Gå til innhold

Er julebord gratis?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det koster din moral og din sjel. Men har du ikke noe moralsk mot utroskap og bedrag så kos deg!

Anonymkode: bc125...8e8

Haha, bare kvinnfolk på min jobb så hverken utroskap eller bedrag på våre julebord 😉

Anonymkode: db3de...dea

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Det koster din moral og din sjel. Men har du ikke noe moralsk mot utroskap og bedrag så kos deg!

Anonymkode: bc125...8e8

Det var da voldsomt, nå ble jeg skikkelig nysgjerrig på hvordan din arbeidsplass er :P

I en alder av 48 år så har jeg vært på veldig mange julebord opp i gjennom og det der har jeg aldri opplevd

Anonymkode: 997c4...845

Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Nei. Det er det ikke hos oss. Kr. 350,- i egenandel pr person. 
I Staten må man vel betale alt selv?

Anonymkode: bee39...e0e

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Jobber i kommunen. Her betaler vi selv.

Anonymkode: a2f1e...7cd

Da lar man være å gå. 

Anonymkode: d6cb3...ce4

Annonse

Jeg hadde helt ærlig ikke giddet å gå på julebord med jobben, om jeg måtte betalt for det selv. Fy flate det er kjipt av arbeidsgiver. Har jobbet i kommunen også, da fikk vi dekket både julebord og en blåtur i året.

Vi fikk det alltid dekket da jeg jobbet i butikk, men det var et begrenset antall drikkebonger til hver. 

Anonymkode: 11d46...7c9

Anonym bruker skrev (På 16.11.2023 den 18.44):

Det står ikke nevnt i lovverket, så det er helt opp til hver enkelt arbeidsgiver😉

Anonymkode: 49e5d...d16

Om ikke det er oppgitt noe i invitasjonen rundt pris eller egenandel, så antyder det at arbeidsgiver dekker kostnadene knyttet til selve invitasjonen. Kjøring til og fra, overnatting osv, den er gjerne mer åpen. Noen dekker taxi hjem, andre ikke. Men de fleste har vett på å formidle det videre da. 

Anonymkode: 6032b...852

Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Haha, bare kvinnfolk på min jobb så hverken utroskap eller bedrag på våre julebord 😉

Anonymkode: db3de...dea

😆 Nydelig svar. 

De fleste julebord er ganske trivelige, men noen drar selvfølgelig den strikken litt langt og tar noen ikke fullt så gode valg utover natten. Men det kan ikke resten ta ansvar for. 

Anonymkode: 6032b...852

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Da lar man være å gå. 

Anonymkode: d6cb3...ce4

Det gjør man da selvsagt ikke. 

Vi betaler for julebordet selv gjennom velferdskassen, og det er uten tvil årets beste fest. Kunne ikke drømme om å ikke delta i årets høydepunkt. Jeg jobber med de beste folka. 

Anonymkode: 693c2...900

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Det gjør man da selvsagt ikke. 

Vi betaler for julebordet selv gjennom velferdskassen, og det er uten tvil årets beste fest. Kunne ikke drømme om å ikke delta i årets høydepunkt. Jeg jobber med de beste folka. 

Hadde aldri i livet betalt for å delta på noe jobbrelatert

Anonymkode: 13ded...0bb

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hadde aldri i livet betalt for å delta på noe jobbrelatert

Anonymkode: 13ded...0bb

Og det er helt greit. Jeg håper at det er greit for deg at andre velger annerledes? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...