Gå til innhold

Hvor trofast er du med banken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at jeg kan få bedre rente på boliglånet mitt i en annen bank. Skrev en Mail til banken min i går ang at jeg vurderer å bytte bank dersom de ikke kan matche den andre banken. I dag har de satt ned renten min men ikke så langt ned som jeg kan få i ny bank. Jeg vil fortsatt spare noen 100-lapper i mnd i ny bank.
Men jeg får jo nesten litt dårlig samvittighet for å skifte bank😅 her prøver de å hjelpe meg men så bare stikker jeg liksom🥴

Andre som kjenner på det samme? Eller er det bare til å skifte bank uten å tenke noe mer på det?

Anonymkode: e7ad1...e23

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er en business, så du skal ikke ha dårlig samvittighet.

Jeg gidder bare ikke bytte.

Anonymkode: 6385c...f16

Skrevet

Bank, forsikring og strømselskap er jeg ikke trofaste mot. Der bytter jeg hvis jeg får bedre betingelser hos konkurrenten. 

Skrevet

Ikke litt trofast engang. Bytter så sant det svarer seg, man må betale litt for å overføre lånet også. 

Anonymkode: aadfe...a64

Skrevet

Ingen grunn til å være trofast mot banken, du skylder dem ingenting.

Det er dumt å betale for mye.

Anonymkode: 18cc3...fc9

Skrevet

Orker ikke bytte så jeg tigger stadig om lavere rente. Og får det. 

Skrevet

Jeg er trofast, har aldri byttet bank, rett og slett fordi jeg ikke orker styret 😅 DRØMMEKUNDE…

Anonymkode: 7a89e...9f3

Skrevet

Er ikke lojal i det hele tatt. Bare så innmari kjedelig med alt styret det er å bytte. 

Forsikring har jeg gjennom fagforbund, så der har vi gode avtaler som konkurrentene svært sjelden greier å matche. 

Anonymkode: 31119...d2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...