Anonym bruker Skrevet 14. november 2023 #1 Skrevet 14. november 2023 Jeg har ei venninne som noen ganger sender melding der hun skriver at hun har spist middag og at hun ble mett. Så skriver hun at hun f eks spiste en potet, 3 fiskeboller, 1 revet gulerot og litt saus. Er dette vanlig? Jeg forteller ikke hva jeg spiser Anonymkode: f9661...9c1
Anonym bruker Skrevet 14. november 2023 #2 Skrevet 14. november 2023 Aldri vært borte i noen som gjør dette, og gjør det ikke selv heller. Veldig sært. Anonymkode: 6ed84...f6c
Anonym bruker Skrevet 14. november 2023 #3 Skrevet 14. november 2023 Jeg pleide kanskje å gjøre det frem til jeg var ca 9 år. Anonymkode: 69f36...99f
Anonym bruker Skrevet 14. november 2023 #5 Skrevet 14. november 2023 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Jeg pleide kanskje å gjøre det frem til jeg var ca 9 år. Anonymkode: 69f36...99f 😅 Anonymkode: 74f8e...580
Anonym bruker Skrevet 14. november 2023 #6 Skrevet 14. november 2023 Nei, men hadde ikke tenkt noe særlig på det. Hadde bare syntes at det var morsomt og flirt litt . Anonymkode: 445a2...c6d
Anonym bruker Skrevet 14. november 2023 #7 Skrevet 14. november 2023 Jeg har ei venninne som er veldig på å gjøre det. Hun «trener» 2 timer hver dag og er superstolt av at hun bare spiser 500-700 kalorier om dagen. Jeg gir det ingen oppmerksomhet lenger etter jeg forsøkte å si at hun burde spise mer så ikke hun var så sliten og uopplagt. det hun ikke vet at vi ser er mengden alkohol hun tyller ned annenhver helg, mengden junk som kommer med det, potetgullet som er på snappene hun sender osv osv Anonymkode: 3ea04...dc8
Anonym bruker Skrevet 14. november 2023 #8 Skrevet 14. november 2023 Spiseforstyrrelse det der Anonymkode: de653...16b
Anonym bruker Skrevet 14. november 2023 #9 Skrevet 14. november 2023 Nei det er ikke vanlig. Anonymkode: 7e8da...9a0
Anonym bruker Skrevet 14. november 2023 #10 Skrevet 14. november 2023 Forteller hun om når hun spiser sperm også? Anonymkode: c4f0d...39a
Anonym bruker Skrevet 14. november 2023 #11 Skrevet 14. november 2023 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Forteller hun om når hun spiser sperm også? Anonymkode: c4f0d...39a Hvorfor er det alltid en som du i tråder? Anonymkode: f6258...c3a
Anonym bruker Skrevet 14. november 2023 #12 Skrevet 14. november 2023 har en kollega som sender meg bilder av nesten all mat... hun får lite tilbake... jeg er nok mest opptatt av å spise maten min... Anonymkode: deee8...c27
Anonym bruker Skrevet 14. november 2023 #13 Skrevet 14. november 2023 Det gjør jeg alltid. Er så greit å sette en standard liksom. Når jeg møter nye folk sier jeg alltid «hei, jeg er Trine, og i dag har jeg spist….» og tar så klart med eksakt klokkeslett. I tillegg må jeg rette på meg selv, for jeg er litt distre. Så det blir litt sånn «klokken 06.00- ja, for jeg er oppe tidlig jeg, så spiste jeg… nei, i dag var jeg nok oppe 05.30. Ja, jeg er en morgenfugl. Da tok jeg en kaffekopp. Det var jeg ferdig med 05.52… eller var det 05.53?…. Jeg tror jeg reiste meg opp 05.53, og da var jeg nok ferdig å lage mat så sent som 05.58 eller 05.59. Da spiste jeg to skiver med salami. Ja, man skal jo ha salt mat til frokost. Og så drakk jeg to glass med melk. Helmelk så klart. Alt annet smaker vann. Beste melken. Neida…. Videre satt jeg meg ned litt og ventet på at kona skulle våkne. Så laget jeg frokost til henne før hun skulle på jobb. Jeg er grei sånn serru. Jeg laget to skiver med 3 gram smør, 2 salatblader, 3 tomatskiver, og stekt egg. Stekt bare på en side så klart. Så tok vi en kaffe sammen. Jeg jobber jo ikke. Jeg er pensjonist. Jeg er snart 70 år, selv om jeg ser mye yngre ut. Neidaså….» osv…. Dette er faktisk sånn faren min snakker. Jeg blir så sliten. Og farmoren min er likedan. De kan ofte sitte og krangle om de var på Mallorca i 1973 eller 1974, hvilken måned og hvilke klokkeslett ting skjedde. Det er lun interessant for dem. Og noen ganger snakker de seg så langt bort at de glemmer hva de egentlig skulle fortelle. Men det er like greit. Vi har hørt historien 500 ganger før og kan den utenat. Med klokkeslett, dato, år, hvem som var med. Hvem som er broren til han som var med, hva broren til han som var med gjorde i 1967, juni måned. 4. dagen. Klokken 21.35 på kvelden. Og det er derfor de husker at disse brødrene heter Jaksrud til etternavn. For de byttet jo da mora giftet seg på nytt med han derre… hva var det han het igjen… han som hadde den gitaren med det derre mønsteret… for hun mora hans var jo gift med han som hadde så krum rygg…. Så det er viktig å fortelle alt som er uinteressant for andre i detalj. Hvordan skal man ellers oppnå skryt og heder og ære?? Anonymkode: d64de...eda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå