Gå til innhold

Du som skriver som anonym her inne, blir du presset av andre brukere/nickbrukere til å skrive som anonym?

Du som skriver som anonym her inne, blir du presset av andre brukere/nickbrukere til å skrive som anonym?  

23 stemmer

1. 1. Blir du presset av andre brukere til å skrive som anonym her inne?

• Ja, jeg blir presset til det
      2
    • Nei, jeg skriver som anonym av egen fri vilje
      21

Anbefalte innlegg

ReneRene skrev (Akkurat nå):

Denne tråden ender jo igjen med et overfokus på spesifikke bruker samt brukerdebatt mot enkelte. 

Jeg har svart og kommet med de synspunktene jeg har om hvorfor man blir presset til å skrive som anonyme her. Anser meg som ferdig med å delta i tråden, og er egentlig bare fed up av intriger her. 

Som du selv sier - som vanlig når det brenner under føttene dine. 

Anonymkode: b6814...61e

Fortsetter under...

ReneRene skrev (Akkurat nå):

Denne tråden ender jo igjen med et overfokus på spesifikke bruker samt brukerdebatt mot enkelte. 

Jeg har svart og kommet med de synspunktene jeg har om hvorfor man blir presset til å skrive som anonyme her. Anser meg som ferdig med å delta i tråden, og er egentlig bare fed up av intriger her. 

Så bra. Synd du ikke gidder å beklage en blemme du har gjort da. Det er jo ofte slik, når du blir tatt på noe, er du ferdig med diskusjonen, som du selv skriver.  Og det er ett av argumentene du bruker for å skrive som anonym.  

Anonymkode: f6981...f22

ReneRene skrev (6 timer siden):

Dette er meg, så det er sagt. Jeg glemte faktisk at jeg hadde startet som anonym her. Så slipper iallefall noen å bli anklaget for å være meg her 🙃

ALLE vet at "dette er deg". Det hadde vi skjønt lenge før du fjernet anonymknappen for å gi inntrykk av at flere mente det samme som du, og før du begynte å påstå at du "hadde glemt" det. Dette er et mønster. Men kommunikasjonsformen din er så kjent at jeg derfor kan si til en anonym "du har vært utestengt flere ganger". For man oppnår ikke anonymitet dersom man flagger seg selv, seg selv, seg selv kjempehøyt på eksakt samme måte både med og uten anonymknapp. Personligheten skinner igjennom, og uansett nye nick har du jo skutt deg selv i foten en gang for alle. Synd, men sånn er det. Du kan furte alt du vil over at du ikke får mulighet til å nullstille deg og begynne på en frisk i hver tråd. Men det er ikke vår skyld at vi gjennomskuer deg. Det er bare sånn det er å ha en hukommelse. Jeg kan ikke viske noe ut av minnet. 

Anonymkode: a31e7...e0a

ReneRene skrev (På 19.11.2023 den 18.07):

Ja. 

Diskusjon.no er mye mer ryddig og lite bråk der. Det er også der de har punkt for god debattskikk, som å blant annet ha et punkt om å ikke argumentere for at flertallet har rett. Det skjønner man jo, men noen tror tydeligvis at det liksom er sant 🙃 det blir brukt hele tiden her inne. 

Det er ditt eget hovedargument i stort sett alle debatter, men med en diffus henvisning til at noe "er vanlig" eller at "de fleste" mener som deg. Hvilke du har spurt eller hva du baserer vanlighetsargumentet på, har aldri noen fått ut av deg. 

Anonymkode: a31e7...e0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...