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Jeg har ikke nevnt det flere ganger i dag, nei antar at det er flere som ser det samme, i og med at flere reagerte på at 22-24 er å være voksen. Målgruppen til forumet er de som er foreldre. Selvfølgelig er man gjerne forelder helt til man dør, og dermed også i en alder av 50, 70 og 90, men det betyr jo ikke at man er like oppdatert på det å være f.eks. småbarnsforelder lengre. Dermed blir det veldig skeivt når man hele veien krever å forholde seg til de referansene som generasjon X er vant med, og håner alle som har nyere referanserammer, eller gnåler om at man ikke kan snakke som man vil. Det gjør at unge mennesker ikke gidder, de orker ikke ‘være i familieselskap med mor, far og besta, døgnet rundt’. Det er vel du som har startet tråden. Det at du er mer fokusert på at noen skal tilrettelegge for deg, enn hva du selv kan gjøre for å få et bedre liv, er et veldig godt eksempel på generasjonskløften. Unge (voksne) mennesker i dag, er lei av en foreldregenerasjon som bare krever og forventer og som ikke gidder å tilpasse seg. OK boomer, sa de for en tid tilbake. OK gen X, blir vel det neste. Anonymkode: afed9...332 Hva er greia med denne aldersshaminga som dere driver med? Anonymkode: d3b41...ebd Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444166-er-forumet-helt-d%C3%B8dt/page/3/#findComment-150033462 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2023 #52 Del Skrevet 21. november 2023 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Hva er greia med denne aldersshaminga som dere driver med? Anonymkode: d3b41...ebd Mindreverdighetskomplekser må jo gjerne henges på en eller annen knagg... Anonymkode: 0e838...719 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444166-er-forumet-helt-d%C3%B8dt/page/3/#findComment-150033488 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2023 #53 Del Skrevet 21. november 2023 @Himmel og hav sa alt som trengs sies. Jeg har kuttet ut forumet, ser innom en sjelden gang, men ser at det fremdeles er like ødelagt, noe denne trådens utvikling er et godt eksempel på. Ikke rart det nesten ikke er aktivitet her lenger. Snur og går ut igjen. Kommer tilbake som aktiv bruker om forumledelsen rydder opp. Anonymkode: 5b20e...84b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444166-er-forumet-helt-d%C3%B8dt/page/3/#findComment-150033550 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2023 #54 Del Skrevet 21. november 2023 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Unge (voksne) mennesker i dag, er lei av en foreldregenerasjon som bare krever og forventer og som ikke gidder å tilpasse seg. OK boomer, sa de for en tid tilbake. OK gen X, blir vel det neste. Anonymkode: afed9...332 Jøss. Noen sa i noen tråder at folk på 22 år er unge, så da er det noen gamle folks feil at du ikke liker deg på forum? Kan du være konkret mht hvem det er som har krenka deg, og hvordan du vet den personens alder? Og ikke minst, hvordan alderen er relevant for de fornærmelsene du har blitt utsatt for...? Anonymkode: 16d6d...418 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444166-er-forumet-helt-d%C3%B8dt/page/3/#findComment-150033561 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2023 #55 Del Skrevet 21. november 2023 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Jeg det er ikke lett, det å skulle skrive flere setninger på rad, det å skulle høres hyggelig ut, det å ta ansvar for forumet, etc. Mye enklere når man kan skrike en og en setning, og innta den mer bedagelige offerrollen Anonymkode: afed9...332 Syns du du selv høres "hyggelig" ut? Jeg syns du høres fordomsfull ut. Anonymkode: 16d6d...418 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444166-er-forumet-helt-d%C3%B8dt/page/3/#findComment-150033562 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2023 #56 Del Skrevet 21. november 2023 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Det du ser? Det jeg ser, er at uenighet eller annen tolkning blir møtt med vrede 🙂 det du kaller gode svar får jeg en følelse av at er svar du ønsker, og ikke at de nødvendigvis er feil. Vi kan ikke få bare velvilje og bli strøket med hårene, for noen mennesker er mer direkte og mye mer tydelige enn andre. Det syns jeg skal tåles. Du kan uansett ta til deg de gode svarene, og ikke være så opptatt av de du er uenig i eller misliker? Å lære seg å overse og sile ut er veldig viktig, og