Gå til innhold

En jeg dater

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt god kontakt hver dag. Sendt bilder frem og tilbake. Hadde et veldig koselig møte. Jeg spurte han om han ble lett forelsket. Etter det har jeg ikke hørt fra han. Hva skjedde?

Anonymkode: f398e...d23

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Vi har hatt god kontakt hver dag. Sendt bilder frem og tilbake. Hadde et veldig koselig møte. Jeg spurte han om han ble lett forelsket. Etter det har jeg ikke hørt fra han. Hva skjedde?

Du har møtt ham én gang og spurte om han ble forelsket?

Anonymkode: a92c8...ef7

Skrevet

Du skremte ham.

Anonymkode: 7814d...dbd

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Du har møtt ham én gang og spurte om han ble forelsket?

Anonymkode: a92c8...ef7

Jeg spurte om han lett ble forelsket. Ikke om han var

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Du skremte ham.

Anonymkode: 7814d...dbd

Ok. Greit å vite

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du dreit på draget, menn vil ikke høre sånn. Du for skrive til ham i si hva du egentlig mente. 

Anonymkode: 54779...a7f

Skrevet

Han ghoster deg kun pga et merkelig/ ubehagelig spørsmål? 

Det KAN være en annen grunn, men uansett : ikke finn deg i mennesker som ghoster. Det er feigt og tyder på lav selvtillit og ingen evne til å stå for valg hvis de risikerer kritikk. Du kan faktisk ikke ha særlig tillit til slike personer, men de har jo ikke bare dårlige sider og egenskaper. Det er bare at ingen trenger folk som gjemmer seg og som en ikke kan ha tillit til. 

Anonymkode: a925a...8e0

Skrevet
Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Det KAN være en annen grunn, men uansett : ikke finn deg i mennesker som ghoster. Det er feigt og tyder på lav selvtillit og ingen evne til å stå for valg hvis de risikerer kritikk. Du kan faktisk ikke ha særlig tillit til slike personer, men de har jo ikke bare dårlige sider og egenskaper. Det er bare at ingen trenger folk som gjemmer seg og som en ikke kan ha tillit til. 

Ja. Er det jeg tror. Jeg sendte han en snap i går. Han svarte hyggelig. Men han er sluttet å sende meg snaps 🤔🤔🤔🤔

Skrevet
Anonym bruker skrev (59 minutter siden):

Så det er det du tror, ja. At han "ghoster"🤣

Skrevet
Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

Så det er det du tror, ja. At han "ghoster"🤣

Har du en annen forklaring?  Kom med det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...