Gå til innhold

Hvilke julefilmer vil du anbefale?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Alene hjemme 1 og 2, Et juleeventyr, div gamle Disneyklassikere, Reisen til julestjernen, Tre nøtter til Askepott, Jakten på Juleskurken, Astrid Lindgrens jul. 

Også ser jeg som regel Harry Potter og Ringenes Herre/Hobitten i løpet av desember. 

Annonse

Jeg har kun sett Askepott sånn fast. Og så har jeg sett Alene Hjemme- filmene iblant. 

Var en jul på hytta med flere, og da gikk det i julefilmer hver dag, men jeg husker bare en film med Cameron Diaz og en skuespiller jeg ikke husker navnet på, og den var grei. Det var veldig koselig å se alle filmene sammen da, men alene gjør jeg ikke det. 

Anonymkode: 28acd...1bb

Hjelp det er juleferie ler vi av innimellom, ikke hvert år, men jevnlig likevel 🙈

Ellers er det Alene hjemme 1 og 2, og et variert utvalg av julefilmer. Ser ikke alle hvert år, men bytter litt hit og dit.

Anonymkode: 06efa...2e8

Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Herregud, i en tråd om julefilmtips, klarer til og med grinebiterene her inne å krangle 🤣

Anonymkode: f1e8d...e3c

Ja, det er håpløst. Det handler litt om tradisjoner. Selv synes jeg 'Hjelp, det er juleferie' og Flåklypa er noe jeg må se i jula. 

Endret av Elizabeth

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...