Anonym bruker Skrevet 16. november 2023 #1 Skrevet 16. november 2023 Har du også fått opp valget om å betale for å få bruke Facebook, eller gå med på at Meta kan bruke dine personopplysninger fritt? Hva har dere valgt å gjøre? Jeg har ikke svart enda, og har kunnet bruke Facebook litt innimellom siste uken, men nå blir jeg kastet ut hele tiden. Hva velger dere andre? Anonymkode: 7addc...292
Anonym bruker Skrevet 16. november 2023 #2 Skrevet 16. november 2023 Aldri verden om jeg kommer til å betale en krone. Anonymkode: 7bdf2...a84
prekæs Skrevet 16. november 2023 #3 Skrevet 16. november 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Har du også fått opp valget om å betale for å få bruke Facebook, eller gå med på at Meta kan bruke dine personopplysninger fritt? Hva har dere valgt å gjøre? Jeg har ikke svart enda, og har kunnet bruke Facebook litt innimellom siste uken, men nå blir jeg kastet ut hele tiden. Hva velger dere andre? Anonymkode: 7addc...292 Da jeg meldte meg inn for mange år siden, godtok jeg vilkårene. Gidder heller ikke betale for å slippe, så fortsetter med gratis fb.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 16. november 2023 #4 Skrevet 16. november 2023 De kan bruke det tilnærmet fritt allerede, når man meldte seg inn godtok man samtidig vilkårene for bruk. Jeg har ikke tenkt å betale.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2023 #6 Skrevet 16. november 2023 110,- i måneden for rælet fb det er jeg ikke villig til å betale. Bruker det bare fordi barnas aktiviteter av og til legger ut info der. Anonymkode: 6ad8e...908
ReneRene Skrevet 16. november 2023 #7 Skrevet 16. november 2023 Jeg er mot å betale, men jeg vil komme til å gjøre det fordi jeg liker fb mer enn før. Jeg liker å følge mennesker som skriver mer utdypende og engasjerte i saker, og hvor det er diskusjoner av mer seriøs karakter enn det er på andre sosiale medier. Det er kunstnere, forfattere og politikere samt professorene jeg følger der, som har mye bra og viktig å komme med. Det er bare synd at ikke flere unge deltar, men jeg håper fb får en revolusjon nettopp av grunner nevnt. Vet ikke om det er for sent. Ellers har jeg underholdende venner fra flere land, og der er det noen yngre ihvertfall. Syns TikTok er fint å ha, men det er ikke særlig seriøst og utdypende akkurat. Ig har jeg veldig liten interesse av, og er knapt innom der i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2023 #8 Skrevet 16. november 2023 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Har du også fått opp valget om å betale for å få bruke Facebook, eller gå med på at Meta kan bruke dine personopplysninger fritt? Hva har dere valgt å gjøre? Jeg har ikke svart enda, og har kunnet bruke Facebook litt innimellom siste uken, men nå blir jeg kastet ut hele tiden. Hva velger dere andre? Anonymkode: 7addc...292 Meta har ikke skrevet av de ikke bruker opplysningene dine viss du betaler altså …. Bare at du slipper reklame Anonymkode: a1115...9d1
Anonym bruker Skrevet 16. november 2023 #9 Skrevet 16. november 2023 ReneRene skrev (2 timer siden): Jeg er mot å betale, men jeg vil komme til å gjøre det fordi jeg liker fb mer enn før. Jeg liker å følge mennesker som skriver mer utdypende og engasjerte i saker, og hvor det er diskusjoner av mer seriøs karakter enn det er på andre sosiale medier. Det er kunstnere, forfattere og politikere samt professorene jeg følger der, som har mye bra og viktig å komme med. Det er bare synd at ikke flere unge deltar, men jeg håper fb får en revolusjon nettopp av grunner nevnt. Vet ikke om det er for sent. Ellers har jeg underholdende venner fra flere land, og der er det noen yngre ihvertfall. Syns TikTok er fint å ha, men det er ikke særlig seriøst og utdypende akkurat. Ig har jeg veldig liten interesse av, og er knapt innom der i det hele tatt. Det kan du jo gjøre uten å betale. Anonymkode: 7bdf2...a84
