Gå til innhold

Hva tenker dere om utallige innlegg på facebook, der enkelte hele tiden legger ut hvor høyt de elsker noen.

Anbefalte innlegg

Jeg har en venn på facebook, som veldig ofte proklamerer hvor høyt hun elsker venninnen sin. Det er nærmest ukentlige kjærlighets-erklæringer. Venninnen svare med "åååååå, sååååå glad i deg og min BFF!" Damene er nærmere 50. Kjenner jeg må begynne å slumre disse innleggene for jeg blir lei, men hvorfor skriver voksne folk sånne ting til hverandre. Hva er poenget? Og hva vil de oppnå med det i all offentlighet? Holder det ikke å sende en sms eller ringe? Det kan da ikke være nødvendig å utbrodere alt de har gjort i løpet av dagen eller uken, fra morgen til kveld. 

Anonymkode: e2d0d...fc2

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Jeg har en venn på facebook, som veldig ofte proklamerer hvor høyt hun elsker venninnen sin. Det er nærmest ukentlige kjærlighets-erklæringer. Venninnen svare med "åååååå, sååååå glad i deg og min BFF!" Damene er nærmere 50. Kjenner jeg må begynne å slumre disse innleggene for jeg blir lei, men hvorfor skriver voksne folk sånne ting til hverandre. Hva er poenget? Og hva vil de oppnå med det i all offentlighet? Holder det ikke å sende en sms eller ringe? Det kan da ikke være nødvendig å utbrodere alt de har gjort i løpet av dagen eller uken, fra morgen til kveld. 

Anonymkode: e2d0d...fc2

Det plager meg ikke, noen er bare slik 😊

Anonymkode: 496c9...3e4

Det kan være at hun har hatt noe å stri med, og at hun bare vil formidle hvor glad hun er for det vel. At venninnen er tilstede altså. 

Folk deler jo alt mulig, og det er i mitt syn mer underholdende på en positiv måte og hyggelig fremfor irriterende. Jeg skjønner ikke hvorfor det er et problem? 

Det er bedre enn en av mine venner som bor på Filippinene og skryter daglig av alt kona hans gjør, all maten hun lager og hvor ofte hun reiser hit og dit for å fikse ting, mens han filmer alt og legger ut, når han selv virrer rundt bare 🙃 men det er jo underholdende på sin måte det også, og han skryter i det minste av henne og beundrer henne. Snill er han jo også. Fine bilder legger han ut også.

Det eneste som irriterer på fb er kommentarfelt hvor folk går bananas med vulgæriteter og hets. 

Endret av ReneRene

Har ei som elsker både samboer og et par venninner. Sannheten er hun og samboer absolutt ikke har det bra. Hun ringer meg og griner forskingen har kastet henne ut, hun er full flere ganger per uke og hun slår han. Venninnene treffer hun ikke så ofte, så når hun først gjør det, så møter hun støtte på at samboeren er monterer i livet hennes. Og da legges set ut en masse. Hun får ikke lov å legge ut noe om meg. Treffer henne et par ganger i året.

Anonymkode: 1e643...233

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...