Gå til innhold

Dere med Æ, er dere fornøyd med de personlige priskuttene dere får?

Anbefalte innlegg

Jeg er ganske ny på Æ, og skjønner at det kanskje tar litt tid før man får relevante kuponger, men hittil har jeg ikke fått en eneste kupong på vare jeg har kjøpt selv. Og 95% av kupongene har enten vært fra Rema 1000 merket eller Kolonihagen, er det vanlig? Kommer det mest priskutt fra egne merkevarer? Og hvor mye % pleier dere å få?

Anonymkode: 9a886...d47

Fortsetter under...

De gangene jeg har sjekket føler jeg det er ting de vil selge meg, ikke ting jeg vil ha, så jeg har sluttet å se på dem. 

Jeg kjøper det jeg trenger og er glad når æ gir meg ekstra rabatt på f.eks frukt og grønt, de har jo 30% der av og til.

Jeg er ingen trofast kunde da, jeg går etter tilbudene og handler "hyllevarene" på kiwi eller rema. Har alle fordelskort hanker inn de kronene jeg kan.

Anonymkode: a2bcb...0f8

Sjekket hos meg nå, av fem tilbud er to på ting jeg kjøper jevnlig,  to på ting jeg tilfeldig kjøpe i forrige uke og det siste på noe jeg er usikker på om jeg noen gang har handlet.

Anonymkode: 56f98...176

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

De gangene jeg har sjekket føler jeg det er ting de vil selge meg, ikke ting jeg vil ha, så jeg har sluttet å se på dem. 

Jeg kjøper det jeg trenger og er glad når æ gir meg ekstra rabatt på f.eks frukt og grønt, de har jo 30% der av og til.

Jeg er ingen trofast kunde da, jeg går etter tilbudene og handler "hyllevarene" på kiwi eller rema. Har alle fordelskort hanker inn de kronene jeg kan.

Sjekket nå, det lå en juice der som jeg ikke kjøper vanligvis, men kjøpte en gang de hadde på tilbud. Så lå det smågodt og potetgull der. Har jo kjøpt det der, men egentlig sjelden jeg kjøper lørdagsgodt på rema så jeg husker ikke engang når jeg kjøpte det der sist. Lå også en tacolefse som jeg kjøpte tilsvarende for to uker siden og til slutt en ting jeg aldri har kjøpt

Bedre personlige tilbud hos coop. De legger inn nyheter og ting jeg aldri har kjøpt før der også, men de har flere ting og gir en ting du kjøper ofte gratis. Har fått gratis melk, havregryn o.l.

Annonse

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Absolutt ikke. Jeg har tidligere storhandlet på Rema. Nå har jeg byttet til Kiwi hvor jeg får trumfbonus. 

Anonymkode: 26f23...53d

Jeg også. I løpet av kun noen måneder har jeg fått 850,- tilbake.

Anonymkode: bc186...968

Varierer, ofte en blanding av ting jeg har kjøpt og ting de ønsker jeg skal kjøpe... Har også trumf og coop-kort. Handler tilbudsvarer og datovarer alle steder og tar resten hos extra/kiwi.

Jeg har nå 15% på kyllingfilet, 20% på tacotilbehør, 30% på cola og 10% på frukt og grønt. Helt ok for meg det. Går mye av alle de varene. Liker man ikke tilbudene, så kan man vel slette dem og få nye?

Anonymkode: be08e...7e2

Anonym bruker skrev (59 minutter siden):

Jeg har nå 15% på kyllingfilet, 20% på tacotilbehør, 30% på cola og 10% på frukt og grønt. Helt ok for meg det. Går mye av alle de varene. Liker man ikke tilbudene, så kan man vel slette dem og få nye?

Anonymkode: be08e...7e2

Kan man det? Hvordan da? Jeg kan ikke se det noen plass. Eneste jeg kan se er at jeg kan gi de stjerner etter hvor relevant tilbudet er for meg?

Anonymkode: 9a886...d47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...