ReneRene Skrevet 16. november 2023 #10 Skrevet 16. november 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det kan du jo gjøre uten å betale. Anonymkode: 7bdf2...a84 Ja.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2023 #11 Skrevet 16. november 2023 ReneRene skrev (Akkurat nå): Ja. Så hvorfor betale da? Anonymkode: 7bdf2...a84
ReneRene Skrevet 16. november 2023 #12 Skrevet 16. november 2023 (endret) Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Så hvorfor betale da? Anonymkode: 7bdf2...a84 For å slippe og bli sporet og få uønsket innlegg som reklame osv. Endret 16. november 2023 av ReneRene
Anonym bruker Skrevet 16. november 2023 #13 Skrevet 16. november 2023 ReneRene skrev (2 minutter siden): For å slippe og bli sporet og få uønsket innlegg som reklame osv. Sporet blir du uansett. Jeg synes det er galematias at folk vil betale til et sånt maskineri som nærmest driver med utpressing for å ikke reklamere. Tenk hvor sinnsykt mye penger de kommer til å dra inn på dette. Anonymkode: 7bdf2...a84
ReneRene Skrevet 16. november 2023 #14 Skrevet 16. november 2023 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Sporet blir du uansett. Jeg synes det er galematias at folk vil betale til et sånt maskineri som nærmest driver med utpressing for å ikke reklamere. Tenk hvor sinnsykt mye penger de kommer til å dra inn på dette. Anonymkode: 7bdf2...a84 Ja, og jeg er jo enig i det. Men jeg er på fb av grunner nevnt ovenfor, og jeg er ganske lei støy som ikke er relevant for meg. Kan jeg slippe det så vil jeg jo heller betale. Det er ingen skyhøy sum selv om det ikke burde vært nødvendig.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2023 #15 Skrevet 16. november 2023 ReneRene skrev (2 minutter siden): Ja, og jeg er jo enig i det. Men jeg er på fb av grunner nevnt ovenfor, og jeg er ganske lei støy som ikke er relevant for meg. Kan jeg slippe det så vil jeg jo heller betale. Det er ingen skyhøy sum selv om det ikke burde vært nødvendig. Men beløpet blir skyhøyt for de som mottar den, rene gullgruven, de har tross alt over 3 milliarder aktive brukere. Bare i lille Norge er det 3,5 millioner brukere, hvis halvparten av de betaler. så blir over 3 milliarder kroner i året bare fra Norge. og når man da tenker på at de har nesten 3 milliarder aktive brukere på verdensbasis. Anonymkode: 7bdf2...a84
ReneRene Skrevet 16. november 2023 #16 Skrevet 16. november 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Men beløpet blir skyhøyt for de som mottar den, rene gullgruven, de har tross alt over 3 milliarder aktive brukere. Bare i lille Norge er det 3,5 millioner brukere, hvis halvparten av de betaler. så blir over 3 milliarder kroner i året bare fra Norge. og når man da tenker på at de har nesten 3 milliarder aktive brukere på verdensbasis. Anonymkode: 7bdf2...a84 Ja, men nå tenker jeg ikke på hvor mye andre tjener på dette. Jeg tenker mer på hva jeg er villig til å betale.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2023 #17 Skrevet 16. november 2023 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Har du også fått opp valget om å betale for å få bruke Facebook, eller gå med på at Meta kan bruke dine personopplysninger fritt? Hva har dere valgt å gjøre? Jeg har ikke svart enda, og har kunnet bruke Facebook litt innimellom siste uken, men nå blir jeg kastet ut hele tiden. Hva velger dere andre? Anonymkode: 7addc...292 Hadde sluttet med Facebook tvert. Anonymkode: 46a74...3e3
Anonym bruker Skrevet 16. november 2023 #18 Skrevet 16. november 2023 ReneRene skrev (1 minutt siden): Ja, men nå tenker jeg ikke på hvor mye andre tjener på dette. Jeg tenker mer på hva jeg er villig til å betale. Og det er derfor at sånn galskap kan få fotfeste. Anonymkode: 7bdf2...a84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå