Anonym bruker Skrevet 21. november 2023 #26 Del Skrevet 21. november 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): "Uansett hvor mange ganger hi presiserer" Der har du det som var mitt poeng : IGNORER? Hvorfor i all verden skal en feiltolkning få så mye plass. Jeg har mistet fullstendig oversikt over hvor mange ganger brukere mistolker meg. Det er akkurat det jeg har lært meg å overse. For hvis ikke, så fremstår vi som en gjeng tenåringer som krangler om helt idiotiske ting. Syns du ikke at det er bedre å ignorere? En annen ting som blir litt ironisk oppi alt nå, er at jeg har fått beskjed om å ikke ta ting for bokstavelig her flere ganger! 😄 Hvis jeg da svarer at jeg holder meg til saken, så kommer det : alt må tolkes skjønner du vel. Vet dere hva dere vil her egentlig? 🙂 Anonymkode: 6327a...119 Hvis du stadig blir mistolket så er det vel dags for å se på din egen formidlingsevne? Jeg opplever svært sjelden å bli misforstått. Både her og ute i den virkelige verden. Anonymkode: e088e...c53 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444166-er-forumet-helt-d%C3%B8dt/page/2/#findComment-150033111 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 21. november 2023 #27 Del Skrevet 21. november 2023 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): "Uansett hvor mange ganger hi presiserer" Der har du det som var mitt poeng : IGNORER? Hvorfor i all verden skal en feiltolkning få så mye plass. Jeg har mistet fullstendig oversikt over hvor mange ganger brukere mistolker meg. Det er akkurat det jeg har lært meg å overse. For hvis ikke, så fremstår vi som en gjeng tenåringer som krangler om helt idiotiske ting. Syns du ikke at det er bedre å ignorere? En annen ting som blir litt ironisk oppi alt nå, er at jeg har fått beskjed om å ikke ta ting for bokstavelig her flere ganger! 😄 Hvis jeg da svarer at jeg holder meg til saken, så kommer det : alt må tolkes skjønner du vel. Vet dere hva dere vil her egentlig? 🙂 Anonymkode: 6327a...119 Da bør vel ansvaret ligge hos alle? Både de som bør ignorere og de som ikke tar til seg presisering? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444166-er-forumet-helt-d%C3%B8dt/page/2/#findComment-150033113 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2023 #28 Del Skrevet 21. november 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Kan du fortelle hvem som er målgruppen til forumet? Jeg antar at det er du som har nevnt det et par ganger i dag (om jeg tar feil håper jeg at du bærer over med meg og svarer meg likevel). Anonymkode: e088e...c53 Jeg har ikke nevnt det flere ganger i dag, nei antar at det er flere som ser det samme, i og med at flere reagerte på at 22-24 er å være voksen. Målgruppen til forumet er de som er foreldre. Selvfølgelig er man gjerne forelder helt til man dør, og dermed også i en alder av 50, 70 og 90, men det betyr jo ikke at man er like oppdatert på det å være f.eks. småbarnsforelder lengre. Dermed blir det veldig skeivt når man hele veien krever å forholde seg til de referansene som generasjon X er vant med, og håner alle som har nyere referanserammer, eller gnåler om at man ikke kan snakke som man vil. Det gjør at unge mennesker ikke gidder, de orker ikke ‘være i familieselskap med mor, far og besta, døgnet rundt’. Det er vel du som har startet tråden. Det at du er mer fokusert på at noen skal tilrettelegge for deg, enn hva du selv kan gjøre for å få et bedre liv, er et veldig godt eksempel på generasjonskløften. Unge (voksne) mennesker i dag, er lei av en foreldregenerasjon som bare krever og forventer og som ikke gidder å tilpasse seg. OK boomer, sa de for en tid tilbake. OK gen X, blir vel det neste. Anonymkode: afed9...332 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444166-er-forumet-helt-d%C3%B8dt/page/2/#findComment-150033117 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2023 #29 Del Skrevet 21. november 2023 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Hvis du stadig blir mistolket så er det vel dags for å se på din egen formidlingsevne? Jeg opplever svært sjelden å bli misforstått. Både her og ute i den virkelige verden. Anonymkode: e088e...c53 Si det til @Himmel og hav og @Mamma til adhd-gutt som faktisk tok det opp først og "utdypet" ? 🙂 Jeg blir forøvrig feiltolket som at jeg er sint og nedlatende. Helt motsatt av hvordan jeg blir oppfattet i virkeligheten 😁Og derfor har jeg også sagt her inne at vi må huske at vi ikke ser hverandre og at skrift veldig lett misforstås. Anonymkode: 6327a...119 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444166-er-forumet-helt-d%C3%B8dt/page/2/#findComment-150033119 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2023 #30 Del Skrevet 21. november 2023 mamma til adhd gutt<3 skrev (5 minutter siden): Da bør vel ansvaret ligge hos alle? Både de som bør ignorere og de som ikke tar til seg presisering? Helt riktig. Og foreløpig noterer jeg meg at det kun er jeg som har innrømmet feil, og sagt at jeg jobber helt bevisst med å ikke avspore 🙃 Anonymkode: 6327a...119 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444166-er-forumet-helt-d%C3%B8dt/page/2/#findComment-150033120 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2023 #31 Del Skrevet 21. november 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Helt riktig. Og foreløpig noterer jeg meg at det kun er jeg som har innrømmet feil, og sagt at jeg jobber helt bevisst med å ikke avspore 🙃 Anonymkode: 6327a...119 Jeg skrev noe lignende i en tråd, men det ble dessverre borte da halve tråden forsvant. Jeg hadde nettopp gledet meg over at jeg ikke hadde deltatt i noen av de trådene som ryddes, før det bare - poff - skjedde meg også. Er det surt at halve tråden forsvant? At alle innleggene jeg la arbeid inn i, forsvant? Selvfølgelig. Men jeg må også innse at ting jeg skriver, uten å mene noe galt med det, blir tatt bort. Sånn er livet, sånn er verden. Det jeg synes er å være snill og grei eller forsøk på å hjelpe noen, er det noen andre som opplever seg krenket av. Anonymkode: afed9...332 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444166-er-forumet-helt-d%C3%B8dt/page/2/#findComment-150033126 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2023 #32 Del Skrevet 21. november 2023 Om man ønsker å drøfte noe her og andre er uenig i ens vurdering så tåler de fleste å få motbør. Blir man stadig misforstått klarer de fleste å justere og presisere. Er det en generasjonskløft vil det være lett å se at stadig flere mener noe annet. De fleste jeg kjenner i alle generasjoner vet for øvrig godt forskjellen på diskusjoner og kverulering. Ingenting er jo bedre enn en god samtale eller diskusjon om f.eks. verdier hvor man har forskjellige synspunkt på tvers av f.eks. alder eller kultur. Det er jo ikke dette folk reagerer på. De reagerer på en liten håndfull som kaster seg inn i kverulering med hud og hår. Som flisespikker på en liten detalj. De holder påståelig på sitt feile syn til tross for ekstra opplysninger. Og vipps så handlet ikke tråden lenger om HI som er har et vanskelig ekteskap, men om kverulantens oppfatning av den det ene HI skrev om vasking av badet. Disse brukerne har etter hvert 50% av innleggene i tråden og alt annet drukner. Nå har de ikke ansvaret alene. Selv om man ikke kan blokkere noen som skriver som anonym, så kan man ignorere innlegg. Tidligere kom de med en del gjerne på grensen til farlig feilinformasjon om f.eks. helse og det var da viktigere å korrigere. Nå er det stort sett bare oppheng i uvesentlige detaljer og stikk (antagelig for å provosere) og det burde være mye enklere å ignorere. Når man ikke ignorerer bidrar man og man bidra også til at andre som er ute etter slike reaksjoner trekker til dette forumet. Anonymkode: bd7bb...ad1 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444166-er-forumet-helt-d%C3%B8dt/page/2/#findComment-150033131 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2023 #33 Del Skrevet 21. november 2023 Vet bare om én, det er bare én. Men det er flere anonyme som stadig er inne kun for å lage kvalme. Anonymkode: d31d1...d58 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444166-er-forumet-helt-d%C3%B8dt/page/2/#findComment-150033132 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2023 #34 Del Skrevet 21. november 2023 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Jeg har ikke nevnt det flere ganger i dag, nei antar at det er flere som ser det samme, i og med at flere reagerte på at 22-24 er å være voksen. Målgruppen til forumet er de som er foreldre. Selvfølgelig er man gjerne forelder helt til man dør, og dermed også i en alder av 50, 70 og 90, men det betyr jo ikke at man er like oppdatert på det å være f.eks. småbarnsforelder lengre. Dermed blir det veldig skeivt når man hele veien krever å forholde seg til de referansene som generasjon X er vant med, og håner alle som har nyere referanserammer, eller gnåler om at man ikke kan snakke som man vil. Det gjør at unge mennesker ikke gidder, de orker ikke ‘være i familieselskap med mor, far og besta, døgnet rundt’. Det er vel du som har startet tråden. Det at du er mer fokusert på at noen skal tilrettelegge for deg, enn hva du selv kan gjøre for å få et bedre liv, er et veldig godt eksempel på generasjonskløften. Unge (voksne) mennesker i dag, er lei av en foreldregenerasjon som bare krever og forventer og som ikke gidder å tilpasse seg. OK boomer, sa de for en tid tilbake. OK gen X, blir vel det neste. Anonymkode: afed9...332 Jeg oppfatter at det kun er de helt unge som er opptatt av alder på brukere. De aller fleste 50 og 60 åringer er helt oppdatert på hvordan man følger samfunnets normer og sosiale samspill. Det vi ser på forumet her nå er at det er noen få brukere som ikke klarer å følge forumets normer ved at de ‘overtar’ tråder på den måten Himmel og hav beskriver. At du er uenig er enten fordi du ikke ser det, eller fordi du er en av dem. Det betyr ikke at Himmel og hav tar feil. Når det gjelder forumets målgruppe så er det helt riktig at det i hovesak er foreldre. Jeg er 50 år og har en datter på 10. Siden de fleste av mine venner har eldre barn så har jeg brukt forumet til å søke råd. Jeg anser meg som både relevant og oppdatert, og må smile litt av at de ‘voksne’ på 22-24 år tror de har fasiten på verden. Vi har vel alle vært der 👵🏼 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Si det til @Himmel og hav og @Mamma til adhd-gutt som faktisk tok det opp først og "utdypet" ? 🙂 Jeg blir forøvrig feiltolket som at jeg er sint og nedlatende. Helt motsatt av hvordan jeg blir oppfattet i virkeligheten 😁Og derfor har jeg også sagt her inne at vi må huske at vi ikke ser hverandre og at skrift veldig lett misforstås. Anonymkode: 6327a...119 Du skiver at du ofte blir misoppfattet. Det ligger kun på deg. Om du ikke oppfattes slik i fysiske møter så er det vel skrivestilen din som er utfordringen. Anonymkode: e088e...c53 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444166-er-forumet-helt-d%C3%B8dt/page/2/#findComment-150033140 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2023 #35 Del Skrevet 21. november 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg oppfatter at det kun er de helt unge som er opptatt av alder på brukere. De aller fleste 50 og 60 åringer er helt oppdatert på hvordan man følger samfunnets normer og sosiale samspill. Det vi ser på forumet her nå er at det er noen få brukere som ikke klarer å følge forumets normer ved at de ‘overtar’ tråder på den måten Himmel og hav beskriver. At du er uenig er enten fordi du ikke ser det, eller fordi du er en av dem. Det betyr ikke at Himmel og hav tar feil. Det er din mening, ikke sant? Og du og jeg er likeverdig, ikke sant? Og dermed er det heller ikke opp til deg å be meg forklare deg noe, for deretter å korrigere meg, og rettlede meg, etc. Det at du likevel gjør dette, er poenget mitt. Jeg kunne sagt takk for at du illustrerer poenget mitt… …men da ville jeg hørt ut som en vaskeekte gen X og det vil jeg ikke 😆 Anonymkode: afed9...332 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444166-er-forumet-helt-d%C3%B8dt/page/2/#findComment-150033146 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2023 #36 Del Skrevet 21. november 2023 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Når det gjelder forumets målgruppe så er det helt riktig at det i hovesak er foreldre. Jeg er 50 år og har en datter på 10. Siden de fleste av mine venner har eldre barn så har jeg brukt forumet til å søke råd. Jeg anser meg som både relevant og oppdatert, og må smile litt av at de ‘voksne’ på 22-24 år tror de har fasiten på verden. Vi har vel alle vært der 👵🏼 Jeg har kollegaer på deres alder og på din alder, og vet du hva? De eldste smiler overbærende og trekker på skuldrene av de unge. Men det er de unge som faktisk er de mest modne og som har best peiling. Man blir ikke bedre med alderen, sånn at det bare er å vente, så blir man moden. Les dine egne innlegg i tråden, f.eks., synes du de høres modne og voksne ut? Det spiller ingen rolle hvor gammel du er eller ikke er, de innleggene dine er preget av sutring, klaging og offerrolle. Og jeg kjenner ingen unge som holder på sånn - gjør du? Anonymkode: afed9...332 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444166-er-forumet-helt-d%C3%B8dt/page/2/#findComment-150033150 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2023 #37 Del Skrevet 21. november 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Det er din mening, ikke sant? Og du og jeg er likeverdig, ikke sant? Og dermed er det heller ikke opp til deg å be meg forklare deg noe, for deretter å korrigere meg, og rettlede meg, etc. Det at du likevel gjør dette, er poenget mitt. Jeg kunne sagt takk for at du illustrerer poenget mitt… …men da ville jeg hørt ut som en vaskeekte gen X og det vil jeg ikke 😆 Anonymkode: afed9...332 Beklager, men dette blir for dumt. Jeg har ikke mer tid å bruke på deg. Anonymkode: e088e...c53 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444166-er-forumet-helt-d%C3%B8dt/page/2/#findComment-150033152 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2023 #38 Del Skrevet 21. november 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Beklager, men dette blir for dumt. Jeg har ikke mer tid å bruke på deg. Anonymkode: e088e...c53 Jeg det er ikke lett, det å skulle skrive flere setninger på rad, det å skulle høres hyggelig ut, det å ta ansvar for forumet, etc. Mye enklere når man kan skrike en og en setning, og innta den mer bedagelige offerrollen Anonymkode: afed9...332 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444166-er-forumet-helt-d%C3%B8dt/page/2/#findComment-150033155 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 21. november 2023 #39 Del Skrevet 21. november 2023 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Jeg har kollegaer på deres alder og på din alder, og vet du hva? De eldste smiler overbærende og trekker på skuldrene av de unge. Men det er de unge som faktisk er de mest modne og som har best peiling. Man blir ikke bedre med alderen, sånn at det bare er å vente, så blir man moden. Les dine egne innlegg i tråden, f.eks., synes du de høres modne og voksne ut? Det spiller ingen rolle hvor gammel du er eller ikke er, de innleggene dine er preget av sutring, klaging og offerrolle. Og jeg kjenner ingen unge som holder på sånn - gjør du? Anonymkode: afed9...332 Forumets målgruppe er foreldre. I alle aldre. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444166-er-forumet-helt-d%C3%B8dt/page/2/#findComment-150033156 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2023 #40 Del Skrevet 21. november 2023 mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå): Forumets målgruppe er foreldre. I alle aldre. Ja, poenget mitt er at de yngste ikke gidder, fordi de eldste krever å få alt på sitt vis. Legg bare merke til hvordan jeg forstod at HI var blant de eldre, lenge før hun sa at hun var 50. Unge mennesker snakker rett og slett ikke sånn som det. Du (og tante grusom) er blant de hederlige unntakene. Dere har vært her lenge, er sikkert ikke blant de yngste, og evner likevel å skrive med en hyggelig tone Anonymkode: afed9...332 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444166-er-forumet-helt-d%C3%B8dt/page/2/#findComment-150033160 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2023 #41 Del Skrevet 21. november 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Ja, poenget mitt er at de yngste ikke gidder, fordi de eldste krever å få alt på sitt vis. Legg bare merke til hvordan jeg forstod at HI var blant de eldre, lenge før hun sa at hun var 50. Unge mennesker snakker rett og slett ikke sånn som det. Du (og tante grusom) er blant de hederlige unntakene. Dere har vært her lenge, er sikkert ikke blant de yngste, og evner likevel å skrive med en hyggelig tone Anonymkode: afed9...332 Jeg er enig i at "tante grusom" er en bra bruker her! Østerdølen, Ulenissen, Lagherta og et par til også. Og det er ikke fordi de er enige med meg i alt ( langt fra ) og en av dem tåler meg ikke i det hele tatt ( det er uttrykt. Bare for å si det så de andre ikke tror det er dem 🙃 ) men jeg liker at de kan si fra og være uenige og til og med forbanna uten å gå i offerrollen og bli helt uforsonlige. Det er lov med positiv brukerdebatt, og det er jo okay å skrive NOE positivt om brukere ihvertfall. Anonymkode: 6327a...119 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444166-er-forumet-helt-d%C3%B8dt/page/2/#findComment-150033167 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2023 #42 Del Skrevet 21. november 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg er enig i at "tante grusom" er en bra bruker her! Østerdølen, Ulenissen, Lagherta og et par til også. Og det er ikke fordi de er enige med meg i alt ( langt fra ) og en av dem tåler meg ikke i det hele tatt ( det er uttrykt. Bare for å si det så de andre ikke tror det er dem 🙃 ) men jeg liker at de kan si fra og være uenige og til og med forbanna uten å gå i offerrollen og bli helt uforsonlige. Det er lov med positiv brukerdebatt, og det er jo okay å skrive NOE positivt om brukere ihvertfall. Anonymkode: 6327a...119 Helt sikkert. Jeg kan ikke huske å ha lest så mange av innleggene deres, men de er ofte dere fire som plusser mine innlegg, så at det er flere som jeg synes er bra her inne, er jeg ikke i tvil om. Jeg mener ikke å si at eldre mennesker er dårlige mennesker, kun at det ikke er riktig at 50-60 åringene presser ut 20-30 åringene fra et foreldreforum, krever å få ting på sin måte, utviser motstand mot å yte noe selv… Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Beklager, men dette blir for dumt. Jeg har ikke mer tid å bruke på deg. Anonymkode: e088e...c53 At man skal få lage tråd om sin misnøye, sladre om andre, og så bli snurt og trekke seg ut, når andre ikke liker å bli belært…det sier seg vel selv at dette ikke trekker unge mennesker. Det er som forsøk på å samle et kråketing, for å hakke og jage ut de som man ikke liker. Anonymkode: afed9...332 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444166-er-forumet-helt-d%C3%B8dt/page/2/#findComment-150033175 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2023 #43 Del Skrevet 21. november 2023 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Ja, poenget mitt er at de yngste ikke gidder, fordi de eldste krever å få alt på sitt vis. Legg bare merke til hvordan jeg forstod at HI var blant de eldre, lenge før hun sa at hun var 50. Unge mennesker snakker rett og slett ikke sånn som det. Du (og tante grusom) er blant de hederlige unntakene. Dere har vært her lenge, er sikkert ikke blant de yngste, og evner likevel å skrive med en hyggelig tone Anonymkode: afed9...332 I motsetning til deg som har blitt utestengt 4 ganger på et halv år. Alle kjenner deg igjen selv om du skriver som anonym. Anonymkode: d31d1...d58 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444166-er-forumet-helt-d%C3%B8dt/page/2/#findComment-150033178 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2023 #44 Del Skrevet 21. november 2023 Vi kan ihvertfall konkludere : nei, forumet er ikke helt dødt 😀 Anonymkode: 6327a...119 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444166-er-forumet-helt-d%C3%B8dt/page/2/#findComment-150033184 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2023 #45 Del Skrevet 21. november 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): I motsetning til deg som har blitt utestengt 4 ganger på et halv år. Alle kjenner deg igjen selv om du skriver som anonym. Anonymkode: d31d1...d58 Hehehe, det var dette med å tro at man kjenner igjen noen da. Jeg har vært her i mange år, har aldri vært utestengt, ikke fått noen advarsel. Det hender jeg blir moderert bort, men jeg er sjelden i lengre tråder med høy temperatur. Finn deg en ny hobby, det å være detektiv ligger åpenbart ikke for deg Anonymkode: afed9...332 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444166-er-forumet-helt-d%C3%B8dt/page/2/#findComment-150033186 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2023 #46 Del Skrevet 21. november 2023 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Det du ser? Det jeg ser, er at uenighet eller annen tolkning blir møtt med vrede 🙂 det du kaller gode svar får jeg en følelse av at er svar du ønsker, og ikke at de nødvendigvis er feil. Vi kan ikke få bare velvilje og bli strøket med hårene, for noen mennesker er mer direkte og mye mer tydelige enn andre. Det syns jeg skal tåles. Du kan uansett ta til deg de gode svarene, og ikke være så opptatt av de du er uenig i eller misliker? Å lære seg å overse og sile ut er veldig viktig, og ikke at man går i offerrollen og tenker at alle bør egentlig skjønne deg og problemet ditt. Vi er veldig ulike personer her inne, så da må første bud være at vi forstår at man får ulike reaksjoner. Jeg er ellers enig i at avsporinger bør unngås så mye som mulig. Derfor er det igjen viktig at vi klarer å ignorere og tolerere. Jeg har absolutt gått i fella selv ved å avspore, og det er en uting og noe jeg helt bevisst har jobbet med. Angående humor. Jeg syns også at du bør tenke litt selvkritisk her. Når du blir beskyldt for å mobbe så bør du tenke over det og ikke insistere på at det er bare humor. Husk at mye har forandret seg bare de siste ti årene om hvordan man formulerer seg og hva som er greit å le av. Det syns jeg at du bør tenke litt over faktisk. Anonymkode: 6327a...119 Her beviste du alt som @Himmel og hav sa. Gratulerer. Anonymkode: 0e838...719 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444166-er-forumet-helt-d%C3%B8dt/page/2/#findComment-150033239 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2023 #47 Del Skrevet 21. november 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Vi kan ihvertfall konkludere : nei, forumet er ikke helt dødt 😀 Anonymkode: 6327a...119 Nei, det ble liv her Jeg vet ikke hva som er verst, et rolig forum eller et som blir overtatt av gjengen vi ser her. Kall meg gjerne gammel og sur, men livet er for kort til kverulant 1, 2 og 3. hi Anonymkode: e088e...c53 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444166-er-forumet-helt-d%C3%B8dt/page/2/#findComment-150033273 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2023 #48 Del Skrevet 21. november 2023 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Kall meg gjerne gammel og sur, men livet er for kort til kverulant 1, 2 og 3. hi Anonymkode: e088e...c53 Du blander mellom grunnleggende uenighet og det å kverulere. I tillegg så er det snodig hvordan du tydeligvis mener du skal få slenge ut påstander, helt uimotsagt, og at ingen skal forvente at du evner å argumentere for deg. Som en annen sier over her; Anonym bruker skrev (3 timer siden): Nå har de ikke ansvaret alene. Selv om man ikke kan blokkere noen som skriver som anonym, så kan man ignorere innlegg. Tidligere kom de med en del gjerne på grensen til farlig feilinformasjon om f.eks. helse og det var da viktigere å korrigere. Nå er det stort sett bare oppheng i uvesentlige detaljer og stikk (antagelig for å provosere) og det burde være mye enklere å ignorere. Når man ikke ignorerer bidrar man og man bidra også til at andre som er ute etter slike reaksjoner trekker til dette forumet. Anonymkode: bd7bb...ad1 Til deg jeg siterer her, som også sier at man ville merket det hvis det var en generasjonskløft. Dette er den generasjonskløften jeg sikter til. Det at noen forventer at de kan si hva som helst og så skal alle andre applaudere, hvis ikke er det bare å lage villt drama. Det er det svært få unge, som har flere muligheter i livene sine, som orker å finne seg i. Anonymkode: afed9...332 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444166-er-forumet-helt-d%C3%B8dt/page/2/#findComment-150033283 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2023 #49 Del Skrevet 21. november 2023 De tok jammen meg ikke lang tid følr kranglefantene kom ilende. Anonymkode: d3b41...ebd Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444166-er-forumet-helt-d%C3%B8dt/page/2/#findComment-150033297 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2023 #50 Del Skrevet 21. november 2023 Anonym bruker skrev (57 minutter siden): Nei, det ble liv her Jeg vet ikke hva som er verst, et rolig forum eller et som blir overtatt av gjengen vi ser her. Kall meg gjerne gammel og sur, men livet er for kort til kverulant 1, 2 og 3. hi Anonymkode: e088e...c53 Du legger jo opp til det? Det er jo det dere ofte gjør? Så mange brukerdebatt-tråder? Gang på gang. Så det er tegn på hva "dere" vil ha av liv det. Og se hvem som alltid får mest fokus og respons? Jo, det er dem som blir klaget på. Det er null fornuft. Eller null selvinnsikt. Det går ofte ut på det samme da men 🙂 Anonymkode: 6327a...119 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444166-er-forumet-helt-d%C3%B8dt/page/2/#findComment-150033298 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå