Gå til innhold

Gift kollega vil ha meg

Anbefalte innlegg

På en firmafest fortalte en kvinnelig kollega på jobben til meg, at hun er forelsket i meg og vil ha meg til sengs.

Jeg er gift, og det er hun også.

Jeg har kanskje (uten å mene så mye med det) flørtet litt innimellom med henne, når vi har jobbet sammen.

Uansett.. På denne festen, da hun fortalte meg dette, så presterte jeg å si at jeg også synes hun er veldig flott, og at jeg mer enn gjerne skulle ligget med henne, men at vi begge er gift og at det blir feil.

Nå i ettertid har jeg kjent på følelsen av dårlig samvittighet overfor kona mi, pga at jeg jeg sa til kollegaen min hva jeg synes om henne.

Jeg har jo egentlig ikke lyst, eller til hensikt å bedra kona mi, men selvfølgelig så føler man jo på en spent følelse rundt denne kollegaen, og dette setter jo i gang tanker om hvordan det hadde vært å fantisk hatt sex med henne.. Dette har ført til at jeg i det siste bare tenker mer og mer på henne.

Burde jeg fortelle kona mi om denne episoden fra festen? Eller vil dette bare lage mye bråk og unødvendig problemer? Som sagt så vil jeg egentlig ikke være utro og gresset er jo ikke grønnere på den andre siden, men jeg kjenner det kiler i magen hver gang jeg treffer kollegaen.

Anonymkode: 2ed88...b1f

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444102-gift-kollega-vil-ha-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt umulig å gå gjennom et livslangt ekteskap uten å en og annen gang bli litt betatt av noen andre.

Det skal man selvfølgelig ikke fortelle ektefellen, og selvfølgelig ikke agere på. Bare la gli forbi i stillhet.

Anonymkode: 0ed6d...d83

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Det du bør gjøre er å aktivt stoppe deg selv i å tenke på kollegaen din. Bryt kontakten i størst mulig grad. Etter en stund vil det gå over.

Om du bare fortsetter å tenke, så vil det gå ille.

Anonymkode: 78548...af7

Uenig. Å fantasere kan gi et ekstra piff til det man har hjemme. Fantasere uten å agere er bare sunt. 

Anonymkode: 82b57...b2c

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Uenig. Å fantasere kan gi et ekstra piff til det man har hjemme. Fantasere uten å agere er bare sunt. 

Det tror du, ja, men for oss andre er det tydelig at det er nettopp dette som hindrer deg i å ha det godt hjemme.

Rådet mitt er til HI, ikke til deg.

Ikke bli en av disse tragiske typene, HI, som henger på alle slags forumer og skriver om sex og kåthet, der det ikke passer seg, år etter år.

Og du som jeg siterer, kan du ikke gå inn på et sexforum heller?

Annonse

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Det er faktisk riktig. Etter hendelsen har jeg vært mer kåt enn normalt den siste tiden, og det har gjort at sexen med kona har vært mer heftig og intens. Men på en annen side, så fantaserer jeg jo om kollegaen min mye, både når jeg onanerer og når jeg har sex med kona. Tar meg også ofte i å snakke med kollegaen på snapchat, og det blir jo fort litt småflørtete..  Spørs om jeg ikke må stoppe før det går for langt. 

Men sånn isolert sett, så har det vare gjort sexen med kona bedre. 

Det er ikke feil å flørte med andre selv om du er gift, men det blir feil å si ting som du gjorde, for det er respektløst ovenfor kona di. 

Så syns jeg at du skal snakke om det. Alle som har vært gift i lengre tid bør ha samtaler om å flørte med andre og hvordan takle situasjoner du er kommet opp i. Alle vet at dette mest sannsynlig skjer i alle ekteskap, og kanskje flere ganger også. Da bør det snakkes om for å nettopp hindre at du får mer besettelse. Da setter du grenser for deg selv, og du syns mest sannsynlig at det ikke blir så spennende lenger, for dette handler om å bli smigret og om spenning. 

Anonymkode: 301ac...7a4

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Det er ikke feil å flørte med andre selv om du er gift, men det blir feil å si ting som du gjorde, for det er respektløst ovenfor kona di. 

Så syns jeg at du skal snakke om det. Alle som har vært gift i lengre tid bør ha samtaler om å flørte med andre og hvordan takle situasjoner du er kommet opp i. Alle vet at dette mest sannsynlig skjer i alle ekteskap, og kanskje flere ganger også. Da bør det snakkes om for å nettopp hindre at du får mer besettelse. Da setter du grenser for deg selv, og du syns mest sannsynlig at det ikke blir så spennende lenger, for dette handler om å bli smigret og om spenning. 

👍🏻

Du kan jo tenke litt over hvordan du ville reagert om din egen kone innrømte ovenfor en kollega at hun ønsket å ligge med ham, at hun flørtet med ham og fantaserte om ham når hun onanerer og har sex med deg. 

Anonymkode: 9ec63...8cc

Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Det tror du, ja, men for oss andre er det tydelig at det er nettopp dette som hindrer deg i å ha det godt hjemme.

Rådet mitt er til HI, ikke til deg.