ikke at man går i offerrollen og tenker at alle bør egentlig skjønne deg og problemet ditt. Vi er veldig ulike personer her inne, så da må første bud være at vi forstår at man får ulike reaksjoner. Jeg er ellers enig i at avsporinger bør unngås så mye som mulig. Derfor er det igjen viktig at vi klarer å ignorere og tolerere. Jeg har absolutt gått i fella selv ved å avspore, og det er en uting og noe jeg helt bevisst har jobbet med. Angående humor. Jeg syns også at du bør tenke litt selvkritisk her. Når du blir beskyldt for å mobbe så bør du tenke over det og ikke insistere på at det er bare humor. Husk at mye har forandret seg bare de siste ti årene om hvordan man formulerer seg og hva som er greit å le av. Det syns jeg at du bør tenke litt over faktisk. Anonymkode: 6327a...119 Du kunne like godt rakt opp hånda og ropt "meg, meg!" Det eneste bra med dette innlegget er at du tydeligvis ser speilet og skjønner hvem det siktes til. Alle unnskyldningene om at du utsettes for "vrede" på grunn av "uenighet" og så videre, forteller jo bare om manglende selvinnsikt. Nei, det er ikke uenighet som er problemet. Her på forumet er det like mange meninger som det er mennesker, uenighet er selve bensinen som driver forumet. Men å være uenig er noe annet enn å kuppe en tråd, eller å feilvurdere hva den inneholder og jabbe i vei i feil spor side opp og side ned. Det er i noen tilfeller bare kjedelig, i andre tilfeller direkte slemt. Read the room! Anonymkode: 16d6d...418 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444166-er-forumet-helt-d%C3%B8dt/page/3/#findComment-150033563 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2023 #57 Del Skrevet 21. november 2023 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Hva er greia med denne aldersshaminga som dere driver med? Anonymkode: d3b41...ebd Voksne folk bruker ikke ord som "shaming". Dette er ikke tenåringsguiden. Anonymkode: d31d1...d58 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444166-er-forumet-helt-d%C3%B8dt/page/3/#findComment-150033579 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2023 #58 Del Skrevet 21. november 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Voksne folk bruker ikke ord som "shaming". Dette er ikke tenåringsguiden. Anonymkode: d31d1...d58 Her bommet du helt. Anonymkode: d3b41...ebd Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444166-er-forumet-helt-d%C3%B8dt/page/3/#findComment-150033582 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. november 2023 #59 Del Skrevet 22. november 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Her bommet du helt. Anonymkode: d3b41...ebd Nei, selvsagt gjorde jeg ikke det. Voksne folk skriver og snakker ordentlig, ikke som barn. Ferdig snakket. Anonymkode: d31d1...d58 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444166-er-forumet-helt-d%C3%B8dt/page/3/#findComment-150033600 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. november 2023 #60 Del Skrevet 22. november 2023 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Hva er greia med denne aldersshaminga som dere driver med? Anonymkode: d3b41...ebd Tenk deg at du havnet midt i en gjeng som utelukkende snakket om kamferdrops og Wenche Myhre og kalte hverandre Bitten og Tulla og tok for gitt at du enten bodde hos din far eller hos din mann, og at hvis du jobbet eller studerte så var du svært "mannhaftig". Og uansett hva du sa eller gjorde, så ville de tolket alt ut fra sin egen referanseramme og fnist og kommet med et utsagn som de hadde hørt på radio da de var ung eller gjort håndbevegelser og lekt hoppeleker som du syntes var banale. OK, jeg drar eksemplene litt opp av hatten her, men tenk deg en verden med helt andre og helt utdaterte referanserammer. De ler ikke av det du synes er morsomt, og de ler av ting du synes er ikke morsomt. Og hvis det kom inn en annen person fra din generasjon, så vllle de trodd dere var den samme personen, for dere er jo så like. Litt som at alle japanere ser så like ut for en nordmann. De ville kritisert deg, fordi de trodde at det var den personen de kritiserte, fordi de ikke så forskjell. De ville begynt en samtale med den andre personen og fortsatt samtalen med deg, fordi de ikke så forskjell. Og alle ville tenkt at selvfølgelig synes du de er helt topp, for det synes de selv. Og de ville ha skrytt av din generasjon og sagt det er fine mennesker, men helt uten å forstå hvordan din generasjon fungerer. Ville du holdt ut lenge? Ville det vært aldersshaming hvis ikke? Her er et eksempel; Anonym bruker skrev (7 timer siden): Syns du du selv høres "hyggelig" ut? Jeg syns du høres fordomsfull ut. Anonymkode: 16d6d...418 Sarkasme og spydigheter er tydeligvis kult her inne, i resten av verden var det kult en gang før 2004. Anonymkode: afed9...332 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444166-er-forumet-helt-d%C3%B8dt/page/3/#findComment-150033627 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. november 2023 #61 Del Skrevet 22. november 2023 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Tenk deg at du havnet midt i en gjeng som utelukkende snakket om kamferdrops og Wenche Myhre og kalte hverandre Bitten og Tulla og tok for gitt at du enten bodde hos din far eller hos din mann, og at hvis du jobbet eller studerte så var du svært "mannhaftig". Og uansett hva du sa eller gjorde, så ville de tolket alt ut fra sin egen referanseramme og fnist og kommet med et utsagn som de hadde hørt på radio da de var ung eller gjort håndbevegelser og lekt hoppeleker som du syntes var banale. OK, jeg drar eksemplene litt opp av hatten her, men tenk deg en verden med helt andre og helt utdaterte referanserammer. De ler ikke av det du synes er morsomt, og de ler av ting du synes er ikke morsomt. Og hvis det kom inn en annen person fra din generasjon, så vllle de trodd dere var den samme personen, for dere er jo så like. Litt som at alle japanere ser så like ut for en nordmann. De ville kritisert deg, fordi de trodde at det var den personen de kritiserte, fordi de ikke så forskjell. De ville begynt en samtale med den andre personen og fortsatt samtalen med deg, fordi de ikke så forskjell. Og alle ville tenkt at selvfølgelig synes du de er helt topp, for det synes de selv. Og de ville ha skrytt av din generasjon og sagt det er fine mennesker, men helt uten å forstå hvordan din generasjon fungerer. Ville du holdt ut lenge? Ville det vært aldersshaming hvis ikke? Her er et eksempel; Sarkasme og spydigheter er tydeligvis kult her inne, i resten av verden var det kult en gang før 2004. Anonymkode: afed9...332 Jeg tror enten at du er svært ung eller svær uerfaren. Det er ikke hersketeknikk, men et inntrykk basert på kommentarene dine. Jeg er 50 år og jobber tett med mennesker fra 28-63 år, og omgangstonen, humoren og interessefelt er ikke delt inn i alder. Han på 28 kan ha en fleip gående med 63 åringen, og vi snakker ofte om hvordan man faktisk ikke merker aldersspredningen. Selvsagt er man på forskjellige stede i livet og har forskjellige interesser, men det dominerer ikke omgangsformen. Det er ikke slik at man mister all kontakt med samtiden når man bikker 50. Og så tror jeg ikke du helt skjønner begrepet sarkasme. Innlegget du siterer er ikke sarkasme, men et spørsmål. Sarkasme er en eldgammel kunst og vil aldri bli ukult (for å snakke ditt språk ) Anonymkode: e088e...c53 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444166-er-forumet-helt-d%C3%B8dt/page/3/#findComment-150033630 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. november 2023 #62 Del Skrevet 22. november 2023 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Jeg tror enten at du er svært ung eller svær uerfaren. Det er ikke hersketeknikk, men et inntrykk basert på kommentarene dine. Jeg er 50 år og jobber tett med mennesker fra 28-63 år, og omgangstonen, humoren og interessefelt er ikke delt inn i alder. Han på 28 kan ha en fleip gående med 63 åringen, og vi snakker ofte om hvordan man faktisk ikke merker aldersspredningen. Selvsagt er man på forskjellige stede i livet og har forskjellige interesser, men det dominerer ikke omgangsformen. Det er ikke slik at man mister all kontakt med samtiden når man bikker 50. Og så tror jeg ikke du helt skjønner begrepet sarkasme. Innlegget du siterer er ikke sarkasme, men et spørsmål. Sarkasme er en eldgammel kunst og vil aldri bli ukult (for å snakke ditt språk ) Anonymkode: e088e...c53 Selvfølgelig klarer også unge mennesker å holde en høflig og hyggelig tone på jobb, og man sier slike ting som du opplever her. Det betyr altså ikke at de vikke foretrukket å henge med deg på fritiden. Jo, det er sarkasme. Jo, det er ut. På samme måte som du tror et kompliment fra en ung person betyr at de mener ting helt oppriktig, for i din generasjon ville man ikke sagt ting som ikke var rett fra levra, så tror du også at sarkasme er like