Ikke bli en av disse tragiske typene, HI, som henger på alle slags forumer og skriver om sex og kåthet, der det ikke passer seg, år etter år.

Og du som jeg siterer, kan du ikke gå inn på et sexforum heller?

Jeg har det da helt supert hjemme. Ingenting av det jeg skriver hører vel til på et sexforum, hva snakker du om. 

Hi, fantasi er sunt, å flørte på snap er det IKKE! Slutt med det umiddelbart. 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Du kan jo tenke litt over hvordan du ville reagert om din egen kone innrømte ovenfor en kollega at hun ønsket å ligge med ham, at hun flørtet med ham og fantaserte om ham når hun onanerer og har sex med deg. 

Derfor skal man ikke dele slikt. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er faktisk riktig. Etter hendelsen har jeg vært mer kåt enn normalt den siste tiden, og det har gjort at sexen med kona har vært mer heftig og intens. Men på en annen side, så fantaserer jeg jo om kollegaen min mye, både når jeg onanerer og når jeg har sex med kona. Tar meg også ofte i å snakke med kollegaen på snapchat, og det blir jo fort litt småflørtete..  Spørs om jeg ikke må stoppe før det går for langt. 

Snappingen bør du slutte med. Det er ikke noe poeng i å gi dette næring om du ikke vil noe skal skje. Slett henne fra snap og så kan du nyte å føle deg attraktiv i stillhet

Anonymkode: 73f9f...912

Annonse

Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Jeg hadde egentlig bare syntes at det hadde vært litt spennende om hun hadde gjort det 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde egentlig bare syntes at det hadde vært litt spennende om hun hadde gjort det 

Ok, kanskje du skal foreslå åpent forhold? Så kan dere begge oppsøke spenning med andre?

Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Verdens dårligste råd. Mange ville faktisk ha likt dette, tror de i alle fall, og så overfører de sine følelser til partneren.

HI, du graver din egen grav.

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Slutt å snakk med kollegaen din på snapchat, du leker med ilden, den vil før eller siden brenne deg. Det er uredelig mot kona di,

Anonymkode: 780cd...d6f

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Snu situasjonen. Hva om kona di hadde blitt kåtere, ønska litt mer intens sex, også viser det seg at hun egentlig er kåt på en annen, men tar det ut på deg? Det er ikke en okey følelse å sitte med. 

Jeg har selv vært i ett forhold i 15 år, gift i 9 av de, hvor mannen min hadde "en hel haug" med kvinnfolk på sosiale medier som han snakket med, delte fantasier og bilder med, og lå med meg. Jeg følte meg som verdens ekleste når jeg fant det ut. Det var jo ikke egentlig meg han ville ha, men det var jeg som var tilgjengelig. 

La snappingen være, av respekt for kona di. Evt avslutt ekteskapet før du går videre med det her. At HUN er gift får du ikke styrt, hun velger selv. Men du er gift og bør ha såpass respekt for den kvinnen du valgte og være ærlig og trofast mot.

Anonymkode: 703fb...b77

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Synes det han sa til kollegaen var helt greit og respektfullt ovenfor både kona og kollegaen. .

Men ikke fortell kona di hva kollegaen sa HI. 

Anonymkode: c319a...017

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Ja dere har nok rett! Skal slutte mens leken enda er god. 

Lurt.

Dette her med at du ville likt at det samme skjedde kona di, er noe du tenker her og nå, mens du er høy på kåthet og bekreftelser og føler du har lite å tape. Hadde du derimot ikke hatt denne kollegaen, og kona di plutselig ble helt besatt av noen andre, så hadde det neppe føltes helt greit.

Du bør, som en nevnte, nyte det å være attraktiv i stillhet. Hold deg unna denne kollegaen. En kollega som legger an på en opptatt mann, helt ut av det blå, er svært dårlig nytt, det vet alle som har mistet hodet og deretter kona og deretter blitt slengt ut i dammen igjen av hun som ville se om hun klarte å ødelegge dere.

Allier deg med kona. Det er den beste alliansen du kan ha. Snakk om slike situasjoner. Vær tydelig på at dere velger hverandre. Før du vet ordet av det så har denne allianse-byggingen gitt ny næring til dere som par. 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Snu situasjonen. Hva om kona di hadde blitt kåtere, ønska litt mer intens sex, også viser det seg at hun egentlig er kåt på en annen, men tar det ut på deg? Det er ikke en okey følelse å sitte med. 

Jeg har selv vært i ett forhold i 15 år, gift i 9 av de, hvor mannen min hadde "en hel haug" med kvinnfolk på sosiale medier som han snakket med, delte fantasier og bilder med, og lå med meg. Jeg følte meg som verdens ekleste når jeg fant det ut. Det var jo ikke egentlig meg han ville ha, men det var jeg som var tilgjengelig. 

La snappingen være, av respekt for kona di. Evt avslutt ekteskapet før du går videre med det her. At HUN er gift får du ikke styrt, hun velger selv. Men du er gift og bør ha såpass respekt for den kvinnen du valgte og være ærlig og trofast mot.

Anonymkode: 703fb...b77

Akkurat, det er sånn de fleste ville opplevd dette i realiteten. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...