kult i 2020 som i 1990. Anonymkode: afed9...332 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444166-er-forumet-helt-d%C3%B8dt/page/3/#findComment-150033640 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. november 2023 #63 Del Skrevet 22. november 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Selvfølgelig klarer også unge mennesker å holde en høflig og hyggelig tone på jobb, og man sier slike ting som du opplever her. Det betyr altså ikke at de vikke foretrukket å henge med deg på fritiden. Jo, det er sarkasme. Jo, det er ut. På samme måte som du tror et kompliment fra en ung person betyr at de mener ting helt oppriktig, for i din generasjon ville man ikke sagt ting som ikke var rett fra levra, så tror du også at sarkasme er like kult i 2020 som i 1990. Anonymkode: afed9...332 Jaja, du får tro hva du vil. Anonymkode: e088e...c53 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444166-er-forumet-helt-d%C3%B8dt/page/3/#findComment-150033641 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iiiiik Skrevet 22. november 2023 #64 Del Skrevet 22. november 2023 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Selvfølgelig klarer også unge mennesker å holde en høflig og hyggelig tone på jobb, og man sier slike ting som du opplever her. Det betyr altså ikke at de vikke foretrukket å henge med deg på fritiden. Jo, det er sarkasme. Jo, det er ut. På samme måte som du tror et kompliment fra en ung person betyr at de mener ting helt oppriktig, for i din generasjon ville man ikke sagt ting som ikke var rett fra levra, så tror du også at sarkasme er like kult i 2020 som i 1990. Anonymkode: afed9...332 Men altså, hvis du ikke trives med folk som er i en annen aldersgruppe enn deg, og du har rett i at mange her inne er rundt 50, da må du vel ta et aktivt valg? Enten leter du etter tegn på at 50-åringer også kan være morsomme og interessante, ellers så overser du store deler av forumet. Det siste enten ved å være svært selektiv, eller ved å droppe forumet totalt. Som svar til HI, jeg leser forumet svært selektivt for tiden, og deltar enda mer selektivt. For meg handler ikke dette om alder, men om et par-tre brukere som for meg tilfører noe som ikke er interessant. Når tonen i tillegg er mer aggressiv enn jeg trives med, velger jeg å være stille. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444166-er-forumet-helt-d%C3%B8dt/page/3/#findComment-150033643 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. november 2023 #65 Del Skrevet 22. november 2023 Iiiiik skrev (4 minutter siden): Men altså, hvis du ikke trives med folk som er i en annen aldersgruppe enn deg, og du har rett i at mange her inne er rundt 50, da må du vel ta et aktivt valg? Enten leter du etter tegn på at 50-åringer også kan være morsomme og interessante, ellers så overser du store deler av forumet. Det siste enten ved å være svært selektiv, eller ved å droppe forumet totalt. Som svar til HI, jeg leser forumet svært selektivt for tiden, og deltar enda mer selektivt. For meg handler ikke dette om alder, men om et par-tre brukere som for meg tilfører noe som ikke er interessant. Når tonen i tillegg er mer aggressiv enn jeg trives med, velger jeg å være stille. Ja, det er jo nettopp det, to-tre brukere tar over alle tråder (som denne også ble et bevis på), så da orker ikke de gode folka, de smarte og morsomme, å delta. Det er trist, og veldig rart at admin ikke tar grep. hi Anonymkode: e088e...c53 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444166-er-forumet-helt-d%C3%B8dt/page/3/#findComment-150033645 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. november 2023 #66 Del Skrevet 22. november 2023 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Ja, det er jo nettopp det, to-tre brukere tar over alle tråder (som denne også ble et bevis på), så da orker ikke de gode folka, de smarte og morsomme, å delta. Det er trist, og veldig rart at admin ikke tar grep. hi Anonymkode: e088e...c53 Hvor får dere disse to-tre stykkene fra? Jeg er her nesten aldri. Og når jeg er her, så opplever jeg at både jeg og en hel del andre blir regnet med i denne her ‘to-tre stykker’. Dette er som å tro at en japaner = en japaner, ser ikke forskjell, de er så like hele gjengen. Vi er ikke to-tre. Vi er en hel generasjon. Var innlegget mitt så utydelig at dette ikke kom frem? Anonymkode: afed9...332 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444166-er-forumet-helt-d%C3%B8dt/page/3/#findComment-150033653 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. november 2023 #67 Del Skrevet 22. november 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Hvor får dere disse to-tre stykkene fra? Jeg er her nesten aldri. Og når jeg er her, så opplever jeg at både jeg og en hel del andre blir regnet med i denne her ‘to-tre stykker’. Dette er som å tro at en japaner = en japaner, ser ikke forskjell, de er så like hele gjengen. Vi er ikke to-tre. Vi er en hel generasjon. Var innlegget mitt så utydelig at dette ikke kom frem? Anonymkode: afed9...332 Shhhh. Nok nå. Anonymkode: e088e...c53 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444166-er-forumet-helt-d%C3%B8dt/page/3/#findComment-150033658 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. november 2023 #68 Del Skrevet 22. november 2023 Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Selvfølgelig klarer også unge mennesker å holde en høflig og hyggelig tone på jobb, og man sier slike ting som du opplever her. Det betyr altså ikke at de vikke foretrukket å henge med deg på fritiden. Jo, det er sarkasme. Jo, det er ut. På samme måte som du tror et kompliment fra en ung person betyr at de mener ting helt oppriktig, for i din generasjon ville man ikke sagt ting som ikke var rett fra levra, så tror du også at sarkasme er like kult i 2020 som i 1990. Anonymkode: afed9...332 Men kan det tenkes at det ikke er 50-åringen det er noe galt med? Hvis en på 50 oppriktig er interessert i hvordan «ungdommen» har det i dag, hvordan de trives på jobb og forteller at de er flott ungdom, er ikke det et kompliment? Det kan virke som om du mener at disse «gamle røyene» på 50 år skal måtte tilpasse seg deg i en hver anledning for det er det du ønsker. Da er det kanskje disse damene som er flinke til å tilpasse seg deg enn du dem? Wenche Myhre var ut allerede da jeg var ungdom på 90-tallet. Så jeg tror kanskje du har noen fordommer? Jeg jobber med ungdommer og merker ofte at de gjerne forteller om seg og sitt hvis man spør, men de har null interesse av å høre om hvordan verden var før. Da vrir de seg på stolen og vil flykte. Men det er en del av undervisningen, og de må gjennom det. Over tid klarer man å fange interessen deres om man kombinerer nåtid med fortid og ber de feks Google Erasmus Montanus, og se om de kan finne moralen i historien, og sette den inn i nåtid. Men nåtid må være med for at de skal gidde rett og slett. Jeg er 43 år. Min beste venninne er 28. Vi har felles interesser, lik humor, vi er interessert i hverandres fortid, vi mimrer fra to forskjellige ungdomstider. Det går an å være interessert i andre mennesker selv om de er eldre enn deg. Kanskje kan du ende opp med å like det de interesserer seg for til og med. For deres interesser er garantert ikke Wenche Myhre og radio. Anonymkode: 90890...ba3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444166-er-forumet-helt-d%C3%B8dt/page/3/#findComment-150033662 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kira Skrevet 22. november 2023 #69 Del Skrevet 22. november 2023 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Vi er ikke to-tre. Vi er en hel generasjon. Anonymkode: afed9...332 Det hadde vært krise hvis en hel generasjon var like ignorant, kverulant og uvitende som deg, men det stemmer heldigvis ikke. Og ja, vi kjenner lusa på gangen for å bruke et uttrykk fra min generasjon ☺️ Tipper det hjelper at jeg slenger på en emoji etterpå, fordi det er vel det du pleier å gjøre? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444166-er-forumet-helt-d%C3%B8dt/page/3/#findComment-150033664 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. november 2023 #70 Del Skrevet 22. november 2023 Noen som vet om andre steder man kan snakke og spørre andre kvinner, uten å bli deprimert og halshugget? Spør for en venn... Anonymkode: 41e3f...112 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444166-er-forumet-helt-d%C3%B8dt/page/3/#findComment-150033665 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. november 2023 #71 Del Skrevet 22. november 2023 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Hvor får dere disse to-tre stykkene fra? Jeg er her nesten aldri. Og når jeg er her, så opplever jeg at både jeg og en hel del andre blir regnet med i denne her ‘to-tre stykker’. Dette er som å tro at en japaner = en japaner, ser ikke forskjell, de er så like hele gjengen. Vi er ikke to-tre. Vi er en hel generasjon. Var innlegget mitt så utydelig at dette ikke kom frem? Anonymkode: afed9...332 Brukeren over er velartikulert og skriver saklige innlegg i tråden her. Prøver å forklare, utdyper og går ikke til angrep på enkeltbrukere. Det kan sikkert brukes mot meg at det er fordi jeg er mye enig i det hun skriver her, men jeg ser ihvertfall at hersketeknikker og angrep kommer mot henne hele tiden! Istedenfor å gå i forsvar og angripe, kan dere virkelig ikke bruke fem minutter på å tenke over og vurdere det hun skriver? Er det virkelig ingen innrømmelser her om at hun kan ha et poeng eller to? Alt dere gjør er jo å skylde på "to, tre" brukere, og hvis flere egentlig er enig med disse få, s er det jammen ikke lett å si seg enig. Det blir jo bøttevis med angrep og gjentagende oppfordringer om å forlate forumet?! Syns det er utrolig liten voksen måte å møte kritikk på. "Skal du være her, så må du ikke kritisere oss" ? Anonymkode: 6327a...119 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444166-er-forumet-helt-d%C3%B8dt/page/3/#findComment-150033666 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 22. november 2023 #72 Del Skrevet 22. november 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Brukeren over er velartikulert og skriver saklige innlegg i tråden her. Prøver å forklare, utdyper og går ikke til angrep på enkeltbrukere. Det kan sikkert brukes mot meg at det er fordi jeg er mye enig i det hun skriver her, men jeg ser ihvertfall at hersketeknikker og angrep kommer mot henne hele tiden! Istedenfor å gå i forsvar og angripe, kan dere virkelig ikke bruke fem minutter på å tenke over og vurdere det hun skriver? Er det virkelig ingen innrømmelser her om at hun kan ha et poeng eller to? Alt dere gjør er jo å skylde på "to, tre" brukere, og hvis flere egentlig er enig med disse få, s er det jammen ikke lett å si seg enig. Det blir jo bøttevis med angrep og gjentagende oppfordringer om å forlate forumet?! Syns det er utrolig liten voksen måte å møte kritikk på. "Skal du være her, så må du ikke kritisere oss" ? Anonymkode: 6327a...119 Det er frivillig å være her og så lenge man overholder reglene forumet har så er målgruppen for alle som ønsker det. Verre er det faktisk ikke. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444166-er-forumet-helt-d%C3%B8dt/page/3/#findComment-150033672 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. november 2023 #73 Del Skrevet 22. november 2023 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Wenche Myhre var ut allerede da jeg var ungdom på 90-tallet. Så jeg tror kanskje du har noen fordommer? Det var poenget mitt… Anonymkode: afed9...332 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444166-er-forumet-helt-d%C3%B8dt/page/3/#findComment-150033676 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lagertha Skrevet 22. november 2023 #74 Del Skrevet 22. november 2023 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Nei, selvsagt gjorde jeg ikke det. Voksne folk skriver og snakker ordentlig, ikke som barn. Ferdig snakket. Anonymkode: d31d1...d58 Sukk Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444166-er-forumet-helt-d%C3%B8dt/page/3/#findComment-150033677 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. november 2023 #75 Del Skrevet 22. november 2023 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Brukeren over er velartikulert og skriver saklige innlegg i tråden her. Prøver å forklare, utdyper og går ikke til angrep på enkeltbrukere. Det kan sikkert brukes mot meg at det er fordi jeg er mye enig i det hun skriver her, men jeg ser ihvertfall at hersketeknikker og angrep kommer mot henne hele tiden! Istedenfor å gå i forsvar og angripe, kan dere virkelig ikke bruke fem minutter på å tenke over og vurdere det hun skriver? Er det virkelig ingen innrømmelser her om at hun kan ha et poeng eller to? Alt dere gjør er jo å skylde på "to, tre" brukere, og hvis flere egentlig er enig med disse få, s er det jammen ikke lett å si seg enig. Det blir jo bøttevis med angrep og gjentagende oppfordringer om å forlate forumet?! Syns det er utrolig liten voksen måte å møte kritikk på. "Skal du være her, så må du ikke kritisere oss" ? Anonymkode: 6327a...119 Takk Anonymkode: afed9...332 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444166-er-forumet-helt-d%C3%B8dt/page/3/#findComment-150033678 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå